உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Passport: آپ کا پاسپورٹ جلد ہوجائے گا غیر کارکرد! حکومت جلد ہی کرسکتی ہے یہ بڑا اعلان

    ہندوستان میں اس وقت 555 پاسپورٹ کیندرز ہیں

    ہندوستان میں اس وقت 555 پاسپورٹ کیندرز ہیں

    حکومت کا دعویٰ ہے کہ ای پاسپورٹ سے جعل سازی میں کمی آئے گی اور مسافروں کی امیگریشن میں اضافہ ہوگا۔ وزارت خارجہ کے مطابق ای پاسپورٹ بین الاقوامی سول ایوی ایشن آرگنائزیشن کے معیارات کی تعمیل کرے گا۔

    • Share this:
      انڈیا کے شہریوں کو اب فزیکل پاسپورٹ رکھنے کی ضرورت نہیں ہوگی کیونکہ حکومت ہند جلد ہی ملک میں ای پاسپورٹ سروس (e-Passport service) شروع کرے گی۔ انڈیا کے شہریوں کو اب فزیکل پاسپورٹ رکھنے کی ضرورت نہیں ہوگی کیونکہ حکومت ہند جلد ہی ملک میں ای پاسپورٹ سروس (e-passport service) شروع کرے گی۔ وزارت خارجہ کے سکریٹری سنجے بھٹاچاریہ نے حال ہی میں ٹویٹ کیا کہ انڈیا کے شہریوں کو جلد ہی ای پاسپورٹ ملنے کا امکان ہے۔

      اس کے ساتھ آپ کا پاسپورٹ کھونے کی پریشانی ماضی کی بات ہو جائے گی کیونکہ ای پاسپورٹ کا تعارف روایتی پاسپورٹ کے مقابلے میں زیادہ محفوظ اور آسان ہوگا۔ انڈیا میں پاسپورٹ فی الحال ایک کتابچے کی شکل میں جاری کیا جاتا ہے۔ وزارت خارجہ کے سیکرٹری کے مطابق ای پاسپورٹ بائیو میٹرک ڈیٹا سے محفوظ ہوں گے اور عالمی امیگریشن کی ضروریات کو پورا کریں گے۔

      حکومت کا دعویٰ ہے کہ ای پاسپورٹ سے جعل سازی میں کمی آئے گی اور مسافروں کی امیگریشن میں اضافہ ہوگا۔ وزارت خارجہ کے مطابق ای پاسپورٹ بین الاقوامی سول ایوی ایشن آرگنائزیشن کے معیارات کی تعمیل کرے گا۔

      وزارت خارجہ نے آزمائشی بنیادوں پر تقریباً 20,000 افسران اور سفارت کاروں کو ای پاسپورٹ جاری کیے ہیں۔ ای پاسپورٹ میں الیکٹرانک مائیکرو پروسیسر چپ ہوتی ہے۔ چپ ایمبیڈڈ پاسپورٹ پر بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ لوگو بھی ہوگا۔

      ای پاسپورٹ کے لیے وزارت خارجہ نے ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز (TCS) کے ساتھ ایک معاہدہ کیا ہے۔ مائیکرو چپس کے ساتھ ای پاسپورٹ کے لیے اس معاہدے پر پاسپورٹ سیوا پروگرام کے دوسرے مرحلے کے حصے کے طور پر دستخط کیے گئے تھے۔ زیادہ تر معاملات میں پاسپورٹ حاصل کرنے کے لیے صرف تین دستاویزات کی ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم آپ کو ای پاسپورٹ کے لیے ان تینوں کے علاوہ متعدد اضافی دستاویزات فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی۔ ان میں رہائش کا موجودہ ثبوت، تاریخ پیدائش کا ثبوت وغیرہ کے دستاویزات شامل ہیں۔

      پتے کے ثبوت کے طور پر آپ پانی کا بل، فون یا موبائل فون کا بل، بجلی کا بل، شناختی کارڈ، گیس کنکشن، آدھار کارڈ، کرایہ کا معاہدہ یا بینک پاس بک استعمال کر سکتے ہیں۔ ہندوستان میں اس وقت 555 پاسپورٹ کیندرز ہیں، جن میں 36 پاسپورٹ دفاتر، 93 پاسپورٹ سیوا کیندرز (PSKs) اور پوسٹ آفسز (POPSK) میں 426 پاسپورٹ سیوا کیندر شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: