ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

جامعہ ملیہ اسلامیہ کے پروفیسر عمران علی  گلوبل لسٹ آف ہائیلی سائٹیڈ ریسرچرس (ایچ سی آر) 2020 کی فہرست میں ہوئے شامل 

بتا دیں کہ پروفیسر عمران علی ایک ہمہ جہت، علم دوست ، فعال اور متحرک پروفیسر ہیں۔ ان کے اعلی سائنسی کام بین الاقوامی شہرت کے حامل ہیں۔ ان کے بنیادی تحقیقی اہداف کثیر الشعبہ ہیں جن میں ماحولیاتی، تجزیاتی ، نامیاتی اور پانی کے کیمسٹری پر زور دیا گیا ہے۔

  • Share this:
جامعہ ملیہ اسلامیہ کے پروفیسر عمران علی  گلوبل لسٹ آف ہائیلی سائٹیڈ ریسرچرس (ایچ سی آر) 2020 کی فہرست میں ہوئے شامل 
جامعہ ملیہ اسلامیہ: فائل فوٹو

نئی دہلی۔ جامعہ ملیہ اسلامیہ کے شعبہ کیمیاء کے پروفیسر عمران علی نے ایک بار پھر یونیورسٹی کا نام روشن کیا ہے ، ان کا نام امریکہ کے کلیریویٹ پی ایل سی کی جانب سے جاری کردہ گلوبل لسٹ آف ہائیلی سائٹیڈ ریسرچرس (ایچ سی آر) 2020 کی فہرست میں شامل کر لیا گیا ہے۔


تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں معروف پر وقار ادارے ایچ سی آر 2020 نے دنیا بھر سے ان محققین کو اس فہرست میں شامل کیا ہے جنہوں نے "گذشتہ دہائی کے دوران متعدد تحقیقی مقالات کی اشاعت کے ذریعے اپنے منتخب کردہ فیلڈ یا شعبوں میں کارہائے نمایاں انجام دئیے ہیں۔ کلیریویٹ کے مطابق ، ان کے نام ان اشاعتوں سے تیار کیے گئے ہیں جو ویب کے تحت سائنس کے حوالہ جات انڈیکس میں فیلڈ اور سال اشاعت کے حوالے سے سب سے اوپر ہیں۔ 2020 کی فہرست میں 60 مختلف ممالک کے 6،167 محققین شامل ہیں۔ اس فہرست میں 26 نوبل انعام یافتہ افرادکے نام بھی ہیں۔


بتا دیں کہ پروفیسر عمران علی ایک ہمہ جہت، علم دوست ، فعال اور متحرک پروفیسر ہیں۔ ان کے اعلی سائنسی کام بین الاقوامی شہرت کے حامل ہیں۔ ان کے بنیادی تحقیقی اہداف کثیر الشعبہ ہیں جن میں ماحولیاتی، تجزیاتی ، نامیاتی اور پانی کے کیمسٹری پر زور دیا گیا ہے۔ ان کی تحقیق میں پانی سے علاج، اس کے معیار ، انسداد کینسر ، کرومیٹوگرافی اور کیشکا الیکٹروفورسس کے ذریعہ دواسازی اور زینبیوٹکس تجزیہ شامل ہے۔ پروفیسر علی کرومیٹوگرافی اور کیشکا الیکٹروفورسس کے ذریعہ چیریل کے میدان میں بھی ایک نمایاں مقام رکھتے ہیں۔


وہ عالمی سطح پر تسلیم شدہ ماہر تعلیم اور محقق ہیں جن کی کتابیں، تحقیقی مقالے ، تکنیکی رپورٹس اور کانفرنس میں پیش کئے گئے مقالات سمیت 450 سے زیادہ اشاعتی مضامین ہیں۔

پروفیسر نجمہ اختر، وائس چانسلر ، جامعہ ملیہ اسلامیہ نے ان کی اس کامیابی پر انھیں مبارکباد پیش کی ہے۔ پروفیسر عمران علی کو اپنے پیغام میں وائس چانسلر نے لکھا: "مجھے نہ صرف اس فہرست میں آپ کا نام دیکھ کر خوشی ہو رہی ہے بلکہ آپ کی وجہ سے جامعہ ملیہ اسلامیہ کا نام دنیا کے ممتاز اداروں اور یونیورسٹیوں میں شامل کیا گیا ہے، آپ یقینا مبارک باد کے مستحق اور ہمارے اساتذہ و طلباء کے لئے آئڈیل ہیں "۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Nov 24, 2020 08:48 AM IST