ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سینئر لیڈروں کو وینکیا نائیڈو کی نصیحت ، عوامی پلیٹ فارم پر بیان دینا درست نہیں

نئی دہلی : بہار میں بی جے پی کی کراری شکست کے بعد پارٹی میں مخالفت کے سر تیز ہونے لگے ہیں۔

  • News18
  • Last Updated: Nov 13, 2015 12:34 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
سینئر لیڈروں کو وینکیا نائیڈو کی نصیحت ، عوامی پلیٹ فارم پر بیان دینا درست نہیں
نئی دہلی : بہار میں بی جے پی کی کراری شکست کے بعد پارٹی میں مخالفت کے سر تیز ہونے لگے ہیں۔

نئی دہلی : بہار میں بی جے پی کی کراری شکست کے بعد پارٹی میں مخالفت کے سر تیز ہونے لگے ہیں۔ پارٹی کے سینئر رہنماؤں کے ذریعہ مشترکہ بیان جاری کئے جانے کے بعد جہاں وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے بی جے پی کے سینئر لیڈر مرلی منوہر جوشی اور لال کرشن اڈوانی سے ملاقات کی وہیں پارلیمانی امور کے مرکزی وزیر وینکیا نائیڈو نے کہا ہے کہ اس معاملے کو پارٹی فورم میں اٹھانا چاہئے تھا۔ اس طرح سے عوامی پلیٹ فارم پر بیان دینا پارٹی کے لئے ٹھیک نہیں ہے۔


ذرائع کے مطابق جیٹلی نے دونوں رہنماؤں سے کہا ہے کہ بہار میں شکست کے بعد جس طرح سے پارٹی کے بڑے لیڈروں نے خط لکھ کر میڈیا میں بیان دیا، وہ پارٹی کے لئے صحیح نہیں ہے۔ آپ کو اپنی بات پارٹی فورم میں کرنی چاہئے۔


غور طلب ہے کہ بہار میں کراری شکست کے بعد بی جے پی کے سینئربریگیڈ نے پارٹی کو آڑے ہاتھوں لیا تھا۔ لال کرشن اڈوانی، یشونت سنہا، مرلی منوہر جوشی، ارون شوری اور شانتا کمار نے ایک بیان جاری کر کے کہا تھا کہ جب جیت کا سہرا کسی کے سر بندھ سکتا ہے تو پھر ہار کی ذمہ داری بھی کسی کو اٹھانی چاہئے۔


ادھر بی جے پی میں جاری گھمسان ​​پر مخالفین نے بھی چٹکی لی ہے۔ کانگریس لیڈر منیش تیواری نے کہا کہ بہار میں راون ودھ کے بعد بی جے پی کی رام لیلا نظر آرہی ہے۔ کانگریس کے لیڈر راشد علوی نے کہا کہ ایک سال میں مارگ درشک منڈل سے کچھ نہیں پوچھا گیا ، تو انہیں خود آگے آکر بولنا پڑا، جس کا یہ نتیجہ نکل رہا ہے۔ اڈوانی جی اور مرلی منوہر جوشی جی جیسے لیڈر ہی ہیں، جن کی محنت سے آج بی جے پی 2 سیٹ سے 282 تک پہنچ گئی ہے۔ اب وہ کہہ رہے ہیں کہ آپ جس راہ پر جا رہے ہو وہاں صرف اندھیراہے۔


جے ڈی یو کے لیڈر علی انور نے بھی کہا کہ بی جے پی میں باغیوں کی فہرست طویل ہوتی جا رہی ہے۔ آر جے ڈی کے لیڈر منوجھ جھا نے کہا کہ بیان کو ایسے دیکھنا چاہئے کہ گزشتہ 18 مهينو میں آپ نے جیسے ٹریٹ کیا ہے اب ان کا موقع ہے کہ وہ آپ سے سوال پوچھیں، واجب سوال پوچھیں۔

First published: Nov 13, 2015 12:34 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading