உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پی ایم مودی کی کیدارناتھ دھام یاترا، منڈی کے بابا بھوت ناتھ مندر سے کئے درشن 

    Youtube Video

    وزیر اعظم نریندر مودی (Narender Modi) کا کیدارناتھ دھام (Kedarnath Temple) کا پروگرام بھی ورچوئل میڈیم کے ذریعے منڈی میں دکھایا گیا، جس کی وجہ سے لوگوں کو جمعہ کو منڈی شہر کے بابا بھوت ناتھ مندر سے کیدارناتھ دھام جانے کا موقع ملا۔

    • Share this:
      منڈی. وزیر اعظم نریندر مودی (Narender Modi) کا کیدارناتھ دھام (Kedarnath Temple) کا پروگرام بھی ورچوئل میڈیم کے ذریعے منڈی میں دکھایا گیا، جس کی وجہ سے لوگوں کو جمعہ کو منڈی شہر کے بابا بھوت ناتھ مندر سے کیدارناتھ دھام جانے کا موقع ملا۔ چھوٹی کاشی منڈی کے بابا بھوت ناتھ مندر میں منعقد پروگرام میں ہماچل پردیش (Himachal Pradesh) کے جل شکتی وزیر مہندر سنگھ ٹھاکر بھی موجود تھے۔

      اس دوران پی ایم نریندر مودی کا پورا پروگرام عملی طور پر دکھایا گیا، جس میں پی ایم نریندر مودی نے بابا کیدارناتھ کی پوجا کی۔ اس دوران اتراکھنڈ میں بنائے گئے مختلف ترقیاتی منصوبوں کی نقاب کشائی اور آخر میں عوامی خطاب کا لائیو ٹیلی کاسٹ دکھایا گیا۔

      پروگرام میں شرکت کے لیے آئے ہماچل پردیش کے جل شکتی وزیر مہندر سنگھ ٹھاکر نے اس موقع پر کہا کہ کیدارناتھ میں آدی شنکراچاریہ کی مورتی بننا نہ صرف ملک بلکہ پوری دنیا کو یہ پیغام ہوگا کہ ہندوستان دیوی دیوتاؤں اور باباؤں کی مقدس سرزمین ہے۔ جو یہاں آئے گا اسے صرف آشیروارد ہی ملے گا۔ انہوں نے کہا کہ وہ بھی صبح سے وزیر اعظم مودی کے خیالات سننے کا انتظار کر رہے تھے۔

      اس موقع پر کولو ضلع کے بھونٹر میں واقع شری رادھا کرشنا مندر کے مہنت شری رامشرن داس مہاراج نے بھی خصوصی طور پر اس پروگرام میں شرکت کی اور وزیر اعظم کے پروگرام کو ورچوئل طور پر دیکھا۔ انہوں نے اس موقع پر کہا کہ آج مودی کی شکل میں ملک کو اپنی قیادت ملی ہے، ملک میں روحانیت اور مذہبیت کے ساتھ ساتھ سیاست میں بھی ملک دنیا میں اپنی الگ شناخت برقرار رکھے ہوئے ہے۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم ملک میں ثقافت کے فروغ میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں جس کے لیے انہوں نے پی ایم مودی شکریہ بھی ادا کیا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: