உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Independence Day 2022 Updates: ہم اپنی وراثت پر کریں فخر، لال قلعہ سے پی ایم مودی کا خطاب

    Youtube Video

    پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان میں خواتین نے اپنی طاقت کو منوایا ہے۔ رانی لکشمی بائی، جھلکاری بائی، چننما اور بیگم حضرت محل نے ملک کی آزادی میں بڑھ چڑھ کا حصہ لیا ہے۔

    • Share this:
      یوم آزادی 2022 اپڈیٹس (Independence Day 2022 Updates): وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) نے ترنگا لہراتے ہوئے دنیا بھر میں ہندوستان کے مداحوں کو یاد کیا اور انھیں مبارکباد دی ہے۔ پی ایم مودی نے اس موقع پر شہید اشفاق اللہ خام، امبیڈکر، نہرو اور دیگر مجاہدین آزادی کو خراج عقیدت پیش کیا ہے۔ پی ایم مودی نے کہ ہم اپنی وراثت پر فخر کریں اور ہمارے لیے اگلے 25 سال بہت اہم ہیں۔

      پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان میں خواتین نے اپنی طاقت کو منوایا ہے۔ رانی لکشمی بائی، جھلکاری بائی، چننما اور بیگم حضرت محل نے ملک کی آزادی میں بڑھ چڑھ کا حصہ لیا ہے۔ آزادی کا امرت مہوتسو (Azadi ka Amrit Mahotsav) کی تقریبات کی مناسبت سے وزیر اعظم نریندر مودی نے اپنے 76 ویں یوم آزادی کے منظر کے لیے ترنگے کی پٹیوں کے ساتھ سفید پکڑی پہنا۔ اس سال 15 اگست کی تقریب خاص طور پر اہم ہے کیونکہ یہ ملک کی آزادی کی 75 ویں سالگرہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں :

      Har Ghar Tiranga: وادی کشمیر میں سرگرم دہشت گردوں کے گھروں پر بھی ترنگا!

      Shah Rukh: شاہ رخ خان کے بیٹے ابرام نے لہرایاجھنڈا، فخر، محبت اور خوشی کا کیااظہار

      حکومت نے تقریبات کے ارد گرد جوش و خروش کو بڑھانے کے لیے مشقوں کا ایک میزبان شروع کیا ہے۔ نیلے رنگ کی جیکٹ اور کالے جوتے کے ساتھ روایتی کُرتا اور چوڑیدار پہن کر مودی نے لال قلعہ کی فصیل پر قومی پرچم لہرایا اور مسلسل نویں بار قوم سے خطاب کررہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Independence Day 2022: قومی پرچم کو لہراتے وقت ان غلطیوں سے کریں گریز، جانیے تفصیل


      وزیر اعظم نریندر مودی جلد ہی نئی دہلی میں تاریخی لال قلعہ کی فصیل سے یوم آزادی کی تقریبات کی قیادت کررہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: