اپنا ضلع منتخب کریں۔

    تہاڑ جیل سے ستیندر جین ک نیا ویڈیو، بی جے پی کا الزام، خدمت میں لگے ہیں 10 لوگ

    اس ویڈیو میں 2 افراد کو ان کے سیل میں ہاؤس کیپنگ سروس کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ستیندر جین بھی جیل حکام سے بات کرتے نظر آ رہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی: تہاڑ جیل میں بند دہلی حکومت کے وزیر اور عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر ستیندر جین کا ایک نیا ویڈیو سامنے آیا ہے۔ اس ویڈیو میں 2 افراد کو ان کے سیل میں ہاؤس کیپنگ سروس کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ستیندر جین بھی جیل حکام سے بات کرتے نظر آ رہے ہیں۔ دہلی بی جے پی لیڈر ہریش کھورانہ نے ٹویٹ کیا، 'اروند کیجریوال کی لاٹ صاحب کے ساتھ، 10 ملازمین جیل میں ان کی خدمت کرتے ہیں۔' اہم بات یہ ہے کہ ستیندر جین منی لانڈرنگ کے الزام میں ای ڈی کی جانچ کا سامنا کر رہے ہیں اور انہیں عدالت  سے ضمانت نہیں ملی ہے۔ جس کی وجہ سے وہ تہاڑ میں بند ہیں۔ اس جیل کی دیکھ بھال کی ذمہ داری دہلی حکومت کی ہے۔ بی جے پی اور کانگریس دہلی کی اروند کیجریوال حکومت پر اپنے وزیر کو جیل میں وی وی آئی پی علاج فراہم کرنے کا الزام لگا رہے ہیں۔ وزارت داخلہ نے اس سلسلے میں تہاڑ جیل انتظامیہ سے لیفٹیننٹ گورنر کے ذریعے رپورٹ طلب کی ہے۔

      اس سے پہلے بھی تہاڑ کے ستیندر جین کے تقریباً ایک درجن ویڈیوز منظر عام پر آ چکے ہیں۔ ایک ویڈیو میں انہیں جیل میں مساج کرتے ہوئے دیکھا گیا۔ بعد میں پتہ چلا کہ ستیندر جین پر مالش کرنے والے شخص پر اپنی نابالغ بیٹی کی عصمت دری کا الزام ہے۔ اس کے علاوہ ایک اور ویڈیو میں جین کو جیل کے کمرے میں بستر پر کھانا کھاتے ہوئے دیکھا گیا۔ جین ڈائٹ میں سلاد اور پھل لے رہے تھے جبکہ دیگر قیدیوں کو جیل مینوئل کے مطابق کھانا ملتا ہے۔ ایک ویڈیو میں جیل سپرنٹنڈنٹ اجیت کمار کو ستیندر جین کے سیل میں بیٹھے دیکھا گیا۔ ٹویٹر پر اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے بی جے پی لیڈر ہریش کھورانہ نے لکھا – لو جی ایماندار وزیر جین کا نیا ویڈیو۔ جیل سپرنٹنڈنٹ رات 8 بجے وزیر جیل خانہ جات کی عدالت میں حاضری دیتے ہوئے۔ شیئر کی گئی ویڈیو 12 ستمبر 2022 کی ہے۔



       

      دیکھا جا رہا ہے کہ ستیندر جین تین لوگوں کے ساتھ بیٹھے ہیں۔ کچھ دیر بعد تینوں اٹھ کر چلے گئے اور جیل سپرنٹنڈنٹ اجیت کمار وہاں آکر کرسی پر بیٹھ گئے۔ اس دوران جین بستر پر لیٹا رہتا ہے۔ دونوں کے درمیان کسی بات پر بحث ہو رہی ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ تہاڑ جیل کے بیرک نمبر 7 کے سپرنٹنڈنٹ اجیت کمار کو 14 نومبر کو ستیندر جین کو جیل کے اندر وی وی آئی پی سہولت فراہم کرنے کے الزام میں معطل کر دیا گیا تھا۔ اس سے 10 دن پہلے یعنی 4 نومبر کو تہاڑ کے ڈائریکٹر جنرل سندیپ گوئل کو ہٹا کر ان کی جگہ سنجے بینیوال کو لایا گیا تھا۔ سندیپ گوئل پر تہاڑ میں ایک ٹھگ سکیش چندر شیکھر نے 10 کروڑ روپے کی خورد برد کا الزام لگایا تھا۔ دریں اثنا، دہلی کی راؤس ایونیو کورٹ نے سنیچر کو ستیندر جین کی درخواست کو مسترد کر دیا جس میں جیل میں جین مت کے مطابق خصوصی کھانے پینے کی درخواست کی گئی تھی۔ جین نے جیل میں خشک میوہ جات اور میوہ جات کا مطالبہ کیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: