ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

دیوالی پر ہوائی سفر کرنے والوں کیلئے بڑی خبر، اب ایئرپورٹ کے کاؤنٹر پر چیک۔ان کیلئے دینا ہوگا سروس چارج

ہوائی مسافروں (Air travelers) کی تعداد کے حساب سے ملک کی سب سے بڑی طیارہ کمپنی انڈیگو (IndiGo) نے دیوالی تک کورونا وائرس وبا (Covid-19 pandemic) سے پہلے کے مقابلے میں 60 فیصد پروازوں کے آپریٹنگ پر پہنچنے کی امید ظاہر کی ہے۔

  • Share this:
دیوالی پر ہوائی سفر کرنے والوں کیلئے بڑی خبر، اب ایئرپورٹ کے کاؤنٹر پر چیک۔ان کیلئے دینا ہوگا سروس چارج
اب ایئرپورٹ کے کاؤنٹر پر چیک۔ان کیلئے دینا ہوگا چارج

نئی دہلی. ملک کی سب سے بڑی گھریلو ایئرلائن انڈیگو ( Domestic Airlines IndiGo) نے ہوائی اڈے (Airport)  پر چیک۔ان کرنے کے لئے مسافروں سے چارج لینا شروع کردیا ہے۔ انڈیگو (IndiGo) کی طرف سے جاری کئے گئے بیان کے مطابق جو مسافر ہوائی اڈے کے کاؤنٹر سے چیک ان کریں گے انہیں اس کے لئے 100 روپے فیس ادا کرنی ہوگی۔ آپ کو بتادیں کہ کووڈ 19 کی وجہ سے ایئرلائن (Airlines ) کمپنیاں نقدی کی کمی جھیل رہی ہیں جس کے چلتے آپریٹر ریوینیو بڑھانے کیلئے نئے طریقے تلاش کئے جا رہے ہیں۔


ویب چیک ان پر نہیں ہوگا کوئی چارج: انڈیگو ایئرلائن ( IndiGo Airline ) نے صاف کیا ہے کہ جو مسافر کمپنی کی ویب سائٹ یا موبائل ایپ کے ذریعے چیک ان کریں گے انہیں کوئی اضافی چارج نہیں دینا ہوگا، وہیں کمپنی کا کہنا ہے کہ ویب چیک ان کو بڑھاوا دینے کے لئے کاؤنٹر پر مسافروں سے چیک ان کرنے کیلئے چارج لے رہی ہے۔


انڈیگو  (IndiGo) نے دیوالی پر 60 فیصدی آپریٹنگ کی امید ظاہر کی

ہوائی مسافروں  (Air travelers)  کی تعداد کے حساب سے ملک کی سب سے بڑی طیارہ کمپنی انڈیگو  (IndiGo) نے دیوالی تک کورونا وائرس وبا (Covid-19 pandemic)  سے پہلے کے مقابلے میں 60 فیصد پروازوں کے آپریٹنگ پر پہنچنے کی امید ظاہر کی ہے۔ بتادیں کہ ملک میں لاک ڈاؤن کے دوران گھریلو اور انٹرنیشنل فلائٹس پر روک لگا دی گئی تھی۔ وہیں حکومت نے ان لاک کے تحت 25 کو گھریلو روٹس پر پروازوں کو شروع کرنے کی منظوری دی تھی۔

ان لاک کے شروعات میں بہت کم مسافروں نے کیا سفر
انڈیگو  (IndiGo) کے مطابق لاک ڈاؤن کے بعد جب ملک میں گھریلو راستوں پر پرواز کی منظوری دے دی گئی تو بہت ہی کم مسافروں نے ہوائی سفر کیا۔ اس دوران کمپنی نے اگست میں صرف 32 فیصد اڑانوں کو آپریٹ کیا۔ وہیں کمپنی نے اگلے د وماہ میں 60 فیصد تک پروازوں کے آپریٹنگ کی امید ظاہر کی ہے۔
Published by: sana Naeem
First published: Oct 18, 2020 11:56 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading