உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    GST Rates Revised: جی ایس ٹی کی شرحوں میں نظر ثانی! کیا ہوا سستا اور کیا مہنگا؟ جانیے تفصیل

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    یہ فیصلہ وزیر خزانہ نرملا سیتارامن (Nirmala Sitharaman) کی زیر صدارت 47 ویں جی ایس ٹی کونسل میٹنگ میں لیا گیا، جہاں چار جی او ایم نے اپنی سفارشات پیش کیں۔

    • Share this:
      جی ایس ٹی کونسل (GST Council) نے چندی گڑھ میں اپنی 47 ویں میٹنگ میں مزید اشیاء کو اپنے دائرہ کار میں لانے کا فیصلہ کیا ہے جس سے عام آدمی کے جیب پر اثر پڑسکتا ہے۔ جی ایس ٹی کونسل نے پہلے سے پیک شدہ اشیاء خوردونوش پر جی ایس ٹی لگانے کا فیصلہ کیا ہے۔ پیک نہ ہونے والی اشیاء بشمول اناج پر بھی اسی شرح سے جی ایس ٹی لگے گا جب پیک کیا جائے گا۔

      یہ فیصلہ وزیر خزانہ نرملا سیتارامن (Nirmala Sitharaman) کی زیر صدارت 47 ویں جی ایس ٹی کونسل میٹنگ میں لیا گیا، جہاں چار جی او ایم نے اپنی سفارشات پیش کیں۔ ریونیو سکریٹری ترون بجاج نے ایک پریس کانفرنس میں بتایا کہ جی ایس ٹی کونسل کے ذریعے استثنیٰ اور الٹ کی اصلاح کے فیصلے اس سال 18 جولائی سے نافذ العمل ہوں گے۔ بجاج کے بیان سے پہلے سیتا رمن نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ جی ایس ٹی کونسل نے چھوٹ اور اصلاح کے بارے میں جی او ایم کی سفارش کو قبول کر لیا ہے۔

      یہاں وہ اشیاء ہیں جو جی ایس ٹی کی شرح پر نظر ثانی کے بعد مہنگی ہو جاتی ہیں

      پیکڈ فوڈ (ڈبہ بند اشیا): جی ایس ٹی پینل نے پیکڈ فوڈ آئٹمز کو جی ایس ٹی کے دائرے میں لانے کی سفارش کو قبول کر لیا ہے۔

      اب تک مخصوص کھانے پینے کی اشیاء، اناج وغیرہ پر جی ایس ٹی سے مستثنیٰ تھا، جو برانڈڈ نہ ہو۔ جی ایس ٹی کونسل نے ایک بیان میں کہا کہ قانونی میٹرولوجی ایکٹ کے لحاظ سے پہلے سے پیک شدہ اور پہلے سے لیبل والے خوردہ پیک کو اس سے خارج کرنے کے لیے استثنیٰ کے دائرہ کار پر نظر ثانی کرنے کی سفارش کی گئی ہے، جس میں پری پیکڈ، پری لیبل لگا ہوا دہی، لسی اور مکھن کا دودھ شامل ہے۔

      بینک چیک بک کا اجراء: جی ایس ٹی کونسل نے فیصلہ کیا ہے کہ چیک کے اجراء کے لیے بینکوں کی طرف سے وصول کی جانے والی فیس پر 18 فیصد جی ایس ٹی عائد کیا جائے گا۔

      ہوٹل کے کمرے: جی ایس ٹی کونسل نے ہوٹل کے کمروں کو 1000 روپے یومیہ کے تحت 12 فیصد جی ایس ٹی سلیب کے تحت لانے کا بھی فیصلہ کیا ہے، جیسا کہ فی الحال ٹیکس چھوٹ کے زمرے میں ہے۔

      ہسپتال کے بستر: کمرے کا کرایہ (آئی سی یو کو چھوڑ کر) فی مریض 5000 روپے فی دن سے زیادہ ہسپتال کی طرف سے چارج کیا جاتا ہے جس پر ITC کے بغیر کمرے کے لیے 5 فیصد کی حد تک ٹیکس لگایا جائے گا۔

      ایل ای ڈی لائٹس، لیمپ: ایل ای ڈی لائٹس، فکسچر، ایل ای ڈی لیمپس کی قیمتوں میں اضافہ دیکھنے کو ملتا ہے کیونکہ جی ایس ٹی کونسل نے الٹی ڈیوٹی کے ڈھانچے میں 12 فیصد سے 18 فیصد تک اصلاح کی سفارش کی ہے۔

      چاقو: کاٹنے والے بلیڈ کے ساتھ چاقو، کاغذی چاقو، پنسل شارپنر اور اس کے لیے بلیڈ، چمچ، کانٹے، لاڈلز، سکیمر، کیک سرور وغیرہ کو 12 فیصد کے سلیب سے اوپر 18 فیصد جی ایس ٹی سلیب کے تحت رکھا گیا ہے۔

      یہاں وہ اشیاء ہیں جو جی ایس ٹی کی شرح پر نظر ثانی کے بعد سستی ہوگی:

      مزید پڑھیں: Film Based On History:کے آصف کی کرشمہ تھی’مغل اعظم‘،بدل دی تھی ہندوستانی سینما کی تاریخ

      سامان کی گاڑی کا کرایہ: جی ایس ٹی کونسل نے آپریٹرز کے ساتھ سامان کی گاڑی کے کرایہ پر بھی جی ایس ٹی کو 18 فیصد سے کم کر کے 12 فیصد کر دیا ہے جہاں ایندھن کی قیمت کو بھی شامل کیا گیا ہے۔

      مزید پڑھیں: Swara Bhasker Death Threat:سلمان خان کے بعد سورا بھاسکر کو ملی جان سے مارنے کی دھمکی،لکھا’ویرساورکر کی توہین نہیں کریں گے برداشت‘

      آرتھوپیڈک آلات: سپلنٹ اور فریکچر کے دیگر آلات، جسم کے مصنوعی حصے، دوسرے آلات جو کسی عیب یا معذوری کی تلافی کے لیے پہنا یا لے جایا جاتا ہے، یا جسم میں لگایا جاتا ہے۔ انٹراوکولر لینس اب 5 فیصد جی ایس ٹی کی شرح کو اپنی طرف متوجہ کرے گا جیسا کہ پہلے 12 فیصد تھا۔

      دفاعی اشیاء: نجی اداروں/فروشوں کے ذریعہ درآمد کردہ مخصوص دفاعی اشیاء اور دفاعی افواج کو GST سے مستثنیٰ کر دیا گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: