உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CNN-News18 Town Hall: ’امریکی حمایت سے ہند و پاک کے مسائل برقرار‘ ایس جئے شنکر

    ’ہندوستان کی ایک الگ تاریخ ہے اور اسے روس کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات کو مدنظر رکھنا ہوگا۔‘

    ’ہندوستان کی ایک الگ تاریخ ہے اور اسے روس کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات کو مدنظر رکھنا ہوگا۔‘

    • Share this:
      سی این این نیوز 18 ٹاؤن ہال (CNN-News18 Town Hall) میں وزیر خارجہ ڈاکٹر سبرامنیم جئے شنکر نے کہا کہ امریکہ کے ساتھ ہندوستان کی تاریخ بہت پریشان کن تاریخ ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان کے ساتھ ہندوستان کے بہت سے مسائل براہ راست امریکہ کی طرف سے پاکستان کو دی جانے والی حمایت سے منسوب ہیں۔

      امریکہ کے ساتھ تعلقات کے بارے میں ڈاکٹر جئے شنکر نے کہا کہ 1990 کی دہائی میں امریکہ بہت غالب تھا لیکن آج امریکہ دراصل یہ کہنے کے قابل ہے کہ ہندوستان کی ایک الگ تاریخ ہے اور اسے روس کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات کو مدنظر رکھنا ہوگا۔ کواڈ کے کام کرنے کی ایک وجہ یہ ہے کہ ہم چاروں نے ایک دوسرے کو اس حد تک عرض البلد اور سمجھ بوجھ دی ہے۔

      انوراگ ٹھاکر ہفتہ کو سی این این نیوز 18 ٹاؤن ہال میں پہلے مقرر تھے، وزیر برائے خواتین اور بچوں کی ترقی سمرتی ایرانی اور وزیر خارجہ ایس جے شنکر نے دن کے آخر میں تقریب سے خطاب کیا۔

      روس کے ساتھ ہندوستان کی تاریخ امریکہ، جاپان یا آسٹریلیا سے مختلف ہے اور کواڈ میں موجود ہر فرد کا ہر چیز پر ایک جیسا موقف نہیں ہے۔ اگر ایسا ہوتا تو ہم سب سے توقع کرتے کہ پاکستان کے بارے میں وہی موقف ہے جو ہمارا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed Video:فوائل پیپر کی ڈریس کہنے والوں پر بھڑکی عرفی جاوید، کہی یہ بات

      ڈاکٹر جے شنکر نے حیرت کا اظہار کیا کہ اگر یہ واقعی ایک جیسی پوزیشن کے بارے میں ہے، تو وہ کواڈ کے دیگر تین ارکان سے پوچھ سکتے ہیں کہ پاکستان کے بارے میں ان کی پوزیشن بالکل ہندوستان جیسی کیوں نہیں ہے؟

      مزید پڑھیں: Celebs Education:سونوسود نے انجینئرنگ تو سنیل شیٹی نے ہوٹل مینجمنٹ میں حاصل کی ڈگری، جانیے کتنے تعلیم یافتہ ہیں بالی ووڈ کے یہ ستارے

      انھوں نے کہا کہ ہم آج ایک عملی دنیا میں ہیں، جہاں آپ ایسے لوگوں کو تلاش کرتے ہیں جن کے ساتھ آپ کی دلچسپیاں بالکل بنیادی سطح پر ملتی ہیں، اور ہمارا ایک مشترکہ ایجنڈا ہے۔ مثال کے طور پر، کواڈ انڈو پیسیفک مرکز ہے۔ یہ کسی اور چیز میں توسیع نہیں کرتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: