உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا آپ کا بیرون ملک سفر کا ارادہ ہے؟ Paytm سے بین الاقوامی ویکسین ٹریول سرٹیفکیٹ کیسے نکالیں؟

    نام، تاریخ پیدائش اور پاس ورڈ نمبر درج کریں

    نام، تاریخ پیدائش اور پاس ورڈ نمبر درج کریں

    پے ٹی ایم (Paytm) نے منگل کو اعلان کیا کہ صارفین اب اپنے منی ایپ اسٹور پر کورونا ویکسین فائنڈر کے ذریعے ایپ پر بین الاقوامی کورونا ویکسین سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کر سکیں گے۔

    • Share this:
      پے ٹی ایم (Paytm) نے منگل کو اعلان کیا کہ صارفین اب اپنے منی ایپ اسٹور پر کورونا ویکسین فائنڈر کے ذریعے ایپ پر بین الاقوامی کورونا ویکسین سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کر سکیں گے۔ یہ نئی خصوصیت پے ٹی ایم صارفین کو WHO-DDCC: VS کے مطابق ویکسینیشن سرٹیفکیٹ حاصل کرنے کے لیے اپنے پاسپورٹ کی تفصیلات کو آسانی سے اپ ڈیٹ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

      پے ڈی ایم نے ایک پریس ریلیز میں کہا کہ ’’کوویکسن اور کووی شیلڈ دونوں کے لیے ٹریول سرٹیفکیٹ اب دنیا کے بیشتر ممالک میں قبول کیے جاتے ہیں۔ تاہم مسافروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپنے سفر کے پروگرام کو حتمی شکل دینے سے پہلے ملک کے لیے مخصوص کورونا کے رہنما خطوط کی جانچ کریں‘‘۔

      کمپنی کا کووڈ۔19 ویکسین فائنڈر صارفین کو اپنے قریب ویکسینیشن سلاٹس کی دستیابی کو چیک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ رواں برس کے شروع میں صارفین کو 11 زبانوں میں اپنے قریب ویکسینیشن سینٹر تلاش کرنے کی اجازت دی گئی ہے۔

      اپنے پاسپورٹ کی تفصیلات ایپ پر اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔
      اپنے پاسپورٹ کی تفصیلات ایپ پر اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔


      اپنے بین الاقوامی کورونا ویکسین سرٹیفکیٹ حاصل کرنے کے لیے صارفین کو اپنے پاسپورٹ کی تفصیلات ایپ پر اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ وہیں Covishield اور Covaxin دونوں کے لیے سفری سرٹیفکیٹ اب دنیا کے بیشتر ممالک میں قبول کیے جاتے ہیں۔ مسافروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ کوئی بھی سفری منصوبہ بندی کرنے سے پہلے ملک کے لیے مخصوص کورونا کے رہنما خطوط کی جانچ کریں۔

      پے ٹی ایم پر بین الاقوامی کورونا ویکسین سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کرنے کا طریقہ:

      کسی بھی اسمارٹ فون پر Paytm ایپ کھولیں۔

      سرچ آئیکن پر ٹیپ کریں اور ویکسین فائنڈر ٹائپ کریں۔ آپ اسے تلاش کرنے کے لیے ایپ کو نیچے بھی اسکرول کر سکتے ہیں۔

      کوورنا ویکسین سلاٹ فائنڈر کے اندر نیچے سکرول کریں اور ڈاؤن لوڈ سرٹیفکیٹس پر ٹیپ کریں۔

      کووین پورٹل کے ساتھ رجسٹرڈ اپنا موبائل نمبر درج کریں اور OTP کے ذریعے اجازت دیں۔

      ایک بار جب آپ کو اپنا سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کرنے کا اختیار مل جاتا ہے، تو لنک آئیکن پر ٹیپ کرکے اپنے پاسپورٹ کو لنک کرنے کا آپشن موجود ہوتا ہے۔

      نام، تاریخ پیدائش اور پاس ورڈ نمبر درج کریں اور 'درخواست جمع کروائیں' بٹن پر ٹیپ کریں۔

      اس کے بعد آپ کو ویکسین ڈاؤن لوڈ کے صفحے پر بھیج دیا جائے گا جہاں آپ کو بین الاقوامی سفری سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کرنے کا اختیار ملے گا۔ سرٹیفکیٹ کی پی ڈی ایف کاپی ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے اس پر ٹیپ کریں۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: