ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

آپ کے بچے کو ایک عظیم زندگی کی شروعات کرنے کاسب سے ضروری راستہ - صحیح غذائیت ہے!

غذائیت آپ کے بچے کو طویل مدت تک کس طرح متاثر کرسکتی ہے؟

  • Share this:
آپ کے بچے کو ایک عظیم زندگی کی شروعات کرنے کاسب سے ضروری راستہ - صحیح غذائیت ہے!
تصویر Marcus Neto کی جانب سے Unsplash پر

اچھی غذائیت آپ کے بچے کی زندگی کے ابتدائی سالوں میں اچھی صحت اور نشوونما کے لیے لازمی ہے۔ زیادہ سے زیادہ غذائیت حاصل کرنا یا غذائیت کی کمی کو درست کرنے کے طریقوں کو متعارف کروانا خاص طور پر اہم ہوتا ہے کیونکہ یہی وقت ہے جب بچے سب سے بہتر طریقے سے سیکھتے ہیں۔


بالکل بڑوں کی طرح، بچے بھی ترجیحات اختیار کرتے ہیں اور چنندہ کھانے والے بن سکتے ہیں۔ وہ کچھ کھانے کو دوسرے لوگوں سے زیادہ پسند کرتے ہیں، اور اکثر یہ بہت زیادہ صحت بخش ثابت نہیں ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر وہ سبزیاں کھاتے ہیں، متوازن غذا بنانے کے لیے ممکن ہے اس میں درکار تمام چیزیں شامل نہ ہو۔ والدین اور دیکھ بھال کرنے والے کی حیثیت سے، آپ نہ صرف کھانے پینے کا صحیح مرکب فراہم کرنے کے ذمہ دار ہیں بلکہ اپنے بچے کو ایک مستحکم نظام استوار کرنے اور کھانے کی اچھی عادتیں پیدا کرنے میں بھی مدد کرنے کے ذمہ دار ہیں جو تاحیات برقرار رہے گی۔


مختصر الفاظ میں، اس کا مطلب بیماریوں یا انفیکشن اور زیادہ مستحکم موڈ اور توانائی کی سطح کے لیے بہتر مزاحمت ہوسکتا ہے۔ تفصیلی الفاظ میں، اس کا مطلب بڑے قد کے بچے، بہتر BMI انڈیکسز، مضبوط میموری اور بہتر تعلیمی کامیابی ہوسکتی ہے۔


اچھی غذائیت کیا ہے؟

پیدائش سے لے کر بلوغت تک، آپ کے بچوں کی جسم تیزی سے بدلتی رہتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ، میکرونیوٹرینٹس  (کاربوہائیڈریٹ، پروٹین اور چربی) اور میکرونیوٹرینٹس (وٹامنز اور معدنیات) کی بھی ان کی ضروریات بدلتی رہتی ہیں۔ کافی تغذیہ غذا اور مشروبات کے توازن پر مشتمل ہوتا ہے جو ہمارے جسم کو مناسب طور پر کام کرنے کے لیے درکار تمام طاقت فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ کے بچے کی غذا زیادہ تر اسٹریٹ فوڈ، ہوادار مشروبات اور کینڈی پر مشتمل ہے تو، آپ کے بچے کا پیٹ بھر جانے کے امکانات تو ہیں، لیکن اس کے جسم کی غذائی اجزاء کی بھوک اب بھی برقرار رہتی ہے۔

اگر وہ دن کے کھانے میں ان میں سے کچھ کو کھالے تو، آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ وہ کافی ہورہا ہے؟

تصویر Johnny McClung کی جانب سے Unsplash پر
تصویر Johnny McClung کی جانب سے Unsplash پر


مناسب تغذیہ کو کیسے یقینی بنایا جائے۔

اگر آپ کا اہل خانہ پہلے ہی متعدد قسم کے پھل اور سبزیوں سے بھرپور متوازن غذا کھا لیتا ہے تو، آپ کو اہم تبدیلیاں کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ کے اہل خانہ کی خوراک آپ کی مرضی کے مطابق صحت بخش کھانوں سے بھرپور نہیں ہے تو اسے ابتدائی بچپن ہی میں درست کرنے کا صحیح وقت ہے!

شروع سے ہی اپنے بچے کو بھر پیٹ کھانے کی حوصلہ افزائی کریں صحت بخش معمولات بنائیں جیسے ناشتے کے ساتھ دن کا آغاز کریں اور اپنے بچے کی غذائیت میں مدد کرنے کے لیے کسی اضافی چینی کو متعارف کروائے بغیر متبادل ذرائع کے ذریعہ کسی مناسب صحت بخش مشروبات کا عادی بنائیں۔

ایسی صورتحال پیدا کرنا جس سے کھانے کے ساتھ بچوں کا مثبت تعلقات پیدا ہوجائے اور یہ ایسی چیز ہے جسے وہ زندگی بھر اپنے ساتھ رکھیں گے، لیکن صحیح چیز تلاش کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔

NANGROW  ایک مزیدار، کریم والا ونیلا ذائقہ میں غذائیت سے بھرپور دودھ کا ایک مشروب ہے جسے خصوصی طور پر دو سے پانچ سال کی عمر کے بچوں کے لیے تیار کی گئی ہے۔

NANGROW ایک مزیدار، کریم والا ونیلا ذائقہ میں غذائیت سے بھرپور دودھ کا ایک مشروب ہے
NANGROW ایک مزیدار، کریم والا ونیلا ذائقہ میں غذائیت سے بھرپور دودھ کا ایک مشروب ہے


آپ کے بچے کی غذائیت میں معاونت کرنے والا ایک صحت بخش مشروب ہے

Nestle NANGROW ایک غذائیت بخش دودھ کا مشروب ہے جس میں ضروری غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو بچوں کی نشوونما اور ترقی میں مدد کرتے ہیں۔

DHA  دماغ کی عام نشوونما کے لیے معاون ہے

آئرن اور آئوڈین عام علمی ترقی میں مدد کرتے ہیں

مدافعتی غذائی اجزاء جیسے ویٹامن اے، سی، آئرن، سیلینیم عام مدافعتی نظام کے کام میں مدد کرتے ہیں

واہی پروٹین تمام ضروری امینو ایسڈ کا ایک ذریعہ ہے اور آسانی سے ہضم اور جذب ہوجاتا ہے۔

بالآخر، والدین جو ابتدائی بچپن میں اچھے غذائیت کے انتخاب کی اہمیت کو تقویت دیتے ہیں ان میں زیادہ سے زیادہ بچے ایسے ہوتے ہیں جو صحیح طور پر نشوونما پاتے ہیں اور بڑے ہو جاتے ہیں اور پھر آسانی سے اپنی پوری صلاحیت حاصل کرتے ہیں۔ آسمان کی حد ہے، یاد رکھیں!

Nestlé NANGROW کے بارے میں مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں؛ آپ کے بڑے ہونے والے بچوں کے لیے ایک مزیدار کریم والا ونیلا دودھ کا مشروب ہے!

یہ ایک مشترکہ پوسٹ ہے۔

 

ذرائع:

https://medicaldialogues.in/pediatrics-neonatology/news/poor-nutrition-in-school-years-linked-to-stunted-growthchildhood-obesity-lancet-71182
https://novakdjokovicfoundation.org/importance-nutrition-early-childhood-development/
https://www.nangrow.in/health-nutrition/right-nutrition-kids
https://www.hopkinsmedicine.org/news/articles/childhood-obesity-a-focus-on-hypertension
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jan 14, 2021 10:07 PM IST