உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آلودگی اور اسموگ کے خلاف جنگ کیلئے قومی راجدھانی دہلی کتنی تیار؟ جانئے گوپال رائے نے کیا کہا

    آلودگی اور اسموگ کے خلاف جنگ کیلئے قومی راجدھانی دہلی کتنی تیار؟ جانئے گوپال رائے نے کیا کہا

    آلودگی اور اسموگ کے خلاف جنگ کیلئے قومی راجدھانی دہلی کتنی تیار؟ جانئے گوپال رائے نے کیا کہا

    Delhi News:  دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے بتایا کہ وزیر اعلی اروند کیجریوال 30 ستمبر کو 15 نکاتی سرمائی ایکشن پلان کا اعلان کریں گے ۔ دہلی میں اب 5000 مربع میٹر کے تعمیراتی مقامات پر اینٹی اسموگ گن لگانا لازمی ہے ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | New Delhi | New Delhi
    • Share this:
    نئی دہلی : راجدھانی دہلی میں آلودگی کے خلاف جنگ کو لے کر دہلی حکومت تیاریوں میں مصروف ہے ۔ دھان کی کٹائی کے بعد دہلی میں آلودگی کی سطح میں تیزی سے اضافہ ہوتا ہے اور راجدھانی گیس چیمبر  بن جاتی ہے ۔ دہلی میں اسموگ سے بچنے کے لیے دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال 30 ستمبر کو 15 نکاتی سرمائی ایکشن پلان کا اعلان کریں گے۔ دہلی میں اب 5 ہزار مربع میٹر کی تعمیراتی جگہ پر اینٹی اسموگ گن لگانا لازمی ہوگا۔ اس سے پہلے کہ ایئر کنڈیشن خراب ہو جائے۔GRAP اقدامات پیشین گوئیوں کی بنیاد پر 3 دن پہلے نافذ کیے جائیں گے۔ تعمیراتی کام سے وابستہ تمام ایجنسیوں کو دھول کی آلودگی سے متعلق قوانین پر سختی سے عمل کرنے کی ہدایت کی گئی ہیں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: پولیس کا بڑا دعویٰ- پاکستان کے رابطے میں تھے پی ایف آئی اراکین، 50 سے زیادہ پاکستانی نمبر


    دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ موسم سرما میں آلودگی کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے حکومت 15 فوکس پوائنٹس پر مبنی سرمائی ایکشن پلان تیار کر رہی ہے۔ اس کے لیے 5 ستمبر کو دہلی سکریٹریٹ میں متعلقہ 30 محکموں کے ساتھ ایک مشترکہ میٹنگ ہوئی۔ تمام محکموں کو ونٹر ایکشن پلان کے تحت تفصیلی ایکشن پلان 15 ستمبر تک محکمہ ماحولیات کو پیش کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔ تمام محکموں نے ونٹر ایکشن پلان سے متعلق تجاویز/رپورٹ پیش کر دی ہیں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: سپریم کورٹ سے ادھو گروپ کو بڑا جھٹکا، اصلی شیوسینا کون؟ اب الیکشن کمیشن کر سکے گا فیصلہ


    وزیر گوپال رائے نے کہا کہ تجاویز اور رپورٹوں کی بنیاد پر سرمائی ایکشن پلان تیار کیا گیا ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال 30 ستمبر کو اس 15 نکاتی سرمائی ایکشن پلان کو عوام کے سامنے رکھیں گے۔ اس کی بنیاد پر ہم موسم سرما میں پیدا ہونے والی آلودگی کو کم کرنے کے لیے تمام محکموں کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ اس بار کمیشن فار ایئر کوالٹی مینجمنٹ کی جانب سے گریپ میں کچھ تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ دہلی میں 2018 سے پہلے ایمرجنسی رسپانس سسٹم لاگو کیا جا رہا تھا۔ اس کی بنیاد ہوا میں PM 2.5 اور PM 10 کی مقدار ہوتی تھی۔ اسی کی بنیاد پر آلودگی کی سطح کو 5 زمروں میں درجہ بندی کیا گیا ہے ۔

    وزیر ماحولیات نے کہا کہ اب نئے اصول کی بنیاد پر 5000 مربع میٹر اور اس سے زیادہ رقبے کی تعمیراتی جگہ پر اینٹی اسموگ گنز لگانا لازمی قرار دے دیا گیا ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: