اب چین نہیں، ہندوستان ہے دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا ملک، جانیں کتنی ہے آبادی؟

ہندوستان ہے دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا ملک

ہندوستان ہے دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا ملک

India Vs China Population 2023: سالوں سے چین آبادی کے معاملے میں دنیا میں پہلے نمبر پر تھا۔ لیکن اب وہ پیچھے جا چکا ہے۔ بھارت نے آبادی کے معاملے میں اسے پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ 1950 کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب ہندوستان کی آبادی چین سے آگے نکل گئی ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • New Delhi, India
  • Share this:
    نئی دہلی: اب آبادی کے معاملے میں ہندوستان نے چین کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ اقوام متحدہ کے پاپولیشن فنڈ (UNFPA) کے تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق، ہندوستان 142.86 کروڑ آبادی کے ساتھ دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا ملک بننے کے لیے چین سے آگے نکل گیا ہے۔ یو این ایف پی اے کے مطابق چین کی آبادی 142.57 کروڑ ہے۔ UNFPA کی 'دی اسٹیٹ آف ورلڈ پاپولیشن رپورٹ، 2023'، جس کا عنوان '8 بلین زندگیاں، لامحدود امکانات: حقوق اور انتخاب کا معاملہ' ہے، بدھ کو اپنی رپورٹ جاری کی ہے۔

    رپورٹ میں تازہ ترین اعداد و شمار 'ڈیموگرافک انڈیکیٹرس' کے زمرے میں دیے گئے ہیں۔ یہ پہلی بار ہے کہ ہندوستان کی آبادی 1950 کے بعد سے چین سے آگے نکل گئی ہے جب اقوام متحدہ نے آبادی کا ڈیٹا اکٹھا کرنا اور جاری کرنا شروع کیا تھا۔ یو این ایف پی اے کی میڈیا ایڈوائزر انا جیفریز نے بتایا کہ 'ہاں، یہ واضح نہیں ہے کہ ہندوستان نے چین کو کب پیچھے چھوڑا ہے۔'

    کچھ مدد کی راہ دیکھتے رہے تو۔۔۔ کچھ کود گئے، چین کے اسپتال میں آگ لگنے کے بعد حالات بے قابو، 21 جاں بحق

    سوڈان میں پھنسے ہندوستانیوں کی حفاظت کےلئے اقدامات، سعودی عرب اوریو اےای نے ہندوستان کی مدد کادلایا یقین

    جیفریز نے کہا، 'دراصل دونوں ممالک کا موازنہ کرنا بہت مشکل ہے۔ کیونکہ دونوں ممالک کے ڈیٹا اکٹھا کرنے میں تھوڑا سا فرق ہے۔انہوں نے کہا کہ اس رپورٹ میں واضح ہے کہ چین کی آبادی پچھلے سال اپنے عروج پر پہنچی تھی اور اب اس میں کمی آنا شروع ہو گئی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ہندوستان کی آبادی بھی اس وقت بڑھ رہی ہے۔ حالانکہ ہندوستان کی آبادی کی شرح نمو میں بھی 1980 کے بعد کمی دکھائی دے رہی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ہندوستان کی آبادی بڑھ رہی ہے لیکن اس کی شرح اب پہلے کے مقابلے میں کم ہو گئی ہے۔

    رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان کی 25 فیصد آبادی 0 سے 14 سال کے درمیان ہے۔ اس کے علاوہ 18 فیصد لوگ 10 سے 19 سال کی عمر کے ہیں۔ 10 سے 24 سال کی عمر کے لوگوں کی تعداد 26 فیصد ہے۔ ایک ہی وقت میں، 15 سے 64 سال کے درمیان لوگوں کی تعداد 68 فیصد ہے اور 7 فیصد لوگ 65 سال سے اوپر ہیں۔ چین کی بات کریں تو 0 سے 14 سال کے درمیان 17 فیصد، 10 سے 19 سال کے درمیان 12 فیصد، 10 سے 24 سال 18 فیصد، 15 سے 64 سال 69 فیصد اور 65 سال سے اوپر کے لوگوں کی تعداد 14 فیصد ہے۔
    Published by:sibghatullah
    First published: