உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پہلی کابینہ میٹنگ میں بڑا فیصلہ، Shinde-Fadnavis نے ٹھاکرے حکومت کے فیصلے کو پلٹ دیا!

    فیصلے کو پلٹ دیا!

    فیصلے کو پلٹ دیا!

    ایڈوکیٹ جنرل سے پوچھا گیا کہ پروجیکٹ کو آرے کالونی میں کیسے منتقل کیا جا سکتا ہے کیونکہ پچھلی ایم وی اے حکومت نے کار شیڈ کو کنجرمرگ میں منتقل کرنے کی تجویز پیش کی تھی اور آرے کالونی کو ریزرو فاریسٹ کے طور پر نامزد کیا تھا۔

    • Share this:
      اقتدار میں آنے کے چند گھنٹوں بعد کابینہ کی پہلی میٹنگ میں مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے (Eknath Shinde) اور ان کے نائب دیویندر فڑنویس (Devendra Fadnavis) نے ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray) کی قیادت والی ایم وی اے حکومت کے مجوزہ ممبئی میٹرو لائن -3 کار شیڈ کو آرے کالونی سے منتقل کرنے کے سابقہ ​​فیصلے کو الٹنے کی طرف پہلا قدم اٹھایا۔ ۔

      جمعرات کی شام منعقدہ میٹنگ کے دوران حلف برداری کی تقریب کے فوراً بعد فڑنویس نے ریاست کے ایڈوکیٹ جنرل اور انتظامیہ کو ہدایت دی کہ وہ کنجرمرگ کے بجائے آرے کالونی میں میٹرو-3 کار شیڈ بنانے کی تجویز پیش کریں۔

      اتفاق سے شندے کے پیشرو ادھو ٹھاکرے نے نومبر 2019 میں چیف منسٹر بننے کے فوراً بعد آرے کالونی میں مجوزہ میٹرو 3 کار شیڈ کی تعمیر پر روک لگانے کا اعلان کیا تھا۔ جنگل والے آرے علاقے میں کار شیڈ قائم کرنے کے فیصلے کو ماحولیاتی گروپوں کی مخالفت کا سامنا کرنا پڑا کیونکہ اس میں سینکڑوں درختوں کو کاٹنا پڑا۔

      ٹھاکرے حکومت نے بعد میں اس جگہ کو کنجرمرگ منتقل کر دیا تھا، لیکن یہ قانونی تنازعہ میں گھرا ہوا ہے۔ شندے نے جمعرات کو مہاراشٹر کے 20 ویں وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا، جب کہ فڑنویس نے نائب وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا، ٹھاکرے کی قیادت میں مہا وکاس اگھاڑی (MVA) حکومت کے خاتمے کے صرف 24 گھنٹے بعد۔

      کابینہ کی میٹنگ کے دوران فڈنویس نے ریاستی انتظامیہ کو جلیکت شیوار اسکیم کو بحال کرنے کی بھی ہدایت دی، جسے ٹھاکرے حکومت نے بدعنوانی کے الزام میں بند کر دیا تھا۔ پانی کے تحفظ کی یہ اسکیم فڑنویس حکومت کا فلیگ شپ پروگرام تھا۔

      مزید پڑھیں: Agneepath Recruitment: انڈین آرمی میں اگنی پتھ اسکیم کے تحت بھرتی 2022، جانیے تفصیلات

      فڑنویس نے ایڈوکیٹ جنرل سے کہا کہ وہ آرے کالونی میں کار شیڈ کی تعمیر سے متعلق حکومت کی طرف سے نمائندگی کریں۔ محکمہ شہری ترقی کے عہدیداروں نے بتایا کہ معاملہ فی الحال عدالت میں ہے اور اگلی سماعت 15 دن بعد ہوگی۔

      مزید پڑھیں: Agnipath Scheme: مرکز اور ریاستی سرکاروں کے 'اگنی ویروں' کیلئے اہم اعلانات

      ایڈوکیٹ جنرل سے پوچھا گیا کہ پروجیکٹ کو آرے کالونی میں کیسے منتقل کیا جا سکتا ہے کیونکہ پچھلی ایم وی اے حکومت نے کار شیڈ کو کنجرمرگ میں منتقل کرنے کی تجویز پیش کی تھی اور آرے کالونی کو ریزرو فاریسٹ کے طور پر نامزد کیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: