உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    eSIM by Airtel, Jio and Vi: آخر ای سِم کیا ہے؟ سپورٹڈ اسمارٹ فونز اور ہندوستان میں کب ہوگی دستیاب

    ای سِم

    ای سِم

    سب سے بڑا چیلنج یہ ہے کہ اسمارٹ فونز کو اس ٹیک کے ساتھ ہم آہنگ ہونے کی ضرورت ہے۔ اب یہ دیکھنے کے لیے کہ کون سے فونز اس کی حمایت کرتے ہیں، آپ کو اپنی اسکرین پر ناموں کا ایک گروپ نظر آئے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad | Maharajpur | Delhi | Lucknow
    • Share this:
      ای سِم (eSIM) ٹیکنالوجی کچھ عرصے سے موجود ہے، لیکن بہت سے لوگ اس کے وجود کے بارے میں نہیں جانتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ تمام اسمارٹ فونز اس کنیکٹیویٹی آپشن کو فروغ نہیں دیتے ہیں اور اسے حاصل کرنا بہت مہنگا ہوسکتا ہے کیونکہ اس میں براہ راست مدر بورڈ پر ایک وقف جگہ بنانا شامل ہے۔ ایپل ان برانڈز میں سے ایک ہے جو اپنے بیشتر اسمارٹ فونز پر آپشن پیش کرتا ہے۔ سام سنگ (Samsung) اور موٹرولا (Motorola) بھی ایسا کرتے ہیں، لیکن یہ ان کے مہنگے ترین اسمارٹ فونز تک محدود ہے۔ گوگل ای سِم سپورٹ بھی فراہم کرتا ہے۔

      یہ سوال اب بھی باقی ہے کہ ای سِم ٹیک کیسے کام کرتی ہے؟ ہندوستان میں کس اسمارٹ فون کو یہ سپورٹ کرتی ہے اور اس کی قیمت کتنی ہے؟ اسی ضمن میں پیش ہے تفصیلی معلومات:

      ای سِم کیا ہے: آئیے بنیادی باتوں سے شروعات کریں۔ یہ ای سِم ٹیکنالوجی کیا ہے؟ یہ الیکٹرانک سم نہیں ہے۔ اسے ایمبیڈڈ سم کے نام سے جانا جاتا ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ ای سِم ٹیک فون کے مدر بورڈ پر ایمبیڈ یا سولڈرڈ ہے۔ یہ آپشن اسمارٹ واچز اور ڈرونز پر بھی سپورٹ ہے، کیونکہ یہ ڈیوائس پر اضافی سم کارڈ سلاٹ بنانے کی پریشانی کو ختم کرتا ہے۔

      آسان الفاظ میں یہ ایمبیڈڈ یا ڈیجیٹل سم صارفین کو فزیکل نینو سم استعمال کیے بغیر اپنے کیریئر سے سیلولر پلان کو چالو کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ جیو، بھارت ایئرٹل اور وی آئی واحد برانڈ ہیں جو ہندوستان میں اسمارٹ فونز پر eSIM سپورٹ پیش کرتے ہیں۔

      ہم آہنگ فونز: جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے کہ زیادہ تر آئی فون آپشن کی حمایت کرتے ہیں۔ ای سم آئی فون سکس (iPhone 6) اور اس سے اوپر کے ورژن پر چلایا جاسکتا ہے۔ سام سنگ فونز جو اس آپشن کو سپورٹ کرتے ہیں ان میں Galaxy S20 سیریز، S21 سیریز، تمام Z Fold اسمارٹ فونز اور Z Flip ڈیوائسز شامل ہیں۔ دیگر اینڈرائیڈ اسمارٹ فونز میں Motorola Razr اور Google Pixel 2 اور اس سے اوپر والے شامل ورژنس شامل ہیں۔

      سب سے بڑا چیلنج یہ ہے کہ اسمارٹ فونز کو اس ٹیک کے ساتھ ہم آہنگ ہونے کی ضرورت ہے۔ اب یہ دیکھنے کے لیے کہ کون سے فونز اس کی حمایت کرتے ہیں، آپ کو اپنی اسکرین پر ناموں کا ایک گروپ نظر آئے گا۔

      ای سم کو فعال کرنے کا طریقہ: ای سم کو فعال کرنے کا عمل بہت آسان ہے لیکن یہ آپریٹر سے آپریٹر میں مختلف ہوتا ہے۔ Telcos eSIM کے لیے الگ سے چارج نہیں کرتے ہیں اور آپ کا باقاعدہ پلان بھی اسی نمبر پر فارورڈ کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، ایئرٹیل اور جیو پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ دونوں منصوبوں پر ای سم کو سپورٹ کرتے ہیں۔ وی آئی صرف پوسٹ پیڈ پلانز پر ای سم آپشن پیش کرتا ہے۔

      -ایئرٹیل: 121 پر ای سم رجسٹرڈ ای میل آئی ڈی ایس ایم ایس کریں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      اس کے بعد صارفین کو ہر ایک کیرئیر سے ایک ایس ایم ایس ملے گا اور ان اقدامات پر عمل کریں گے۔ آخر کار صارفین کو رجسٹرڈ ای میل آئی ڈی پر ایک کیو آر کوڈ ملے گا، جسے اسکین کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ یہ یقینی بنانا یاد رکھیں کہ ای میل آئی ڈی درست ہے۔ آپ کیریئر کی متعلقہ ایپ Airtel Thanks ایپ، Vi ایپ، اور MyJio ایپ ڈاؤن لوڈ کر کے ای میل ID کو چیک یا اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔ اسکیننگ کا عمل اسمارٹ فونز میں مختلف ہوتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: