உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ساؤتھ دہلی میں Navratri کے موقع پر آج سے نہیں کھلیں گی گوشت کی دکانیں، اویسی نے پی ای مودی سے پوچھا یہ سوال

    Delhi News: جنوبی دہلی کے میئر مکیش سورین نے نوراتری کے موقع پر مندروں کے قریب کھلے میں گوشت فروخت کرنے والی دکانوں کو 11 اپریل تک بند رکھنے کا حکم دیا ہے۔ اسی وقت اے آئی ایم آئی ایم AIMIM  کے صدر اسد الدین اویسی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ گوشت بھی صرف پیاز اور لہسن کی طرح کھانا ہے۔

    Delhi News: جنوبی دہلی کے میئر مکیش سورین نے نوراتری کے موقع پر مندروں کے قریب کھلے میں گوشت فروخت کرنے والی دکانوں کو 11 اپریل تک بند رکھنے کا حکم دیا ہے۔ اسی وقت اے آئی ایم آئی ایم AIMIM کے صدر اسد الدین اویسی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ گوشت بھی صرف پیاز اور لہسن کی طرح کھانا ہے۔

    Delhi News: جنوبی دہلی کے میئر مکیش سورین نے نوراتری کے موقع پر مندروں کے قریب کھلے میں گوشت فروخت کرنے والی دکانوں کو 11 اپریل تک بند رکھنے کا حکم دیا ہے۔ اسی وقت اے آئی ایم آئی ایم AIMIM کے صدر اسد الدین اویسی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ گوشت بھی صرف پیاز اور لہسن کی طرح کھانا ہے۔

    • Share this:
      ملک بھر میں نوراتری کا تہوار بڑے دھوم دھام سے منایا جا رہا ہے۔ راجدھانی دہلی میں نوراتری کو لے کر سیاسی ہلچل مچ گئی ہے۔ جنوبی دہلی کے میئر مکیش سوریان نے نوراتری کے موقع پر مندروں کے قریب کھلے میں گوشت فروخت کرنے والی دکانوں کو 11 اپریل تک بند رکھنے کا حکم دیا ہے۔ اسی وقت اے آئی ایم آئی ایم AIMIM  کے صدر اسد الدین اویسی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ گوشت بھی صرف پیاز اور لہسن کی طرح کھانا ہے۔

      ایس ڈی ایم سی SDMC  کے میئر نے کمشنر کو خط لکھ کر اس سلسلے میں ہدایات دی ہیں۔ انہوں نے اپنے خط میں کہا، "نوراتری 11 اپریل تک ہیں، جس کے دوران عقیدت مند دیوی درگا کی پوجا کرتے ہیں اور اپنے اور اپنے خاندان کے لیے ماں سے آشیرواد حاصل کرنے کے لیے مندر جاتے ہیں۔ ان دنوں میں عقیدت مند صرف سبزیوں والا کھانا کھاتے ہیں۔ پیاز اور لہسن۔ نان ویجیٹیرین کھانا اور الکحل کا استعمال نہیں کرتے ہیںلیکن مندر کے آس پاس اور کھلے میں گوشت کی فروخت سے عقیدت مندوں کو تکلیف ہوتی ہے اور ان کے مذہبی جذبات اور ایمان متاثر ہوتے ہیں۔"

       

      नवरात्रों में मीट की दुकान बंद रखनी होगी: मुकेश सूर्यन, मेयर SDMC navratri 2022, chaitra navratri, Mayor of South Delhi Municipal Corporation, navratri, no meat shops, south mcd, Delhi Municipal Corporation, Mukkesh Suryaan, delhi news,नवरात्री 2022, चैत्र नवरात्र, दिल्ली में मीट शॉप रहेगी बंद, दक्षिण एमसीडी , दिल्ली न्यूज, मेयर मुकेश सूर्यन
      दक्षिण दिल्ली नगर निगम जारी किया आदेश.




      جنوبی دہلی میونسپل کارپوریشن کے میئر کے اس خط پر سخت رد عمل ظاہر کرتے ہوئے اے آئی ایم آئی ایم کے صدر اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کیا- "مودی بڑے صنعت کاروں کے لیے کاروبار کرنے میں آسانی اور نظریاتی کارکنوں کے لیے کاروبار کرنے میں آسانی چاہتے ہیں۔ کون اس کی تلافی کرے گا؟ گوشت ناپاک نہیں ہے، یہ ۔ صرف لہسن یا پیاز جیسا بھوجن ہے۔ اگر لوگ گوشت نہیں خریدنا چاہتے تو صرف 99% نہیں 100% لوگوں کے پاس گوشت نہ خریدنے کا اختیار ہے۔"

      بہر حال جنوبی دہلی میونسپل کارپوریشن آج سے اس فیصلے کو نافذ کر رہا ہے اور حکم کو نہ ماننے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: روزے دار سحری میں پئیں یہ 5 ہائی High Calorie Shakes، دن میں کم لگے گی بھوک۔پیاس

      Ramazan 2022: رمضان المبارک میں سحری و افطار کے کھانے میں رکھیں ان چیزوں کا خاص خیال  

      Published by:Sana Naeem
      First published: