உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Electric Vehicles: ای وی میں آگ لگنے کے واقعات، تحقیقاتی پینل آج پیش کرے گا رپورٹ

    ای وی کی قیمت زیادہ ہے کیونکہ ان کی تعداد کم ہے۔

    ای وی کی قیمت زیادہ ہے کیونکہ ان کی تعداد کم ہے۔

    حکومت نے پچھلے مہینے اس کی تحقیقات کا حکم دیا تھا جب سواری سے چلنے والے آپریٹر اولا کے الیکٹرک موبلٹی بازو کے ذریعہ شروع کردہ ایک ای سکوٹر پونے میں آگ کی لپیٹ میں آ گیا۔

    • Share this:
      ایک سینئر سرکاری اہلکار نے بتایا کہ سڑک ٹرانسپورٹ کی وزارت کی جانب سے برقی دو پہیہ گاڑیوں میں آگ لگنے کے واقعات کی تحقیقات کرنے اور تدارک کے اقدامات تجویز کرنے کے لیے قائم کی گئی ایک ماہر کمیٹی اس ہفتے اپنی رپورٹ پیش کرے گی۔ حال ہی میں الیکٹرک گاڑیوں (ای وی) میں آگ لگنے کے متعدد واقعات ہوئے ہیں اور اس کے نتیجے میں لوگوں کی موت اور شدید زخمی ہوئے ہیں۔

      اہلکار نے کہا کہ ماہر کمیٹی (الیکٹرک دو پہیہ گاڑیوں میں آگ لگنے کے واقعات کی تحقیقات کے لیے تشکیل دی گئی) 30 مئی کو اپنی رپورٹ پیش کرے گی۔ روڈ ٹرانسپورٹ اور ہائی ویز کے وزیر نتن گڈکری نے حال ہی میں کہا تھا کہ لاپرواہی کرنے والی کمپنیوں پر جرمانہ عائد کیا جائے گا اور ماہر پینل کی رپورٹ پیش کرنے کے بعد تمام خراب گاڑیوں کو واپس بلانے کا حکم دیا جائے گا۔
      حکومت نے پچھلے مہینے اس کی تحقیقات کا حکم دیا تھا جب سواری سے چلنے والے آپریٹر اولا کے الیکٹرک موبلٹی بازو کے ذریعہ شروع کردہ ایک ای سکوٹر پونے میں آگ کی لپیٹ میں آ گیا۔

      سڑک کی نقل و حمل کی وزارت کے مطابق، سینٹر فار فائر ایکسپلوسیو اینڈ انوائرنمنٹ سیفٹی (سی ایف ای ای ایس) سے کہا گیا تھا کہ وہ ان حالات کی تحقیقات کرے جن کی وجہ سے یہ واقعہ پیش آیا اور تدارک کے اقدامات بھی تجویز کریں۔

      ملک میں الیکٹرک گاڑیوں کی رفتار تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ سرکاری اعدادوشمار اس بات کی گواہی دے رہی ہیں۔ ملک کے نو بڑے شہروں میں الیکٹرک گاڑیوں (ای وی) کے چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد گزشتہ چار ماہ میں ہی ڈھائی گنا تک بڑھ چکی ہے۔ وزارت توانائی نے ہفتہ کو ایک بیان میں کہا کہ دہلی، ممبئی، چنئی اور کولکاتا سمیت نو اہم شہروں میں ای وی چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد گزشتہ چار مہینوں میں تیزی سے بڑھی ہے۔

      مزید پڑھیں: TS EAMCET 2022: درخواست میں تصحیح کا عمل آج سےشروع، یہ ہےترمیم کرنے کا طریقہ

      الیکٹرک گاڑیوں کو بڑھاوا دینے کی سرکاری پالیسی کے تحت بڑے شہروں میں ای وی چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد بڑھانے کی کوشش جاری ہے۔

      مزید پڑھیں: الیکٹرک گاڑیوں کی بڑھتی رفتار، نو بڑے شہروں میں ای وی چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد میں ڈھائی گنا اضافہ


      اس بیان کے مطابق، اکتوبر 2021 سے لے کر جنوری 2022 کے درمیان ان نو شہروں میں 678 اضافی چارجنگ اسٹیشن قائم کئے گئے ہیں۔ اس طرح ان شہروں میں موجود عوامی ای وی اسٹیشنوں کی تعداد بڑھ کر 940 ہوگئی ہے۔ پورے ملک میں اب ان کی تعداد تقریباً 1,640 ہوچکی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: