உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مفت رام للا درشن اسکیم کو دہلی کابینہ کی منظوری ، جانئے تیرتھ یاترا اسکیم کی پوری تفصیل

    مفت رام للا درشن اسکیم کو دہلی کابینہ کی منظوری ، جانئے تیرتھ یاترا اسکیم کی پوری تفصیل

    مفت رام للا درشن اسکیم کو دہلی کابینہ کی منظوری ، جانئے تیرتھ یاترا اسکیم کی پوری تفصیل

    وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی سکریٹریٹ میں آج ہوئی میٹنگ میں کابینہ نے 'وزیر اعلی تیرتھ یاترا' اسکیم کے تحت بزرگوں کو ایودھیا لے جانے اور رام للا کے درشن کرنے کی تجویز کو منظوری دی ۔

    • Share this:
    نئی دہلی : وزیر اعلی اروند کیجریوال دہلی کے تمام بزرگوں کو شرون کمار بن کر انہیں مفت میں رام للا کی درشن کروائیں گے ۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی سکریٹریٹ میں آج ہوئی میٹنگ میں کابینہ نے 'وزیر اعلی تیرتھ یاترا' اسکیم کے تحت بزرگوں کو ایودھیا لے جانے اور رام للا کے درشن کرنے کی تجویز کو منظوری دی ۔ اس اہم فیصلے کے بارے میں جانکاری دیتے ہوئے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ 'چیف منسٹر تیرتھ یاترا' اسکیم کو بڑھاتے ہوئے اب ایودھیا کو بھی اس میں شامل کیا گیا ہے۔ اس اسکیم کے تحت رام للا کے دیدار کے لیے بزرگوں کو ایودھیا لے جانے کا سارا خرچ دہلی حکومت برداشت کرے گی۔ اب تک ہمارے پاس 35 ہزار افراد مختلف زیارت گاہوں کی سیر کر چکے ہیں۔  میری کوشش ہے کہ ایک طرح سے تمام بزرگوں کا شرون کمار بن کر ان کو رام للا کے دیدار کروا دوں۔ وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے یہ اسکیم گزشتہ ڈیڑھ دو سال سے بند تھی، لیکن اب کورونا کی صورتحال میں کافی بہتری آئی ہے۔ ہماری کوشش ہے کہ آئندہ ایک ماہ میں یاترا کا سلسلہ دوبارہ شروع کر دیا جائے۔ اس لیے تمام لوگ یاترا کے لیے رجسٹریشن کر سکتے ہیں۔

    آج ایک پریس کانفرنس میں وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ مجھے دہلی کے تمام لوگوں کو یہ بتاتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ کابینہ کی میٹنگ میں اس تجویز کو منظوری دے دی گئی ہے کہ ایودھیا کو بھی ہماری دہلی کی وزیر اعلیٰ یاترا اسکیم میں شامل کیا جائے۔ اب تک اس منصوبے میں جگن ناتھ پوری، اجین، شرڈی، امرتسر، جموں، دوارکا، تروپتی، رامیشورم، ہریدوار، متھرا اور بودھ گیا کا احاطہ کیا گیا ہے۔ اب ایودھیا بھی اس میں شامل ہو گیا ہے۔ یعنی ہماری دہلی کے تمام بزرگ جو ایودھیا میں رام للا کے درشن کرنا چاہیں گے، دہلی حکومت انہیں ایودھیا میں رام للا کے دیدار کے لیے مفت لے جائے گی۔ وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی میں ہماری وزیر اعلیٰ یاترا یوجنا کے تحت دہلی کے بزرگوں کی یاترا کا سارا خرچ دہلی حکومت برداشت کرتی ہے۔ دہلی حکومت کھانے اور گھر یاترا تک مقامی سفر کا سارا خرچ برداشت کرتی ہے، اے سی ٹرین سے لی جاتی ہے، وہاں ایک اچھے اے سی ہوٹل میں قیام کیا جاتا ہے۔ اگر وہ بزرگ اپنے خاندان کے کسی فرد کو اپنی مدد کے لیے لے جانا چاہتا ہے تو اس کا سارا خرچ دہلی حکومت برداشت کرتی ہے۔

    وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ اب تک اس اسکیم کے تحت ہم نے 35,000 لوگوں کو یاترا کروائی ہے۔  مجھے آج یہ اعلان کرتے ہوئے بہت خوشی ہو رہی ہے۔ میں خود رام للا کے دیدار کے بعد کل ایودھیا سے واپس آیا ہوں۔  وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے یہ اسکیم گزشتہ ڈیڑھ سال سے بند تھی، لیکن اب کورونا کی صورتحال میں کافی بہتری آئی ہے، اس لیے اس یاترا اسکیم کو دوبارہ لاگو کیا جائے گا۔

    چیف منسٹر تیرتھ یاترا اسکیم کے بارے میں

    کیجریوال حکومت نے 9 جنوری 2018 کو 'وزیر اعلیٰ تیرتھ یاترا' شروع کی تھی جس کا مقصد دہلی کے بزرگوں کو ہندوستان کے مشہور یاتری مقامات تک مفت سفر فراہم کرنا تھا۔ اس اسکیم کے تحت دہلی کے بزرگوں کو بہت سے یاتری مقامات پر مفت میں جانے کی اجازت دی جاتی ہے اور دہلی حکومت سفر کا سارا خرچ برداشت کرتی ہے۔ اس اسکیم کے تحت زیارت پر جانے والے بزرگ اپنے ساتھ ایک خدمتگار بھی لے جا سکتے ہیں۔ تمام یاتری کو اے سی ٹرین سے لے جایا جاتا ہے اور صرف اے سی ہوٹل میں ٹھہرنے کا انتظام کیا جاتا ہے۔ ٹرین کے ٹکٹ، کھانا، رہائش، لوکل ٹریول وغیرہ پر جتنے بھی اخراجات ہوتے ہیں، وہ تمام اخراجات دہلی حکومت خود برداشت کرتی ہے۔

    رام للا کی درشن یاترا ایودھیا میں چار دن تک رہے گی

    دہلی حکومت نے 9 جنوری 2018 کو چھ یاتری مقامات سے وزیر اعلیٰ تیرتھ یاترا یوجنا شروع کی تھی۔ بعد میں حکومت نے نئے زیارت گاہوں کو شامل کیا اور کل 12 راستوں پر ٹرینوں کے ذریعے یاتریوں کو بھیجا جا رہا تھا۔ دہلی کابینہ نے آج ایودھیا کو یاتری مقامات کی فہرست میں شامل کرنے کا فیصلہ کیا، جس کے بعد اب اس کی تعداد بڑھ کر 13 ہو گئی ہے۔ دہلی سے ایودھیا اور ایودھیا سے دہلی یاترا چار دن کی ہوگی۔

     'چیف منسٹر تیرتھ یاترا' اسکیم کے لیے اس طرح اپلائی کریں۔

    'وزیر اعلیٰ یاترا' اسکیم کا فائدہ دہلی میں رہنے والے تمام بزرگ حاصل کر سکتے ہیں۔ اہل لوگوں کو اس کے لیے آن لائن درخواست دینا ہوگی۔ یہ درخواست ڈویژنل کمشنر کے دفتر، علاقائی قانون ساز دفتر یا تیرتھ یاترا کمیٹی کے دفتر جا کر آن لائن بھی دی جا سکتی ہے۔ اہل درخواست دہندگان کا انتخاب قرعہ اندازی کے ذریعے کیا جاتا ہے اور علاقائی ایم ایل اے ایک سرٹیفکیٹ دیتا ہے کہ وہ شخص دہلی کا رہائشی ہے۔

    یاتری اسکیم کے لیے درخواست کیسے دی جائے۔

    مرحلہ 1- وزیر اعلیٰ تیرتھ یاترا یوجنا کی آفیشل سائٹ ۔۔۔۔۔۔۔۔ پر جائیں۔ مرحلہ 2- ویب سائٹ کے ہوم پیج پر، "ای-ضلع دہلی میں رجسٹریشن" سیکشن پر جائیں اور "نیا صارف" پر کلک کریں۔مرحلہ 3- آدھار کارڈ یا ووٹر کارڈ کا انتخاب کریں اور اس کا نمبر درج کریں۔مرحلہ 4- کلک آن ٹو کنٹینیو آپشن پر کلک کریں۔ اس کے بعد ایک فارم کھلے گا۔مرحلہ 5- فارم میں باقی معلومات کو پُر کریں اور مطلوبہ دستاویزات کی اسکین شدہ تصویر درج کریں۔ مرحلہ 6- درخواست فارم جمع کروائیں اور اپنی رجسٹریشن آئی ڈی اور پاس ورڈ یاد رکھیں۔ مرحلہ 7- اب سائٹ پر لاگ ان کریں اور وزیر اعلیٰ تیرتھ یاترا یوجنا کے لیے درخواست دیں۔

    درخواست دینے کے لیے درکار دستاویزات

    1- مقررہ فارمیٹ میں درخواست فارم اور سیلف ڈیکلریشن فارم میڈیکل سرٹیفکیٹ کی خود تصدیق شدہ کاپی یہ ظاہر کرتی ہے کہ درخواست دہندہ/شریک حیات ذہنی/جسمانی طور پر سفر کے لیے موزوں ہے۔ 3- دہلی کے ووٹر شناختی کارڈ کی خود تصدیق شدہ کاپی (درخواست گزار/ شریک حیات کے لیے) 4- علاقائی ایم ایل اے یا کسی وزیر یا دہلی کے چیئرمین، دہلی کی تیرتھ یاترا ڈیولپمنٹ کمیٹی سے موصول ہونے والے سرٹیفکیٹ کی ایک کاپی

    چیف منسٹر تیرتھ یاترا یوجنا کی اہلیت اور شرائط

    1- درخواست دہندہ کا قومی دارالحکومت علاقہ دہلی کا رہائشی ہونا ضروری ہے۔2- درخواست دہندہ کی عمر 60 سال ہونی چاہیے (جس سال کے لیے درخواست دی جا رہی ہے یکم جنوری کو 60 سال ہو) 3- درخواست گزار کو مرکزی، ریاستی یا مقامی یونٹ میں ملازم نہیں ہونا چاہیے۔ 4- درخواست گزار کو پہلے اس اسکیم کا فائدہ نہیں اٹھایا ہو۔ 5- درخواست گزار کی سالانہ آمدنی 3 لاکھ سے کم ہونی چاہیے۔ 6- درخواست گزار کے اٹینڈنٹ کی عمر کم از کم 18 سال ہونی چاہیے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: