உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پراسرار حالت پلوامہ میں سب انسپکٹر کی لاش برآمد، جسم پر ملے گولیوں کے نشان

    میڈیا رپورٹس کے مطابق سب انسپکٹر کی شناخت فاروق احمد کے نام سے ہوئی ہے جو آئی آر پی میں تعینات تھے۔ ان کا تعلق وزارتی عملے سے تھا۔ پولیس نے مقدمہ درج کر کے تفتیش شروع کر دی ہے۔

    • Share this:
      jammu and kashmir: جموں و کشمیر کے پلوامہ ضلع کے پامپور علاقے میں ایک پولیس سب انسپکٹر کی لاش پراسرار حالت میں برآمد ہوئی ہے۔ اس کے علاوہ متوفی ایس آئی کے جسم پر گولیوں کے بہت سے نشانات ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سب انسپکٹر کی شناخت فاروق احمد کے نام سے ہوئی ہے جو آئی آر پی میں تعینات تھے۔ ان کا تعلق وزارتی عملے سے تھا۔ پولیس نے مقدمہ درج کر کے تفتیش شروع کر دی ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس نے ابتدائی تفتیش میں بتایا ہے کہ سب انسپکٹر کو پہلے اغوا کیا گیا اور پھر کھیت میں گولی مار کر قتل کر دیا گیا۔

      پولیس نے لاش کو قبضے میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا ہے۔ IRP 23 Bn میں تعینات سمبورہ C(M) کے فاروق آہ میر کی لاش ان کے گھر کے قریب دھان کے کھیتوں سے ملی تھی۔ ابتدائی تفتیش سے پتہ چلتا ہے کہ وہ کل شام اپنے دھان کے کھیتوں میں کام کرنے کے لیے گھر سے نکلے تھے، جہاں اسے دہشت گردوں نے پستول سے گولی مار دی۔ پولیس سب انسپکٹر فاروق احمد میر ساکن سمبورہ پامپور کی لاش سمبورہ میں دھان کے کھیتوں میں پڑی ہوئی ملی۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ دہشت گردوں نے اسے اغوا کیا اور پھر قتل کردیا۔

      Pakistan سے بھیجے گئے  2 دہشت گرد ڈھیر، امرناتھ یاترا پر حملے کی کر رہے تھے پلاننگ

      Agnipath Recruitment Scheme: سی اے پی ایف بھرتی میں Agniveers کو ملے گی ترجیح، جانئےتفصیل


      آپ کو بتاتے چلیں کہ ان دنوں فوج کشمیر میں دہشت گردوں کے خلاف زبردست کارروائی کر رہی ہے۔ لیکن دہشت گرد اپنی حرکتوں سے باز نہیں آرہے ہیں۔ حال ہی میں دہشت گردوں نے تحصیل ملازم راہول بھٹ، مقامی ٹک ٹاک اسٹار خاتون، خاتون ٹیچر اور بینک ملازم کو گولی مار کر ہلاک کر دیا تھا۔ تاہم فوج نے سرچ آپریشن کیا اور انکاؤنٹر کے دوران ان ہلاکتوں میں ملوث دہشت گردوں کو مار گرایا۔ اس پورے سال میں اب تک سیکورٹی فورسز نے 110 دہشت گردوں کو ہلاک کردیا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: