உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان میں اب تک کا سب سے بڑے مقامی بحری جہاز کی تیاری، INS Vikrant کی سمندری مشق مکمل

    اب تک سب سے بڑے بحری طیاروں میں سے ایک ہے۔

    اب تک سب سے بڑے بحری طیاروں میں سے ایک ہے۔

    ہندوستانی بحریہ نے ایک بیان میں کہا کہ مقامی طیارہ بردار بحری جہاز وکرانت نے کامیابی کے ساتھ سمندری آزمائشوں کے چوتھے مرحلے کو مکمل کیا جس میں بڑے آلات اور نظاموں کے مربوط ٹرائلز شامل ہیں، جن میں کارکردگی میں مزید اضافہ کے ساتھ اہم ہوابازی کا سامان شامل ہے۔

    • Share this:
      ہندوستانی بحریہ (Indian Navy) نے کہا کہ ہندوستان کے پہلے مقامی طیارہ بردار بحری جہاز (IAC) وکرانت (Vikrant) کا اتوار کے روز سمندری مشق کا چوتھا مرحلہ مکمل کیا۔ ہندوستان میں بنایا جانے والا سب سے بڑا اور پیچیدہ جنگی جہاز وکرانت 40,000 ٹن وزنی وزنی ہے۔ جو کہ ہندوستان میں بنایا جانے والا سب سے بڑا طیارہ بردار بحری جہاز ہوگا۔

      بحریہ نے ایک بیان میں کہا کہ مقامی طیارہ بردار بحری جہاز وکرانت نے کامیابی کے ساتھ سمندری آزمائشوں کے چوتھے مرحلے کو مکمل کیا جس میں بڑے آلات اور نظاموں کے مربوط ٹرائلز شامل ہیں، جن میں کارکردگی میں مزید اضافہ کے ساتھ اہم ہوابازی کا سامان شامل ہے۔ یہ آزادی کا امرت مہوتسو (Azadi Ka Amrit Mahotsav) کے تحت سب سے بڑے دیسی جنگی جہاز کی ترسیل کے لیے بنایا گیا ہے۔

      آزادی کا امرت مہوتسو کے تحت تیاری:

      ایک ٹوئٹ میں کہا گیا ہے کہ دیسی طیارہ بردار بحری جہاز وکرانت کو آزادی کا امرت مہوتسو کے تحت تیار کیا گیا ہے۔ یہ بڑے آلات اور بحری نظاموں کے انٹیگریٹڈ ٹرائلز، کلیدی ایوی ایشن کے سی ٹرائلز کا چوتھا مرحلہ کامیابی کے ساتھ مکمل کیا۔

      یہ جنگی جہاز تقریباً 23,000 کروڑ روپے کی لاگت سے بنایا گیا اور اس کی تعمیر نے ہندوستان کو ان ممالک کے منتخب گروپ میں شامل کر دیا ہے جن کے پاس جدید ترین طیارہ بردار بحری جہاز بنانے کی صلاحیت ہے۔ یہ جنگی جہاز MiG-29K لڑاکا طیارے، کاموف-31 ہیلی کاپٹر، MH-60R ملٹی رول ہیلی کاپٹر چلائے گا۔

      مزید پڑھیں: Sri Lanka: سری لنکا میں سیاسی طوفان، سیاسی پارٹیاں رانیل کےنئے صدرکےطورپرخواہشمندنہیں

      کیا ہے خصوصیات؟

      اس میں 2,300 سے زیادہ کمپارٹمنٹس ہیں جو کہ تقریباً 1,700 افراد کے عملے کے لیے ڈیزائن کیے گئے ہیں، جن میں خواتین افسران کے لیے خصوصی کیبن بھی شامل ہیں۔ وکرانت کی تیز رفتار تقریباً 28 ناٹس اور 18 ناٹس کی سیر کی رفتار ہے جس کی برداشت تقریباً 7,500 ناٹیکل میل ہے۔
      یہ بھی پڑھیں: Elon Musk نے Twitter ڈیل رد کرنے کا کیا اعلان، کمپنی کرے گی مسک پر مقدمہ

      ہندوستان کے پاس اس وقت صرف ایک طیارہ بردار بحری جہاز ہے، جو کہ اب تک کہ سب سے بڑے بحری طیاروں میں سے ایک ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: