உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hanuman Jayanti: ’’ہنومان جینتی پر جہانگیرپوری تشدد پہلے سے منصوبہ بند نہیں تھا‘‘

    دونوں برادریوں کے درمیان پتھراؤ اور آتش زنی کے نتیجے میں آٹھ پولیس اہلکار اور ایک مقامی باشندہ زخمی ہوا۔

    دونوں برادریوں کے درمیان پتھراؤ اور آتش زنی کے نتیجے میں آٹھ پولیس اہلکار اور ایک مقامی باشندہ زخمی ہوا۔

    دہلی پولیس کے سربراہ راکیش استھانہ نے جھڑپوں میں زخمی ہونے والے سب انسپکٹر میڈا لال کی عیادت کی اور انہیں محکمہ کی طرف سے تعاون کا یقین دلایاایک بیان کے مطابق پولیس کمشنر نے لال کی خیریت دریافت کی اور اسے بتایا کہ پوری فورس کو اس کی ہمت اور فرض شناسی پر فخر ہے جس نے بے قابو ہجوم کو جلد قابو کرنے میں مدد کی۔

    • Share this:
      پولیس کے اعلیٰ ذرائع نے CNN-News18 کو بتایا کہ ہفتہ کے روز ہنومان جینتی (Hanuman Jayanti) کے موقع پر دہلی کے جہانگیر پوری (Delhi’s Jahangirpuri) میں ہونے والی جھڑپیں پہلے سے طے شدہ نہیں تھیں۔ ذرائع کے مطابق اشتعال انگیزی اچانک ہوئی تھی اور ماضی میں دونوں گروپوں کے درمیان کسی قسم کی کشیدگی کی کوئی اطلاع نہیں ہے۔

      دہلی پولیس نے تشدد کے سلسلے میں 23 افراد کو گرفتار کیا ہے، جن میں "بنیادی سازش کار" اور ایک اور شخص شامل ہے جس نے مبینہ طور پر ایک سب انسپکٹر کو گولی چلائی تھی، حکام نے اتوار کو بتایا کہ دو نابالغوں کو بھی گرفتار کیا گیا ہے۔

      دونوں برادریوں کے درمیان پتھراؤ اور آتش زنی کے نتیجے میں آٹھ پولیس اہلکار اور ایک مقامی باشندہ زخمی ہوا۔ ایک ذریعے نے بتایا کہ پولیس کے لیے تشویش اور تفتیش کا معاملہ یہ ہے کہ دو مذہبی برادریاں ایک دوسرے کے سامنے کیسے آئیں۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      انہوں نے مزید کہا کہ مذہبی مقام پر ہتھیاروں اور پتھروں کی دستیابی تشویشناک ہے۔ حکام نے پیر کو بتایا کہ دریں اثنا دہلی پولیس کے سربراہ راکیش استھانہ نے جھڑپوں میں زخمی ہونے والے سب انسپکٹر میڈا لال کی عیادت کی اور انہیں محکمہ کی طرف سے تعاون کا یقین دلایاایک بیان کے مطابق پولیس کمشنر نے لال کی خیریت دریافت کی اور اسے بتایا کہ پوری فورس کو اس کی ہمت اور فرض شناسی پر فخر ہے جس نے بے قابو ہجوم کو جلد قابو کرنے میں مدد کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: