உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    GK Capsule: اگنیور میں بھرتی سے لے کر کوویڈ کیس تک، جانیے رواں ہفتے کی مکمل معلومات

    Agnipath Scheme: چار سال بعد اگنی ویروں کیلئے کیا؟ فوج نے بتایا کتنے طرح کے ملیں گے متبادل

    Agnipath Scheme: چار سال بعد اگنی ویروں کیلئے کیا؟ فوج نے بتایا کتنے طرح کے ملیں گے متبادل

    موسلا دھار بارش کے نتیجے میں لینڈ سلائیڈنگ نے آسام میں دو بچوں سمیت تین افراد کی جان لے لی ہے جبکہ پانچ دیگر سیلاب کی وجہ سے ہلاک ہو گئے ہیں۔ بارپیتا، درنگ، ہیلاکنڈی، کریم گنج اور سونیت پور اضلاع سے اموات کی اطلاع ملی ہے۔

    • Share this:
      یو پی ایس سی (UPSC) سول سروسز سے لے کر ایس ایس SSC بھرتی کے امتحانات تک کالج میں داخلے سے لے کر گروپ ڈسکشن تک، عام معلومات کے سوالات تقریباً ہر امتحان کا ایک اہم حصہ ہوتے ہیں۔ امتحان میں کامیابی حاصل کرنے کی تیاری کرنے والے امیدواروں یا ان لوگوں کے لیے جنہیں اپنی خبریں ایک مختصر شکل میں حاصل کرنے کی ضرورت ہے، News18 ایک ہفتہ وار کالم GK Capsule پیش کرتا ہے۔ جب کہ ہم آپ کو ہفتہ وار نیوز ریپ فراہم کرتے ہیں، کسی مخصوص موضوع یا امتحان کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لیے @news18dotcom پر رابطہ کریں۔
      کووڈ کیسز میں اضافہ:

      سرکاری ذرائع نے ہفتہ کو بتایا کہ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں سے کہا گیا ہے کہ وہ اضلاع اور علاقوں سے مکمل جینوم کی ترتیب کے لیے نمونے کی بڑی تعداد میں جمع کرائیں جہاں سات دنوں کے دوران کورونا (COVID-19) کے کیسوں میں اضافہ دیکھا گیا ہے۔ جمعہ کو INSACOG کی میٹنگ کے دوران جس میں کورونا ڈیٹا کا جائزہ لیا گیا تاکہ کسی بھی نئے ابھرتے ہوئے مختلف یا ذیلی قسم کے امکان کو جانچا جا سکے اور پیش رفت کے انفیکشن کے پیچھے وجوہات کا پتہ لگایا جا سکے۔

      آسام میں سیلاب کی صورتحال خراب: 62 ہلاک، 1.5 لاکھ سے زیادہ پناہ گاہوں میں، وزیر اعظم نے صورتحال کا جائزہ لیا:
      آسام میں بارش کا سلسلہ جاری رہنے کے باعث سیلاب اور لینڈ سلائیڈنگ کے واقعات میں کم از کم آٹھ افراد ہلاک ہو گئے۔ نتیجتاً، ریاست کا تقریباً نوے فیصد علاقہ سیلابی پانی کی زد میں ہے جب کہ پری مون سون بارشوں نے گزشتہ ماہ ہی تباہی مچا دی تھی۔

      موسلا دھار بارش کے نتیجے میں لینڈ سلائیڈنگ نے آسام میں دو بچوں سمیت تین افراد کی جان لے لی ہے جبکہ پانچ دیگر سیلاب کی وجہ سے ہلاک ہو گئے ہیں۔ بارپیتا، درنگ، ہیلاکنڈی، کریم گنج اور سونیت پور اضلاع سے اموات کی اطلاع ملی ہے۔ ریاست کے پانچ اضلاع سے بھی آٹھ افراد لاپتہ ہیں۔

      اگنی ویروں کے پاس بہت سے اختیارات ہوں گے، خدشات غلط ہیں: سرکاری ذرائع:

      انٹرپرینیورشپ مزید پڑھائی دیگر ملازمتوں میں ترجیح مسلح افواج کے ساتھ چار سال کا طویل عرصہ مکمل کرنے کے بعد اگنی ویر کے پاس بہت سارے اختیارات ہوں گے، حکومتی عہدیداروں نے جمعرات کو کہا کہ کچھ لوگوں کی طرف سے ان کی مالی حفاظت پر تشویش ظاہر کرنے کے بعد اگنی پتھ اسکیم۔

      یہ بھی پڑھیں: BRICSکیا ہے؟ کب ہوا تھا اس کا قیام اور کیا ہے اس کے اصل مقاصد؟

      اس میں کہا گیا ہے کہ جو لوگ کاروباری بننے کے خواہشمند ہیں - انہیں مالیاتی پیکج اور بینک لون اسکیم ملے گی۔ مزید تعلیم حاصل کرنے کے خواہشمندوں کو 12ویں جماعت کے مساوی سرٹیفکیٹ اور مزید تعلیم کے لیے برجنگ کورس دیا جائے گا۔ جو لوگ ملازمت حاصل کرنا چاہتے ہیں انہیں CAPFs اور ریاستی پولیس میں ترجیح دی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں: ’چین کرےعالمی قانون کااحترام، ہندوستان کےساتھ بات چیت کےسرحدی تنازع کوکرےحال‘ Australia

      یہ بھی کہا گیا ہے کہ دوسرے شعبوں میں بھی ان کے لیے کئی راستے کھولے جا رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: