உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Good Governance Week: گاؤں کی سطح پر عوامی شکایات کے ازالے کے لیے پیر کو ’گڈ گورننس ہفتہ‘ کا آغاز

    پی ایم نے کہا کہ ہمارے دیہاتوں کو خود کفیل ہندوستان کے مضبوط ستون بنایا جائے۔

    پی ایم نے کہا کہ ہمارے دیہاتوں کو خود کفیل ہندوستان کے مضبوط ستون بنایا جائے۔

    وزیر اعظم نے مہم کے حوالے سے ایک پیغام میں کہا کہ ان کی حکومت گڈ گورننس کو مضبوط بنانے کے لیے پرعزم ہے جو کہ عوام کے حامی اور فعال طرز حکمرانی کو فروغ دے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہندوستان کی ترقی دیہاتوں کی ترقی پر منحصر ہے۔

    • Share this:
      مرکزی حکومت 20 دسمبر 2021 سے مختلف ریاستوں کے ساتھ ملک گیر گڈ گورننس ویک (Good Governance Week) مہم شروع کر رہی ہے، جس کا مقصد گاؤں تک اچھی انتظامیہ لے جانا ہے ۔ اس کا بنیادی مقصد ملک بھر میں زیر التوا عوامی شکایات کا ازالہ کرنا ہوگا، جو کہ ابتدائی تخمینہ کے مطابق 10 لاکھ سے زیادہ ہوسکتی ہیں۔ اس دوران ریاستی سطح پر سٹیزن چارٹر کو بھی اپ ڈیٹ کرنے بھی شامل ہے۔ ایک سینئر اہلکار نے کہا کہ مہم کا مقصد عام شہری تک ان سہولیات کو پہنچانا ہے۔

      وزیر اعظم نے مہم کے حوالے سے ایک پیغام میں کہا کہ ان کی حکومت گڈ گورننس کو مضبوط بنانے کے لیے پرعزم ہے جو کہ عوام کے حامی اور فعال طرز حکمرانی کو فروغ دے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہندوستان کی ترقی دیہاتوں کی ترقی پر منحصر ہے اور حکومت ان اسکیموں کو سب سے زیادہ ترجیح دے رہی ہے جو دیہات کو زیادہ کارآمد بنائیں گی اور گرام سوراج کے ایک نئے دور کا آغاز کریں گی۔

      پی ایم نے کہا کہ ہمارے دیہاتوں کو خود کفیل ہندوستان کے مضبوط ستون بنانے کے لیے دیہی معیشت کو فروغ دینے کے لیے جامع اقدامات کیے جا رہے ہیں۔ پی ایم نے اپنے پیغام میں کہا کہ سٹیزن فرسٹ اپروچ کی رہنمائی میں، ہم اپنے سروس ڈیلیوری سسٹم کی رسائی کو مزید گہرا کرنے اور انہیں مزید موثر بنانے کی کوششوں میں انتھک محنت کر رہے ہیں۔ پی ایم نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ اس تناظر میں ’’پرشاسن گاون‘‘ کا تھیم ہے۔ اس سے بھی زیادہ مطابقت رکھتا ہے۔

      مرکزی عہدیداروں نے کہا کہ تمام ریاستوں نے حصہ لینے کی خواہش ظاہر کی ہے اور ضلع کلکٹر اس میں شامل ہوں گے۔ ہر تحصیل (بلاک) اس میں حصہ لے گی۔ مرکز نے ریاستوں کے ساتھ واٹس ایپ گروپس بنائے ہیں اور رہنما خطوط جاری کیے گئے ہیں۔ حکومت اس مقصد کے لیے بنائے گئے ایک مرکزی پورٹل کے ذریعے مشق کی نگرانی کرے گی۔ ضلع کلکٹروں سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ تحصیلوں کا دورہ کریں گے اور گاؤں کی سطح تک مہم کے نفاذ کی نگرانی کریں گے۔ 25 دسمبر کو ’گڈ گورننس انڈیکس‘ بھی شروع کیا جائے گا۔

      جہاں مرکز نے چھ روزہ مہم کے لیے ریاستوں کو پانچ پیرامیٹرز بتائے ہیں، وہیں کئی ریاستوں جیسے ہریانہ، اڈیشہ، مہاراشٹرا اور مرکز کے زیر انتظام جموں و کشمیر نے مہم میں بہت سی مزید خدمات شامل کی ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ مرکز نے، اس سال کے شروع میں، مرکزی سطح پر 3 لاکھ سے زائد زیر التوا شہریوں کی شکایات کو دور کرنے کے لیے اپنی مہم چلائی۔

      مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ 25 دسمبر کو ’گڈ گورننس ویک‘ کے اختتام پر موجود ہوں گے، جسے سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپائی کی یوم پیدائش کے موقع پر ’گڈ گورننس ڈے‘ کے طور پر منایا جاتا ہے۔ پرسونل کے وزیر مملکت جتیندر سنگھ پیر کو اس مہم کا آغاز کریں گے۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: