உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    یہ 12 طرح کے پھل۔سبزیاں، جو جسم میں بڑھا سکتی ہیں زہر کی مقدار، رپورٹ میں ہوا انکشاف: رپورٹ

    Healthy diet for Summer: رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں روزہ داروں کو اکثر صحت سے متعلق پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور اس مرتبہ  رمضان المبارک میں شدید گرمی  ہے تو صحت کا خیال کرنا بیحد ضروری ہو گیا ہے۔

    Healthy diet for Summer: رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں روزہ داروں کو اکثر صحت سے متعلق پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور اس مرتبہ رمضان المبارک میں شدید گرمی ہے تو صحت کا خیال کرنا بیحد ضروری ہو گیا ہے۔

    pesticides in fruits and vegetables: انوائرمنٹ ورکنگ گروپ Environment Working Group کے کیٹ ناشک ماہر الیکسس ٹیمکن (Pesticide expert Alexis Temkin) کا کہنا ہے کہ لوگوں کو ان سبزیوں کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔

    • Share this:
      اکثر ماہرین صحت غذا میں زیادہ سے زیادہ پھلوں کو شامل کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، جس سے جسم کو مناسب غذائی اجزاء ملتے ہیں اور آپ کئی سنگین بیماریوں سے دور رہتے ہیں۔ پھلوں میں موجود فائبر، وٹامنز، منرلز نہ صرف معدے کی صحت کو صحت مند رکھتے ہیں بلکہ ہائی بلڈ پریشر، بدہضمی، ہائی کولیسٹرول لیول، دل سے متعلق مسائل، موٹاپے سے بھی بچائے رکھ سکتے ہیں۔ لیکن، حالیہ انوائرنمنٹ ورکنگ رپورٹ 2022 (Activist Group of America) کے مطابق 12 قسم کے پھلوں اور سبزیوں کا استعمال جسم میں کیڑے مار ادویات (Pesticides) کی مقدار کو بڑھا سکتا ہے۔ آج تک میں شائع ایک رپورٹ کے مطابق پھل اور سبزیوں کی یہ 12 اقسام ایسی ہیں، جنہیں اکثر لوگ کھاتے ہیں اور یہ صحت کے لیے نقصان دہ ثابت ہو سکتے ہیں۔ کیڑے مار دوا ایک قسم کا کیمیکل ہوتا ہے، جو پودوں، فصلوں، پھلوں اور سبزیوں کو کیڑوں سے بچانے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔

      رپورٹ میں کیا سامنے آیا؟

      انوائرنمنٹ ورکنگ رپورٹ 2022 میں کہا گیا ہے کہ پالک، اسٹرابیری پھلوں اور سبزیوں کی فہرست میں سرفہرست ہیں۔ ان کے استعمال کی وجہ سے جسم میں کیڑے مار ادویات کا منفی اثر زیادہ سے زیادہ ہوتا ہے۔ دیگر پھلوں اور سبزیوں میں انگور، شملہ مرچ، کیلے، سیب، سرسوں کو زیادہ نقصان دہ بتایا گیا ہے۔ انوائرمنٹ ورکنگ گروپ Environment Working Group کے کیٹ ناشک ماہر الیکسس ٹیمکن (Pesticide expert Alexis Temkin) کا کہنا ہے کہ لوگوں کو ان سبزیوں کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔ بہتر ہے کہ آپ (organic fruits and vegetables) پھلوں اور سبزیوں کا استعمال کریں۔ اس کی وجہ سے اگر جسم میں کیڑے مار دوا کی مقدار زیادہ ہو تو اس سے کم ہو سکتی ہے اور صحت کو مزید نقصان نہیں پہنچے گا۔

      رمضان: Watermelon Juice کے حیرت انگیز فائدے، روزے میں آپ کے جسم سے پانی کی کمی کو کرے گا دور: یہاں جانئے بنانے کا طریقہ


      ان سبزیوں میں کیڑے مار دوا کی مقدار زیادہ پائی جاتی ہے۔
      اسٹرابیری
      پالک
      گوبھی
      ناشپاتی
      چیری
      شملہ مرچ
      اجوائن کا پودا
      سرسوں کا ساگ، کولارڈز
      انگور
      آڑو
      ٹماٹر

      کون سی سبزیوں میں کیڑے مار دوا کم ہوتی ہے؟
      ایواکاڈو
      پپیتا
      کیوی
      خربوزہ muskmelon
      آم
      تربوز
      مٹر
      میٹھی مکئی (sweetcorn)
      ایسپراگس( Asparagus)
      گوبھی
      پیاز
      انناس
      مشروم
      شکر قندی
      یہ بھی پڑھیں: روزے دار سحری میں پئیں یہ 5 ہائی High Calorie Shakes، دن میں کم لگے گی بھوک۔پیاس

      کیڑے مار ادویات کے ضمنی اثرات side effects
      امریکی ماحولیاتی تحفظ کے ادارے کا کہنا ہے کہ کیڑے مار ادویات جسم میں جا کر بہت سے سنگین نقصان side effects پہنچا سکتی ہیں۔ یہ اعصابی نظام کو متاثر کر سکتا ہے۔ اگر آپ کیڑے مار ادویات پر مشتمل پھل اور سبزیاں کھاتے ہیں تو آنکھوں میں جلن، جلد، الرجی، خارش ہوسکتی ہے۔ سنگین معاملوں میں، کینسر ہونے کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ بچوں کو کیڑے مار ادویات استعمال ہونے والے پھلوں اور سبزیوں کے استعمال سے دور رکھنا چاہیے کیونکہ ان میں موجود نقصان دہ کیمیکل ان کے دماغ کو بہت زیادہ نقصان پہنچا سکتے ہیں۔ یادداشت سے متعلق مسائل بھی دیکھے جا سکتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں بہتر ہے کہ آپ آرگینک پھلوں اور سبزیوں کا استعمال کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: