ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

فیس بک سے ڈیٹا چوری کرنے والی کیمبرج انالیٹیکا بند کرے گی کاروبار

نئی دہلی: فیس بک کے ڈیٹا اسکینڈل معاملے کو لے کر سرخیوں میں رہی برطانیہ کی پولیٹیکل کنسلٹنسی کیمبرج انالٹیکا اپنا کام کاج بند کررہی ہے۔

  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
فیس بک سے ڈیٹا چوری کرنے والی کیمبرج انالیٹیکا بند کرے گی کاروبار
نئی دہلی: فیس بک کے ڈیٹا اسکینڈل معاملے کو لے کر سرخیوں میں رہی برطانیہ کی پولیٹیکل کنسلٹنسی کیمبرج انالٹیکا اپنا کام کاج بند کررہی ہے۔

نئی دہلی: فیس بک کے ڈیٹا اسکینڈل معاملے کو لے کر سرخیوں میں رہی برطانیہ کی پولیٹیکل کنسلٹنسی کیمبرج انالٹیکا اپنا کام کاج بند کررہی ہے۔ کمپی نے بدھ کو بتایا ہے کہ بزنس میں زبردست گراوٹ کے بعد کیمبرج انالیٹیکا اور برٹش پیرنٹ کمپنی ایس سی ایل الیکشن لمیٹیڈ فوری طور پر اپنا کام کاج بند کررہی ہے۔ کمپنی نے اعلان کیا ہے کہ وہ امریکہ اور برطانیہ  میں خود کو پاگل ہونے کا اعلان کرے گی۔ کیمبرج انالیٹیکا پر الزام ہے کہ اس نے اپنے سیاسی ۔۔۔۔ کے مفاد میں غلط طریقے سے فیس بک صارفین کا ڈیٹا حاصل کیا۔


کیمبرج انالیٹیکا پر امریکی صدر جمہوریہ الیکشن اور بریگزٹ کے  ریفرنڈم کو بھی متاثر کرنے کا الزام ہے۔


کیمبرج انالیٹیکا نے ایک بیان میں کہا ہے کہ مارچ میں فیس بک سے منسلک ڈیٹا لیک کامعاملہ سامنے آنے کے بعد اسے بڑی تعداد میں کلائنٹس کا نقصان ہوا ہے۔


ساتھ ہی اسے زبردست قانونی فیس ادا کرنی پڑرہی ہے،ایسے میں بزنس  چلانا منطقی نہیں رہ گیاہے۔ کیمبرج انالیٹیکا نے کہا ہے کہ اس نے انسالوینسی کا عمل شروع کرنے کے لئے برطانیہ میں کاغذات داخل کردیئے ہیں اور وہ نیویارک کے فیڈرل کورٹ میں بینکوں کی حفاظت کا مطالبہ کیا ہے۔

اس درمیان سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ فیس بک نے کہا ہے کہ ڈیٹا لیک سے منسلک اس معاملے میں اس کی خود کی جانچ جاری رہے گی۔ فیس بک کے ترجمان نے کہا ہے کہ یہ واقعہ پورے معاملے کو سمجھنے اور آگے دوبارہ ایسا نہ ہو، یہ یقینی بنانے کا ہمارا عزم ہے، یہ ہمارے عزم پر اثر انداز نہیں ہوگا۔ انہوں نے بتایا کہ ہم متعلقہ اتھارٹیز کے  تعاون سے اس معاملے کی جانچ جاری رکھیں گے۔

کمپنی پر 2016 کے امریکی صدر جمہوریہ الیکشن اور یوکے بریگزٹ کے ریفرنڈم میں فیس بک صارفین کے پرسنل ڈیٹا کا غلط استعمال کرنے کا الزام ہے۔ مارچ میں چینل 4 نے کیمبرج انالیٹیکا کے سی ای او الیگزینڈر نکس کا پس منظر سے متعلق تصاویر چلائی تھی، جس میں وہ بتارہے تھے کہ کیسے ان کی کمپنی پوری دنیا میں الیکشن پر اثر ڈال سکتی ہے۔

 

 
First published: May 03, 2018 10:14 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading