உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    12سالہ بچی نے اپنے والد کے ساتھ ہی کر ڈالی ایسی حرکت، رازکھلا تو پولیس کے بھی اڑ گئے ہوش

    Youtube Video

    12سال کی بچی کے ذریعے اپنے والد سے ایک کروڑ کا بھتہ طلب کرنے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ جب اس معاملے کی تحقیق تک پولیس پہنچی تو جان کر کنبے کے ہوش اڑ گئے۔

    • Share this:
      غازی آبا دمیں 12سال کی بچی کے ذریعے اپنے والد سے ایک کروڑ کا بھتہ طلب کرنے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ جب اس معاملے کی تحقیق تک پولیس پہنچی تو جان کر کنبے کے ہوش اڑ گئے۔ خبر کے مطابق ایک خاندان کو واٹس کے ذریعے دھمکی دی جا رہی تھی کہ اگر انہیں ایک کروڑ روپئے نہیں دئیے گئے تو ان کی بچی کے ساتھ عصمت دری کے واقعات ہوسکتے ہیں۔پولیس نے اس معاملے میں مقدمہ درج کر تفتیش شروع کی تو پتہ چلا کہ یہ دھمکی کسی اور نے نہیں بلکہ ان کی بیٹی نے خود دی ہے۔

      واٹس ایپ سٹیٹس کو ہیک کرنے کے لیے ، یہ فعل کسی دھوکے باز نے نہیں کیا بلکہ ایک 12 سالہ بیٹی نے کیا جو کہ ساتویں جماعت میں پڑھتی ہے! بھتہ خوری کے پیغامات بھیجے جا رہے تھے ، اگر بیٹا نہ دیا گیا تو بیٹی کو عصمت دری کی دھمکیاں دی جا رہی تھیں ، جس کی وجہ سے خاندان دباؤ میں تھا۔

      پولیس نے اس کی مکمل تفتیس کی تو پتہ چلا کہ خاندان میں ایک 12 سالہ بچی اپنے والد سے بھتہ مانگ رہی تھی۔ پولیس نے پہلے ہی مختلف دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا تھا۔ خاندان نے معافی نامہ بھی دائر کیا ہے۔ کیس کی قانونی کارروائی جاری ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: