உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    GK Capsule: بین الاقوامی بکر پرائز سے لے کر ہندوستان میں کووڈ۔19 کی صورتحال تک، جانئے ہفتے کے اہم واقعات

    ہفتےکےاہم واقعات یہ ہیں۔

    ہفتےکےاہم واقعات یہ ہیں۔

    یونین پبلک سروس کمیشن یا یو پی ایس سی کے امتحانات اگلے ماہ قریب آرہے ہیں، اس لیے امیدواروں نے اس کے لیے خود کو تیار کرنے میں اپنی رفتار تیز کردی ہوگی۔ یہ ضروری ہے کہ امتحان دینے والے امیدوار ملک کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں ہونے والے تازہ ترین واقعات سے آگاہ ہوں۔ تاکہ تیاری میں ان کی مدد کی جا سکے۔

    • Share this:
      ۔UPSC سول سروسز سے لے کر SSC بھرتی کے امتحانات تک کالج میں داخلے سے لے کر گروپ ڈسکشن تک جنرل نالج کے سوالات تقریباً ہر امتحان کا ایک اہم حصہ ہوتے ہیں۔ امتحان میں کامیابی حاصل کرنے کی تیاری کرنے والے امیدواروں یا ان لوگوں کے لیے جنہیں اپنی خبریں ایک مختصر شکل میں حاصل کرنے کی ضرورت ہے News18 ایک ہفتہ وار کالم GK کیپسول پیش کرتا ہے۔ جب کہ ہم آپ کو ہفتہ وار نیوز فراہم کرتے ہیں، کسی مخصوص موضوع یا امتحان کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لیے news18dotcom@ پر رابطہ کریں۔

      چونکہ یونین پبلک سروس کمیشن یا یو پی ایس سی کے امتحانات اگلے ماہ قریب آرہے ہیں، اس لیے امیدواروں نے اس کے لیے خود کو تیار کرنے میں اپنی رفتار تیز کردی ہوگی۔ یہ ضروری ہے کہ امتحان دینے والے امیدوار ملک کے ساتھ ساتھ دنیا بھر میں ہونے والے تازہ ترین واقعات سے آگاہ ہوں۔ تاکہ تیاری میں ان کی مدد کی جا سکے۔

      1. ہندی ناول کو بین الاقوامی بُکر انعام:

      ’ٹومب آف ریت‘ پہلا ہندی ناول بن گیا ہے جس نے بین الاقوامی بکر پرائز جیتا ہے۔ ناول کے مصنف گیتانجلی شری نئی دہلی سے ہیں۔ ہندی میں اس ناول کا اصل نام ’ریٹ سمادھی‘ ہے جس کا انگریزی میں ترجمہ ڈیزی راک ویل نے ’ٹومب آف ریت‘ کے نام سے کیا ہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ یہ ہندی کی پہلی کتاب ہے جس نے عالمی ادبی ایوارڈ شو میں نامزدگی حاصل کی ہے۔

      2. دنیا بھر میں مونکی پوکس وائرس کے کیسز
      ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے مطابق Monkeypox Poxviridae خاندان میں آرتھوپوکس وائرس جینس کا ایک رکن ہے۔ یہ اس وقت پھیلتا ہے جب کوئی ان انسانوں سے رابطہ کرتا ہے جو پہلے ہی وائرس پکڑ چکے ہیں یا وائرس سے آلودہ مواد کے ساتھ۔ اب تک 20 سے زائد ممالک میں بندر پاکس کے تقریباً 200 کیسز پائے گئے ہیں۔

      3. ہندوستان میں COVID-19 کی صورتحال پر اپ ڈیٹس:

      مرکزی وزارت صحت کے مطابق اس وقت ملک میں کووڈ۔19 کے 16,308 فعال کیس ہیں۔ وزارت صحت کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ وائرس کے فعال کیسز کل انفیکشنز کا 0.04 فیصد ہیں۔ مزید یہ کہ ہندوستان میں COVID-19 سے صحت یاب ہونے کی شرح 98.75 فیصد ہے۔

      4. انڈیا کا سب سے بڑا ڈرون فیسٹیول بھارت ڈرون مہوتسو 2022

      بھارت ڈرون مہوتسو 2022 ایک دو روزہ پروگرام جو 27 مئی کو شروع ہوا اور 28 مئی کو ختم ہوا۔ مہوتسو کا افتتاح وزیر اعظم نریندر مودی نے کیا۔ تقریب کے دوران نریندر مودی نے جمعہ کو ملک میں بڑھتی ہوئی ڈرون صنعت کے بارے میں امید کا اظہار کیا۔ انہوں نے ملک کے ہر شعبے میں ڈرون کے استعمال میں اضافے کی پیش گوئی کی، بشمول زراعت، دفاع، کھیل وغیرہ۔ پی ایم نے دہلی میں دو روزہ بھارت ڈرون مہوتسو 2022 میں 150 ریموٹ پائلٹ سرٹیفکیٹس کا آغاز کیا۔

      5. ممالک نے کواڈ سمٹ 2022 میں شرکت کی

      یہ بھی پڑھئے : اب عرفی جاوید نے آگے سے ہی کاٹ ڈالی اپنی ڈریس، کیمرے میں قید ہوگیا کچھ ایسا


       

      جیسا کہ آسٹریلیا، جاپان، ہندوستان اور ریاستہائے متحدہ امریکہ کے چار فریقی سیکورٹی ڈائیلاگ گروپ کے رہنما - جنہیں کواڈ بھی کہا جاتا ہے - ستمبر 2021 میں واشنگٹن میں آخری ملاقات کے بعد 24 مئی کو ٹوکیو میں اپنی دوسری ذاتی ملاقات کے لیے ملاقات کر رہے ہیں۔ (وہ مارچ 2021 میں ایک ورچوئل سمٹ میں ایک بار ملے تھے)۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے کواڈ سمٹ میں جاپان، آسٹریلیا اور امریکہ کے لیڈروں کے ساتھ شرکت کی۔

      مزید پڑھیں: بنگلورو کے شخص نے ندی میں بہائی 1.3 کروڑ کی BMW کار، وجہ جان کر اڑ جائیں گے ہوش!



      6. ہندوستانی افسر انور حسین شیخ ڈبلیو ٹی او کمیٹی کے نئے چیئرپرسن ہیں:

      ہندوستانی سرکاری افسر انور حسین شائق کو تجارت پر تکنیکی رکاوٹوں سے متعلق عالمی تجارتی تنظیم کی کمیٹی کا چیئرپرسن مقرر کیا گیا ہے۔ وہ 10 سال بعد کمیٹی کی سربراہی کرنے والے پہلے ہندوستانی نمائندے بن گئے ہیں۔ میکسیکو سے ایلیسا ماریا اولمیڈا ڈی الیجینڈرو شیک سے پہلے سربراہ تھیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: