உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شہادت کو سلام: دہشت گردوں سے لوہا لینے جارہا تھا دادری کا بیٹا، یوں حادثے میں ہوگیا شہید

     بیٹے کی شہادت کی اطلاع ملتے ہی پورے گاؤں میں ماتم پسر گیااور آس پاس کے لوگ شہید صوبیدار شری اوم گوتم کے گھر پہنچنا شروع ہوگئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ہفتہ کو شہید کی میت گاؤں پہنچے گی۔

    بیٹے کی شہادت کی اطلاع ملتے ہی پورے گاؤں میں ماتم پسر گیااور آس پاس کے لوگ شہید صوبیدار شری اوم گوتم کے گھر پہنچنا شروع ہوگئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ہفتہ کو شہید کی میت گاؤں پہنچے گی۔

    charkhi dadri news: شہید شری اوم گوتم کی خبر ان کے آبائی گاؤں پہنچتے ہی پورے گاؤں میں سوگ کی لہر دوڑ گئی۔ بیٹے کی شہادت کی خبر سن کر اہل خانہ کا رو رو کر برا حال ہے۔ اس خبر سے جہاں ایک طرف گاؤں کے لوگ صدمے میں ہیں وہیں دوسری طرف ملک کے لیے بیٹے کی شہادت پر فخر بھی ہے۔

    • Share this:
      charkhi dadri news: جموں و کشمیر jammu and kashmir کے شوپیاں Shopian میں دہشت گردوں Terrorist کے ساتھ جاری تصادم میں محاذ پر جانے والے تین فوجی جوان شہید ہو گئے ہیں۔ ان میں چرخی دادری کے مہارانہ گاؤں کے رہنے والے صوبیدار شری اوم گوتم (shree om gautam died) بھی شہید ہو گئے ہیں۔ شہید شری اوم گوتم کی خبر ان کے آبائی گاؤں پہنچتے ہی پورے گاؤں میں سوگ کی لہر دوڑ گئی۔ بیٹے کی شہادت کی خبر سن کر اہل خانہ کا رو رو کر برا حال ہے۔ اس خبر سے جہاں ایک طرف گاؤں کے لوگ صدمے میں ہیں وہیں دوسری طرف ملک کے لیے بیٹے کی شہادت پر فخر بھی ہے۔

      بتا دیں کہ گاؤں مہارانہ کے رہنے والے شری اوم بین الاقوامی سطح کے پہلوان تھے اور انہوں نے جونیئر ایشیاڈ میں ملک کے لیے گولڈ میڈل جیتا تھا۔ شری اوم نے 1998 میں ریسلنگ کے دوران فوج میں شمولیت اختیار کی تھی۔ راجپوت رائفلز میں صوبیدار کے طور پر تعینات شری اوم گوتم اس وقت جنوبی جموں و کشمیر میں 44 آر آر میں تعینات تھے۔ شریم گوتم تین بھائیوں میں دوسرے نمبر پر ہیں اور بچپن سے ہی انہیں کشتی میں خاص دلچسپی تھی۔ اسی وجہ سے انہوں نے قومی اور بین الاقوامی سطح پر کئی تمغے جیتے ۔ شہید کی بڑی بیٹی بی ایس سی کی طالبہ ہے اور بیٹا بارہویں جماعت میں پڑھتا ہے۔ شہید شریم گوتم نے فوج میں رہتے ہوئے بھی ریسلنگ میں کئی تمغے جیتے تھے۔

      جنوبی کشمیر کے شوپیاں ضلع کے کنپورہ گاؤں کے قریب دہشت گردوں کا فوج کے ساتھ تصادم ہوا ہے، جس میں فوج نے چار دہشت گردوں کو مار گرایا ہے۔ دریں اثنا، دادری کے بہادر صوبیدار شری اوم گوتم اس وقت شہید ہوگئے جب انکاؤنٹر کے مقام پر گاڑی پلٹ گئی۔ اہل خانہ کو بیٹے کی شہادت کی اطلاع دیر رات ملی۔ بیٹے کی شہادت کی اطلاع ملتے ہی پورے گاؤں میں ماتم پسر گیااور آس پاس کے لوگ شہید صوبیدار شری اوم گوتم کے گھر پہنچنا شروع ہوگئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ہفتہ کو شہید کی میت گاؤں پہنچے گی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: