உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hyderabad: حیدرآبادمیں بی جےپی کی قومی ایگزیکٹومیٹنگ اورڈرون پرپابندی! آخرکیاہےمعاملہ؟

    سائبر آباد کمشنر نے ضابطہ فوجداری کی دفعہ 144 کے تحت ایک نوٹیفکیشن جاری کیا۔

    سائبر آباد کمشنر نے ضابطہ فوجداری کی دفعہ 144 کے تحت ایک نوٹیفکیشن جاری کیا۔

    سائبرآباد پولس کمشنریٹ حدود کے دائرہ اختیار میں ایچ آئی سی سی سے 5 کلومیٹر سے زیادہ کے دائرے میں ڈرون، پیرا گلائیڈرس اور مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ کی اجازت نہیں ہوگی۔ یہ پابندیاں 30 جون کی صبح 6 بجے سے 4 جولائی کی شام 6 بجے تک نافذ رہیں گی۔

    • Share this:
      حیدرآباد میں 2 جولائی سے شروع ہونے والی بی جے پی کی قومی ایگزیکٹو میٹنگ کے پیش نظر سائبرآباد پولیس (Cyberabad police) نے حیدرآباد انٹرنیشنل کنونشن سینٹر (HICC) کے آس پاس ریموٹ کنٹرول ڈرونز، پیرا گلائیڈرز اور ریموٹ کنٹرول مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ کی پرواز پر پابندی عائد کردی ہے۔

      سائبرآباد پولیس نے یکم سے 4 جولائی تک امتناعی احکامات بھی نافذ کیے ہیں۔ ضابطہ فوجداری کی دفعہ 144 کے تحت احکامات میں پانچ سے زیادہ افراد کے جمع ہونے پر پابندی ہے۔ سائبرآباد کے پولس کمشنر ایم اسٹیفن رویندر نے بدھ کو اس سلسلے میں دو الگ الگ نوٹیفکیشن جاری کیے۔

      وزیر اعظم نریندر مودی، وزیر داخلہ امیت شاہ، کئی مرکزی وزراء، بی جے پی کی حکومت والی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ، بی جے پی کے قومی صدر جے پی نڈا اور دیگر اعلیٰ لیڈر ایگزیکٹو میٹنگ میں شرکت کریں گے۔

      سائبرآباد پولس کمشنریٹ حدود کے دائرہ اختیار میں ایچ آئی سی سی سے 5 کلومیٹر سے زیادہ کے دائرے میں ڈرون، پیرا گلائیڈرس اور مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ کی اجازت نہیں ہوگی۔ یہ پابندیاں 30 جون کی صبح 6 بجے سے 4 جولائی کی شام 6 بجے تک نافذ رہیں گی۔ سائبر آباد کمشنر نے ضابطہ فوجداری کی دفعہ 144 کے تحت ایک نوٹیفکیشن جاری کیا۔

      مزید پڑھیں: Film Based On History:کے آصف کی کرشمہ تھی’مغل اعظم‘،بدل دی تھی ہندوستانی سینما کی تاریخ

      نوٹیفکیشن میں وزارت داخلہ، آئی ایس آئی ڈویژن/وی آئی پی سیکورٹی، حکومت ہند کی طرف سے جاری کردہ ایک یادداشت کا حوالہ دیا گیا ہے جس کے ذریعہ یہ بات نوٹس میں لائی گئی ہے کہ دہشت گرد/ سماج دشمن عناصر پیرا گلائیڈرز، ریموٹ کنٹرولڈ ڈرونز، ریموٹ کنٹرولڈ مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ کے ذریعے حملوں کو منظم کر سکتے ہیں اور یہ کہ براہ راست ٹیلی کاسٹ اور مختلف واقعات کی فوٹو گرافی کے لیے فضائی نظارے حاصل کرنے کے لیے ریموٹ کنٹرول ڈرون کے استعمال کا رجحان بڑھ رہا ہے۔

      مزید پڑھیں: Swara Bhasker Death Threat:سلمان خان کے بعد سورا بھاسکر کو ملی جان سے مارنے کی دھمکی،لکھا’ویرساورکر کی توہین نہیں کریں گے برداشت‘

      میمورنڈم میں تجویز کیا گیا ہے کہ ریاستی پولیس ایکٹ اور آئی پی سی کی مختلف دفعات کے تحت ریاستی/یو ٹی پولیس ریاستی دارالحکومتوں میں ریاستی سیکرٹریٹ کمپلیکس سے پانچ کلومیٹر کے دائرے اور اسٹریٹجک اہم تنصیبات کے ارد گرد دو کلومیٹر کے دائرے سے گھیرے ہوئے علاقے پر ایسے ہوائی پلیٹ فارمز کو پرواز کرنے پر پابندی عائد کرے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: