உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شمال مغربی و وسطی ہندوستان میں کل سے شدید گرمی، IMD نے دی وارننگ، جانیے مکمل تفصیلات

    جمعہ سے اتوار تک جزائر انڈمان اور نکوبار میں بھاری سے بہت زیادہ بارش کا امکان ہے۔

    جمعہ سے اتوار تک جزائر انڈمان اور نکوبار میں بھاری سے بہت زیادہ بارش کا امکان ہے۔

    وزیر اعظم کے دفتر نے ایک بیان میں کہا کہ میٹنگ کے دوران آئی ایم ڈی اور نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) نے مارچ-مئی 2022 میں ملک بھر میں زیادہ درجہ حرارت برقرار رہنے کے بارے میں آگاہ کیا۔ مودی نے زور دے کر کہا کہ بڑھتے ہوئے درجہ حرارت کے پیش نظر اسپتال کے فائر سیفٹی آڈٹ کی ضرورت ہے۔

    • Share this:
      ہندوستان کے محکمہ موسمیات (IMD) نے جمعرات کو کہا کہ شمال مغربی ہندوستان میں 7 مئی سے اور وسطی ہندوستان میں 8 مئی سے ہیٹ ویو کا ایک نیا سلسلہ شروع ہونے کا امکان ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ راجستھان میں 7 مئی سے 9 مئی تک اور جنوبی ہریانہ، دہلی، جنوب مغربی اتر پردیش، مدھیہ پردیش اور مہاراشٹر کے ودربھ علاقے میں 8 اور 9 مئی کو ہیٹ ویو کے حالات کی پیش گوئی کی گئی ہے۔

      کمزور مغربی رکاوٹوں کی وجہ سے کم بارش کے ساتھ، شمال مغربی اور وسطی ہندوستان نے 122 سالوں میں سب سے زیادہ گرم اپریل کا تجربہ کیا جس میں اوسط زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت بالترتیب 35.9 ڈگری سیلسیس اور 37.78 ڈگری سیلسیس کو چھونے لگا۔

      ملک کے کئی مقامات میں اپریل کے لیے اپنا ہمہ وقتی اونچا درجہ حرارت ریکارڈ کیا تھا کیونکہ مہینے کے آخر میں شدید گرمی کی لہر کے اثرات کے تحت پارہ 46-47 ڈگری سیلسیس تک پہنچ گیا تھا۔ شدید گرمی کی لہر کے درمیان، ہندوستان میں بجلی کی سب سے زیادہ مانگ جمعہ کو 207.11 گیگاواٹ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی۔ وہیں 71 فیصد بارش کی کمی کے درمیان 122 سال پہلے جب سے آئی ایم ڈی نے ریکارڈ رکھنا شروع کیا تھا، ہندوستان میں اس سال اپنا گرم ترین مارچ کو محسوس کیا گیا ہے۔

      ہیٹ ویو کا اعلان اس وقت کیا جاتا ہے جب زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 40 ڈگری سیلسیس سے زیادہ اور کم از کم 4.5 ڈگری معمول سے زیادہ ہو۔ آئی ایم ڈی کے مطابق، اگر معمول کے درجہ حرارت سے نکلنا 6.4 ڈگری سے زیادہ ہو تو شدید ہیٹ ویو کا اعلان کیا جاتا ہے۔ مطلق ریکارڈ شدہ درجہ حرارت کی بنیاد پر ہیٹ ویو کا اعلان اس وقت کیا جاتا ہے جب کوئی علاقہ زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 45 ڈگری سیلسیس تک پہنچ جاتا ہے۔ اگر زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 47 ڈگری سیلسیس سے تجاوز کر جائے تو شدید ہیٹ ویو کا اعلان کیا جاتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Defense Companies in Profit:کارپوریٹائزیشن کے بعد دفاعی کمپنیوں نے کمایا خوب منافع

      اس سے پہلے دن میں وزیر اعظم نریندر مودی نے ہیٹ ویو کے انتظام اور مانسون کی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ایک اہم میٹنگ کی صدارت کی جس میں انہوں نے ہیٹ ویو یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات سے بچنے کے لیے تمام اقدامات کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

      مزید پڑھیں: امتحانی تناؤ کو کم کرنے Instagram نےاٹھایا قدم، ’مابعد کووڈ۔19طلبا کی ہوگی بہتر رہنمائی‘

      وزیر اعظم کے دفتر نے ایک بیان میں کہا کہ میٹنگ کے دوران، آئی ایم ڈی اور نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) نے مارچ-مئی 2022 میں ملک بھر میں زیادہ درجہ حرارت برقرار رہنے کے بارے میں آگاہ کیا۔ مودی نے زور دے کر کہا کہ بڑھتے ہوئے درجہ حرارت کے پیش نظر ہسپتال کے فائر سیفٹی آڈٹ کی ضرورت ہے۔

      آئی ایم ڈی نے یہ بھی کہا کہ جمعہ کو جنوبی انڈمان سمندر پر کم دباؤ کا علاقہ بننے کا امکان ہے۔ اس کے شمال مغرب کی طرف بڑھنے اور آنے والے 48 گھنٹوں کے دوران ڈپریشن میں شدت اختیار کرنے کا بہت امکان ہے۔ اس کے زیر اثر جمعہ سے اتوار تک جزائر انڈمان اور نکوبار میں بھاری سے بہت زیادہ بارش کا امکان ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: