ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ریلوے ٹکٹ میں بلیک منی لگانے والے پھنسے ، دس ہزار سے زیادہ رقم کی واپسی کیلئے بنا یہ نیا ضابطہ

ریلوے نے نو، 10، 11 تاریخ کو غیر معمولی ریزرویشن منسوخ کرنے پر 10 ہزار روپے سے زائد کی رقم کی واپسی کی رقم نقد نہ دے کر اس کی ادائیگی کے بینک اکاؤنٹ میں کرنے کا فیصلہ کیا ہے

  • UNI
  • Last Updated: Nov 10, 2016 09:05 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ریلوے ٹکٹ میں بلیک منی لگانے والے پھنسے ، دس ہزار سے زیادہ رقم کی واپسی کیلئے بنا یہ نیا ضابطہ
انڈین ریلوے میں ملازمتوں کے مواقع: ان عہدوں پربھرتیوں کا اعلان، ایسے داخل کریں درخواست

نئی دہلی: ریلوے نے نو، 10، 11 تاریخ کو غیر معمولی ریزرویشن منسوخ کرنے پر 10 ہزار روپے سے زائد کی رقم کی واپسی کی رقم نقد نہ دے کر اس کی ادائیگی کے بینک اکاؤنٹ میں کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ریلوے بورڈ کے ترجمان انل کمار سکسینہ نے آج یہاں بتایا کہ حکومت کی طرف سے پانچ سو اور ایک ہزار روپے کے نوٹ منسوخ کئے جانے کے بعد ریلوے کی مخصوص ٹکٹوں کی ریزرویشن میں غیر معمولی اضافہ دیکھا گیا ہے۔ لوگوں نے لاکھوں روپے کے ٹکٹ بک کرائے ہیں۔ویجلینس محکمہ کی ہدایت پر ریلوے نے اسے روکنے کے لئے کچھ اقدامات کئے ہیں۔

مسٹر سکسینہ نے بتایا کہ ایسے ٹکٹ بک کرانے کے بعد اسے رد کرکے باقی رقم کو سفید کرنے کی کوشش کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔ دس ہزار روپے سے زائد کی رقم کی واپسی رقم نقدادا نہیں کی جائے گی ۔ ٹکٹ منسوخ کرنے پر ریزرویشن کرانے والے کو ایک ٹي ڈي آر کے ساتھ اس پین نمبر اور بینک اکاؤنٹ نمبر لے کر اس میں ادا کی جائے گی اور اس رقم کی مکمل معلومات لی جائے گی۔

انہوں نے بتایا کہ 10 ہزار روپے سے کم کی رقم کی واپسی رقم کو دستیاب ہونے پر نقد دیا جا سکتا ہے۔ دوسری صورت میں اس وقت ٹي ڈي آر لے کر رقوم کی واپسی رقم کی رسید دی جائے گی اور ایک خاص وقت کے بعدادائیگی کی یا جائے گی ۔ انہوں نے بتایا کہ ریلوے کاویجلینس محکمہ ملک بھر میں ریلوے ریزرویشن نظام پر گہری نگاہ رکھے ہوئے ہے اور وہ ہر غیر معمولی سرگرمی پر کارروائی کرے گا۔

ریلوے بورڈ کے ترجمان نے یہ بھی بتایا کہ تمام گاڑیوں میں ویٹنگ لسٹ والے ٹکٹوں کی بکنگ کی حد گھٹائي گئی ہے۔ ایسے میں اے سی اور غیر اے سی کی تمام اقسام کے ریزرویشن میں اب ویٹنگ لسٹ چھوٹی کر دی گئی ہے۔

First published: Nov 10, 2016 06:26 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading