உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    AFSPA: اگر حالات ٹھیک ہیں تو دیگر جگہوں سے بھی ہٹا دیا جائے گاافسپا، پی ایم مودی کا وعدہ

    روایتی آسامی رسم و رواج میں وزیر اعظم کو تقریب میں مدعو کیا گیا ہے۔

    روایتی آسامی رسم و رواج میں وزیر اعظم کو تقریب میں مدعو کیا گیا ہے۔

    محکمہ ٹرانسپورٹ نے ڈبرو گڑھ میں پروگراموں کے مقامات پر لوگوں کو لانے کے لیے 5,000 سے زیادہ بسوں کا انتظام کیا ہے، جہاں برسراقتدار پارٹی کے رہنما، وزراء اور کارکنان اور اعلیٰ عہدیدار اس تقریب کو کامیاب بنانے کے لیے دن رات کام کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      کربی انگلونگ (ایک قبائلی ضلع) میں آسام کے دیفو میں اترنے کے بعد وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) نے شمال مشرق میں تنازعات سے متاثرہ علاقوں میں امن کی امید ظاہر کی اور کہا کہ اگر حالات معمول پر آتے ہیں تو آرمڈ فورسز اسپیشل پاور ایکٹ (AFSPA) کو ہٹا دیا جائے گا۔

      ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جیسے جیسے امن آ رہا ہے، ہم اصول بدل رہے ہیں۔ اب افسپا کو بھی بعض جگہوں سے ہٹا دیا گیا ہے کیونکہ وہاں امن ہے۔ دوسری جگہوں پر بھی ہم کوشش کر رہے ہیں کہ اگر چیزیں ٹھیک رہیں، تو وہاں سے بھی AFSPA کو ہٹا دیا جائے گا۔ مودی نے لورنگتھیپی میں اتحاد، امن اور ترقی پر زور دیا ہے۔

      وزیر اعظم جمعرات کو آسام میں ہیں جہاں وہ کئی سو کروڑ کے کچھ ترقیاتی پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے اور ان کا افتتاح کریں گے۔ وزیر اعظم کے دورے کے پیش نظر آسام حکومت نے وزیر اعظم کے دورے کے پیش نظر ڈبرو گڑھ اور کاربی انگلانگ اضلاع کے دائرہ اختیار میں جمعرات کو مقامی تعطیل کا اعلان کیا۔

      حکام کے مطابق مودی دیما پور (ناگالینڈ) کے ہوائی اڈے پر پہنچے اور چیف منسٹر نیفیو ریو نے ان کا استقبال کیا۔ وہاں سے وہ ہیلی کاپٹر کے ذریعے آسام کے کاربی انگلونگ (ایک قبائلی ضلع) میں دیفو کی طرف روانہ ہوئے لورینگتھیپی میں ایک ریلی 'اتحاد، امن اور ترقی ریلی' سے خطاب کرنے اور 500 کروڑ روپے سے زیادہ کے کچھ ترقیاتی منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھا۔

      ڈیفو کے بعد وزیر اعظم ڈبرو گڑھ جائیں گے جہاں وہ آسام میڈیکل کالج اور ہسپتال میں ڈبرو گڑھ کینسر سنٹر کا افتتاح کریں گے۔ ڈبرو گڑھ سے وزیر اعظم عملی طور پر سات کینسر ہسپتالوں کا افتتاح کریں گے اور آسام میں مزید سات کینسر اسپتالوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔

      ڈبرو گڑھ میں ہونے والی اس تقریب میں ٹاٹا ٹرسٹ کے چیئرمین رتن ٹاٹا، مرکزی وزراء سربانند سونووال اور رامیشور تیلی، ریاستی گورنر جگدیش مکھی، آسام کے وزیر اعلیٰ ہمانتا بسوا سرما کے علاوہ دیگر بھی موجود ہوں گے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      جن سات کینسر ہسپتالوں کا وزیر اعظم افتتاح کریں گے ان میں ڈبرو گڑھ، بارپیٹا، تیز پور، جورہاٹ، لکھیم پور، کوکراجھار اور درنگ میں ہیں جبکہ دھوبری، گولپارہ، گولا گھاٹ، سیوا ساگر، نلباری، ناگاؤں اور تینسوکیا میں سنگ بنیاد رکھا جائے گا۔ آسام کے وزیر اعلیٰ ذاتی طور پر وزیر اعظم کے شمال مشرقی ریاست کے ایک دن کے دورے کی نگرانی کر رہے ہیں۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      محکمہ ٹرانسپورٹ نے ڈبرو گڑھ میں پروگراموں کے مقامات پر لوگوں کو لانے کے لیے 5,000 سے زیادہ بسوں کا انتظام کیا ہے، جہاں برسراقتدار پارٹی کے رہنما، وزراء اور کارکنان اور اعلیٰ عہدیدار اس تقریب کو کامیاب بنانے کے لیے دن رات کام کر رہے ہیں۔

      بی جے پی کارکنان بشمول خواتین ڈبرو گڑھ، کاربی انگلونگ اور ملحقہ اضلاع کے دور دراز علاقوں تک پہنچی ہیں اور لوگوں کو 'پان اور تمول' (پان اور تمول) کے ساتھ روایتی آسامی رسم و رواج میں وزیر اعظم کی تقریب میں مدعو کیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: