உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راجدھانی دہلی میں جلد ہی بڑی تعداد میں دوڑیں گی الیکٹرانک گاڑیاں 

     حکومت نے دہلی میں نجی ای وی چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سنگل ونڈو کی سہولت شروع کی۔

     حکومت نے دہلی میں نجی ای وی چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سنگل ونڈو کی سہولت شروع کی۔

    دہلی حکومت بہت الیکٹرانک گاڑیوں کی حوصلہ افزائی کر رہی ہے اور اس کے لیے اقدامات کیے جا رہے ہیں اسی سلسلے میں دہلی کے وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت نے آج دہلی میں پرائیویٹ الیکٹرک وہیکل (ای وی) چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سنگل ونڈو سہولت کا آغاز کیا۔

    • Share this:
    نئی دہلی: آلودگی کی خطرناک شرح نہ اس صورت حال کا سامنا کر رہی راجدھانی دہلی تیزی سے الیکٹرانک گاڑیوں کی جانب قدم بڑھا رہی ہے۔ دہلی حکومت بہت الیکٹرانک گاڑیوں کی حوصلہ افزائی کر رہی ہے اور اس کے لیے اقدامات کیے جا رہے ہیں اسی سلسلے میں دہلی کے وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت نے آج دہلی میں پرائیویٹ الیکٹرک وہیکل (ای وی) چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سنگل ونڈو سہولت کا آغاز کیا۔ یہ سنگل ونڈو عمل آن لائن اور فون کالز کے ذریعے دستیاب کرایا جا رہا ہے۔ دہلی حکومت کی ہدایت پر، DISCOMs نے سست اور درمیانے درجے کے چارجرز کی تنصیب کی سہولت کے لیے پہلے ہی 12 دکانداروں کو فہرست میں شامل کیا ہے۔ ان ای وی چارجرز کی تنصیب اور آپریشن درخواست کے 7 کام کے دنوں میں مکمل ہو جائے گا۔ دہلی حکومت دہلی میں ای وی چارجر لگانے کے لیے پہلے 30,000 درخواست دہندگان کو 6,000 روپے کی سبسڈی فراہم کر رہی ہے۔ ان ای وی چارجنگ پوائنٹس کے ذریعے استعمال ہونے والی بجلی کے لیے حکومت کی طرف سے مقرر کردہ ٹیرف کی شرح 4.5 روپے فی یونٹ ہے۔ ای وی چارجرز کی تنصیب کے لیے اتنا آسان عمل ہندوستان میں پہلی بار تیار کیا گیا ہے اور ان کی وسیع تنصیب کے ساتھ، دہلی کا شمار ای وی چارجنگ پوائنٹس کے لحاظ سے دنیا کے بہترین شہروں میں کیا جائے گا۔

    اس سنگل ونڈو سسٹم کے آغاز کے دوران، جاسمین شاہ، وائس چیئرمین، ڈائیلاگ اینڈ ڈیولپمنٹ کمیشن آف دہلی (ڈی ڈی سی ڈی)، دہلی، مسٹر امل سنہا، ڈائریکٹر اور گروپ سی ای او، بی ایس ای ایس، مسٹر راجیش بنسل، سی ای او، بی ایس ای ایس راجدھانی پاور لمیٹڈ (بی آر پی ایل) اور شری امرجیت سنگھ، سی ای او، بی ایس ای ایس یمنا پاور لمیٹڈ (بی وائی پی ایل)، شری گنیش داس، ہیڈ - کوآپریشن اینڈ آر اینڈ ڈی، ٹاٹا پاور دہلی ڈسٹری بیوشن لمیٹڈ (ٹی پی ڈی ڈی ایل) بھی موجود تھے۔کیجریوال حکومت کے اس اقدام کے بارے میں میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے، دہلی کے وزیر ٹرانسپورٹ مسٹر کیلاش گہلوت نے کہا، "مجھے یہ بتاتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ دہلی پورے ملک میں سب سے سستی ای وی چارجنگ کی سہولت فراہم کر رہا ہے۔

    اس کے علاوہ 100 سے زیادہ پبلک چارجنگ مقامات اب کوئی بھی شخص صرف 2500 روپے کے کنکشن کی لاگت پر پرائیویٹ ای وی چارجرز لگا سکتا ہے۔ ایک ایسا ماحول پیدا کیا جو اس بات کو یقینی بنائے گا کہ آنے والے وقت میں زیادہ سے زیادہ الیکٹرک گاڑیاں دہلی کی سڑکوں پر چلیں۔ مسٹر جاسمین شاہ، وائس چیئرمین، ڈی ڈی سی نے کہا، "دہلی حکومت دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں کو تیزی سے اپنانے کے لیے بڑے پیمانے پر چارجنگ کے بنیادی ڈھانچے کی تعمیر کی اہمیت کو سمجھتی ہے۔ رہائشی سوسائٹیوں، کالجوں وغیرہ میں آج کی سنگل ونڈو سہولت کی تنصیب کا آغاز، جو ہندوستان میں پہلی بار کسی بھی جگہ ہو رہا ہے، چارجنگ انفراسٹرکچر ورکنگ گروپ، دہلی حکومت کی طرف سے شروع کی گئی ایک سال طویل مشق کی تکمیل کا نشان ہے۔ مجھے یقین ہے۔ کہ یہ ای وی کو اپنانے میں تیزی لانے اور دہلی کو ہندوستان کا ای وی کیپٹل بنانے کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے ویژن کو پورا کرنے میں ایک سنگ میل ثابت ہوگا۔"سبسکرائبر متعلقہ DISCOM کے پورٹل پر جا کر یا درج ذیل نمبروں پر کال کر کے سنگل ونڈو کی سہولت حاصل کر سکتا ہے- BRPL کے لیے: 7011931880 یا 19123 (آپشن 9)، TPDDL کے لیے: 19124 (آپشن 9) اور BYPL: 01958 کے لیے۔ درخواست دہندگان کسی بھی وقت پورٹل پر جا کر حکومت کی طرف سے درج ای وی چارجرز دیکھ سکتے ہیں۔ وہ ان چارجرز کی قیمت کا موازنہ کر سکتے ہیں اور انہیں آن لائن یا فون کال کے ذریعے آرڈر کر سکتے ہیں۔ وہ بجلی کے نئے کنکشن کا انتخاب کر سکتے ہیں (بشمول پری پیڈ میٹر) یا کم ای وی ٹیرف کا فائدہ حاصل کرنے کے لیے موجودہ کنکشن کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔

    سنگل ونڈو پورٹل درخواست دہندہ کو اس کی سہولت کے مطابق انسٹالیشن شیڈول کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ ای وی چارجر کی تنصیب کے لیے کم از کم جگہ درکار ہے۔ LEV AC کے لیے صرف 1 مربع فٹ اور AC 001 اور DC-001 کے لیے 2 مربع فٹ کی ضرورت ہے 2 مربع میٹر رقبہ اور 2 میٹر اونچائی والی زمین پر نصب کیا جا سکتا ہے۔ LEV AC چارجر اور AC 001 چارجر دونوں دیوار پر لگے ہوئے ہیں۔ یہ دونوں چارجرز بنیادی طور پر 2 اور 3 وہیلر کو چارج کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ DC 001 چارجنگ کا معیار بنیادی طور پر فلیٹ آپریٹرز کے ذریعے استعمال ہونے والی ای کاروں کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ چارجر کی قیمت میں -EV چارجر کی قیمت، چارجر کی تنصیب کی لاگت اور 3 سال کے لیے سالانہ دیکھ بھال کی لاگت شامل ہوگی۔ مراعات چارجرز کی قیمت میں 70% تک کمی کریں گی اور ہزاروں چھوٹے دکانوں کے مالکان کے لیے اضافی آمدنی پیدا کرنے کے مواقع فراہم کریں گی۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: