ہندوستان کی صحت اور انفراسٹرکچر کو کیا گیا پسند، بہت سے لوگ محسوس کرتے ہیں کہ پدم ایوارڈز زیادہ جمہوری ہوگیا ہے: نیوز18 سروے

ہندوستان کی صحت اور انفراسٹرکچر کو کیا گیا پسند

ہندوستان کی صحت اور انفراسٹرکچر کو کیا گیا پسند

نیوز18 کا رائزنگ انڈیا انیشی ایٹو- اپنے بنیادی طور پر سوچ کی قیادت کو فروغ دینے کے جوہر کے ساتھ - ملک کو تنقیدی گفتگو، بہت سی اختراعات اور مستقبل کے بارے میں جاننے پر مرکوز ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • New Delhi, India
  • Share this:
    نئی دہلی: ہندوستان نے پچھلی دہائی میں صحت اور انفراسٹرکچر اور اس کے بعد تعلیم اور نوکریوں میں نمایاں بہتری دیکھی ہے۔ رائزنگ انڈیا سمٹ کے سلسلے میں نیوز18 کے ذریعہ کئے گئے ایک آن لائن سروے میں جواب دہندگان نے اس کو محسوس کیا ہے۔

    آن لائن سروے کے نتائج نے یہ بھی انکشاف کیا کہ زیادہ تر جواب دہندگان محسوس کرتے ہیں کہ پدم ایوارڈز جیسے اعزازات پچھلی دہائی میں زیادہ جمہوری ہوگیا ہے، عام ہندوستانیوں کی ایک بڑی تعداد کو مثالی کام کے لیے پہچان مل رہی ہے۔

    جب اعداد و شمار کی بات آتی ہے تو انسٹاگرام پر، 30 فیصد جواب دہندگان نے کہا کہ ہندوستان نے صحت اور انفراسٹرکچر گورننس میں نمایاں بہتری دیکھی ہے، جب کہ 24 فیصد نے تعلیم اور نوکریوں کے حق میں ووٹ دیا۔ خواتین کی فلاح و بہبود کو 16 فیصد ووٹ ملے جبکہ باقی 30 فیصد نے مندرجہ بالا سبھی کو ووٹ دیا۔

    ٹوئٹر پر، 44.10 فیصد جواب دہندگان نے صحت اور انفراسٹرکچر، 8.60 فیصد نے تعلیم اور ملازمتوں کے لیے، 4.30 فیصد نے خواتین کی بہبود کے لیے اور 43 فیصد نے مذکورہ بالا تمام چیزوں کے لیے ووٹ دیا۔

    پدم ایوارڈز اور عام ہندوستانیوں کی پہچان کے بارے میں پوچھے جانے پر، انسٹاگرام پر 50 فیصد لوگوں نے کہا کہ یہ باوقار اعزاز یقینی طور پر زیادہ جمہوری ہو گیا ہے۔ 19 فیصد نے کہا کہ 'کسی حد تک'؛ 16 فیصد نے 'نہیں' اور 15 فیصد نے کہا 'نہیں کہہ سکتے'۔ ٹوئٹر پر یہ اعداد و شمار بالترتیب 83.10 فیصد، 2.80 فیصد، 9.90 فیصد اور 4.20 فیصد تھے۔

    آخری سوال، جو صرف ٹوئٹر پر پوچھا گیا تھا، یہ تھا کہ کیا حکومتی پالیسیاں ہندوستان کو مینوفیکچرنگ سپر پاور بنا سکتی ہیں۔ 57.90 فیصد نے کہا 'ہاں'، 10.50 فیصد نے کہا 'شاید' اور 31.60 فیصد نے کہا کہ 'بہتری کی ضرورت ہے'۔

    نیوز18 کا رائزنگ انڈیا انیشی ایٹو- اپنے بنیادی طور پر سوچ کی قیادت کو فروغ دینے کے جوہر کے ساتھ- ملک کو تنقیدی گفتگو، بہت سی اختراعات اور مستقبل کے بارے میں جاننے پر مرکوز ہے۔ نئی دہلی میں 29 اور 30 مارچ کو منعقد ہونے والی اس سربراہی کانفرنس کا موضوع تھا 'دی ہیروز آف رائزنگ انڈیا' اور اس میں 'عام لوگوں' کی نمایاں کامیابیوں کا جشن منایا گیا جنہوں نے 'غیر معمولی سماجی اثر' ڈالا ہے۔

    ہندوستان ٹائمز کے اشتراک سے، RIL، ڈیجیٹل پارٹنر Havells اور سوشل انوویشن پارٹنر M3M فاؤنڈیشن کے اشتراک سے - پونا والا فنکارپ کی طرف سے پیش کردہ میگا ایونٹ - کو ہندوستان کے اعزازی نائب صدر جگدیپ دھنکھر نے شرف بخشا اور سیاست، کھیل، تفریح اور کارپوریٹ دنیا کے لوگوں نے ایک اسٹیج پر آکر اپنے خیالات کا اظہار کیا تھا۔
    Published by:sibghatullah
    First published: