உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Elon Musk: ٹوئٹر کی عرضداشت پر تیز سماعت روکنے ایلون مسک نے کی کوشش، کیوں؟

     ایلون مسک

    ایلون مسک

    ٹویٹر نے منگل کو مسک پر سوشل میڈیا پلیٹ فارم خریدنے کے معاہدے کی خلاف ورزی پر مقدمہ دائر کیا، ڈیلاویئر کی عدالت سے کہا کہ وہ دنیا کے امیر ترین شخص کو 54.20 ڈالر فی شیئر کی متفقہ قیمت پر انضمام کو مکمل کرنے کا حکم دے۔

    • Share this:
      ایلون مسک (Elon Musk) نے جمعہ کے روز ٹویٹر انکارپوریشن (Twitter Inc) کی سوشل میڈیا فرم کے لئے اپنے 44 بلین ڈالر کے معاہدے کو ختم کرنے کے اپنے منصوبے پر ٹرائل کو تیز کرنے کی درخواست کی مخالفت کرتے ہوئے ایک عرضی دائر کی۔ مسک کے وکلاء نے ڈیلاویئر چانسلری کورٹ میں جمع کرائے گئے کاغذات میں کہا کہ انضمام کے معاملے کو دو ماہ میں ٹرائل کرنے کے لیے ٹویٹر کی غیر منصفانہ درخواست کو مسترد کر دینا چاہیے۔

      یہ تازہ ترین اقدام ہے جس میں ٹویٹر اور مسک کے درمیان ایک بڑا قانونی مقابلہ ہونے کا امکان ہے۔ سان فرانسسکو میں قائم کمپنی ٹوئٹر اپنے کاروبار کے لیے مہینوں کی غیر یقینی صورتحال کو حل کرنے کی کوشش کر رہی ہے کیونکہ مسک اس معاہدے سے الگ ہونے کی کوشش کرسکتے ہیں جس کے بارے میں وہ کہتے ہیں کہ ٹویٹر کا ’اسپیم بوٹ‘ (spam bot) مسئلہ ہے۔

      ٹویٹر نے منگل کو مسک پر سوشل میڈیا پلیٹ فارم خریدنے کے معاہدے کی خلاف ورزی پر مقدمہ دائر کیا، ڈیلاویئر کی عدالت سے کہا کہ وہ دنیا کے امیر ترین شخص کو 54.20 ڈالر فی شیئر کی متفقہ قیمت پر انضمام کو مکمل کرنے کا حکم دے۔

      کمپنی نے مقدمے کی سماعت ستمبر میں شروع کرنے کی درخواست کی کیونکہ مسک کے ساتھ انضمام کا معاہدہ 25 اکتوبر کو ختم ہو رہا ہے۔ مسک کی فائلنگ میں کہا گیا ہے کہ دو ماہ کے پاؤں گھسیٹنے اور مبہم ہونے کے بعد ٹوئیٹر کی جانب سے فوری طور پر تیز رفتاری کی درخواست اس کا تازہ ترین حربہ ہے کہ اسپیم اکاؤنٹس کے بارے میں سچائی کو اتنا لمبا کر دیا جائے کہ وہ ریل روڈ کے مدعا علیہان کو بند کر دیں۔"

      یہ بھی پڑھیں:

      مسک کے وکلاء نے استدلال کیا کہ جھوٹے اور اسپیم اکاؤنٹس پر تنازعہ ٹویٹر کی قدر کے لیے بنیادی اور انتہائی حقائق اور ماہرانہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ اسے دریافت کرنے کے لیے کافی وقت درکار ہوگا اور اگلے سال 13 فروری کو یا اس کے بعد ٹرائل کی تاریخ کی درخواست کی۔


      مسک کی جانب سے ٹوئٹر کے حصول کے لیے بینکوں کی طرف سے قرض کی مالی اعانت کا پیکج اپریل 2023 میں ختم ہو رہا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر ٹرائل فروری میں شروع ہوا اور اپریل تک ختم نہ ہوا تو معاہدہ ختم ہو سکتا ہے۔ جب کہ ٹویٹر نے مسک کی تازہ ترین عرضی پر تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: