ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

پلوامہ میں سلامتی دستوں اور جنگجووں کے درمیان تصادم میں جیش محمد کا جنگجو ہلاک

سری نگر۔ جموں و کشمیر کے ضلع پلوامہ میں سلامتی دستوں اور جنگجووں کے درمیان تصادم میں جیش محمد کا ایک جنگجو ہلاک اور پولیس کا ایک جوان زخمی ہوگیا۔

  • UNI
  • Last Updated: Dec 26, 2017 01:43 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
پلوامہ میں سلامتی دستوں اور جنگجووں کے درمیان تصادم میں جیش محمد کا جنگجو ہلاک
ایک دفاعی ترجمان نے بتایا تھا کہ پونچھ ضلع میں لائن آف کنٹرول پر شاہپور اور کرنی علاقوں میں1 اپریل کو بھی صبح قریب پونے آٹھ بجے پاکستانی فوج نے چھوٹے اور بھاری ہتھیاروں کا استعمال کرکے گولہ باری اور فائرنگ کی جس کے نتیجے میں ایک عام شہری زخمی ہوا۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستانی فوج بھر پور اور موثر جوابی کارروائی کررہی ہے۔۔(فائل فوٹو:نیوز18)۔

سری نگر۔ جموں و کشمیر کے ضلع پلوامہ میں سلامتی دستوں اور جنگجووں کے درمیان تصادم میں جیش محمد کا ایک جنگجو ہلاک اور پولیس کا ایک جوان زخمی ہوگیا۔ سرکاری ذرائع نے بتایا کہ گزشتہ شب پولیس کی خصوصی کارروائی دستہ (ایس او جی) نے علاقے میں جنگجووں کی موجودگی کی خفیہ اطلاع کی بنیاد پر ضلع پلوامہ میں سمبورا اور اونتی پورہ میں مشترکہ تلاشی مہم شروع کرکے علاقے کا محاصرہ کررہے تھے۔ اسی وقت جنگجووں نے خودکار ہتھیار سے اندھا دھند فائرنگ شروع کردی جس میں ایس او جی کا ایک جوان زخمی ہوگیا۔


انہوں نے بتایا کہ اس کے بعد سیکورٹی فورسز نے گاؤں کے محاصرہ کو زیادہ مضبوط کر دیا۔ دونوں جانب سےفائرنگ صبح چار بجے تک جاری رہی۔ گولہ باری بند ہونے کے فوراً بعد سیکورٹی فورس نے جنگجو کی لاش برآمد کرلی ہے۔ ڈائریکٹر جنرل آف پولیس ڈاکٹر ایس پی ویدھ نے ٹوئیٹ کیا ’’اونتی پورہ میں گزشتہ شب سے تصادم جاری ہے۔ وہاں دو تین جنگجو وں کے چھپے ہونے کی خفیہ اطلاع ملی تھی۔ ان کے قافلے پر حملہ کرنے کا منصوبہ تھا ۔ ابھی تک ایک جنگجو کی لاش برآمد ہوئی ہے۔ تلاشی مہم جاری ہے۔



First published: Dec 26, 2017 01:43 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading