ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

جیون سمواد: ارے! آپ بھی پریشان ہیں

ہر کسی کی زندگی میں تناؤ، بحران اور ناامیدی ہے۔ جو ان کے درمیان توازن بنا پاتا ہے ہم ان کی کہانیاں یاد رکھتے ہیں۔

  • Share this:
جیون سمواد: ارے! آپ بھی پریشان ہیں
ہر کسی کی زندگی میں تناؤ، بحران اور ناامیدی ہے۔ جو ان کے درمیان توازن بنا پاتا ہے ہم ان کی کہانیاں یاد رکھتے ہیں۔

کوئی بھی ایسا شخص جو ہماری نظر میں کامیاب ہے۔ ہمیں اس کی زندگی پریوں کی کہانی جیسی ہی لگتی ہے۔ سبھی طرح کے بحران سے دور۔ مانئے، وہاں کوئی زندگی کی دھوپ ہے ہی نہیں۔ صرف ٹھنڈی ہوائیں چلتی ہیں، گردوپیش کے مناظر رہتے ہیں، لیکن ایسا ہوتا نہیں ہے۔ ہمیں دوسرے کے حصے میں صرف گھاس ہی گھاس نظر آتی ہے جبکہ زندگی کا سچ اس سے ہٹ کر کے ہے۔ ہر کسی کی زندگی میں تناؤ، بحران اور ناامیدی ہے۔ جو ان کے درمیان توازن بنا پاتا ہے ہم ان کی کہانیاں یاد رکھتے ہیں۔

ایلن مسک سے پچھلے دنوں کسی نے پوچھا ’’ ان کی شاندار نظر آنے والی زندگی کیسی ہے‘‘۔ مسک نے جواب دیا ’’ میری زندگی میں اونچائیاں، پریشانیاں اور تناؤ ہیں، لیکن آخری دو لفظ کوئی سننا نہیں چاہتا‘‘۔

وہ صحیح کہہ رہے ہیں۔ لوگ یقین ہی نہیں کرتے کہ ایلن مسک کو بھی کوئی بحران ہو سکتا ہے۔ اس طرح کے خیال ہمیں بحران سے گھیرے رہتے ہیں۔ اپنی دنیا میں قید رہنے میں مدد کرتے ہیں۔ ہمارے خوابوں کو دل کی بیڑیوں میں جکڑے رکھتے ہیں۔ دنیا کے لئے ماننا، مشکل ہو جاتا ہے کہ کامیابی کی نئی کہانیاں لکھنے والا ایلن جیسا شخص بھی تناؤ، مشکل حالات کا سامنا کر رہا ہے۔ مشکلوں سے جوجھ رہا ہے۔ جیسا ایلن نے کہا، آپ کے تناؤ کا کوئی سروکار نہیں ہوتا۔ اس لئے، لوگ اس کے بارے میں سننا نہیں چاہتے۔ حالانکہ کسی کے چاہ لینے بھر سے تناؤ ختم نہیں ہو جاتا۔ تناؤ زندگی کی سچائی ہے۔ ہم نے اسے طرز زندگی کا حصہ بنا لیا ہے۔ اب اسے ختم کرنا آسان نہیں، صرف سنبھالا جا سکتا ہے۔


اس لئے کبھی دوسروں کے بھکت مت بنئے۔ کیونکہ بھکت دھیرے۔ دھیرے اپنی بصیرت کھو دیتے ہیں۔ وہ یہ نہیں دیکھ پاتے کہ جو کہا جا رہا ہے اس کا مقصد کیا ہے؟ بھکت صرف اور صرف کہے گئے کو زندگی کا سچ مان لیتا ہے۔ جو سچ کی مسلسل جانچ نہیں کرتا وہ زندگی کے اس لطف سے بہت پیچھے چھوٹ جاتا ہے جس سے دل کو صفائی ملتی ہے۔

شری کرشن کی پوری زندگی اس بات کا سادہ ثبوت ہے۔ ان کی زندگی میں کتنے طرح کے کردار آتے ہیں کہ اگر دھیان سے آپ ان کو سمجھنے کی کوشش کریں تو پائیں گے کہ رشتوں کی بنیاد کتنی ٹھوس، واضح اور بھروسے مند ہونی چاہئے۔ ان کی زندگی میں عقیدت اور یقین اتنا گہرا ہے کہ ہمیں ان کے سوالوں، فکرمندی اور تناؤ سے نجات دلا سکتا ہے، بس کرنا اتنا ہے کہ اسے زندگی کے آسان احساس سے قبول کرنا ہے۔

Email: dayashankarmishra2015@gmail.com


Address: Jeevan Sanvad (Dayashankar Mishr)

Network18

Express Trade Tower,3rd Floor, A Wing,

Sector 16, A, Film City, Noida (UP)

اپنے سوالات اور مشورے انباکس میں شئیر کریں۔
(https://twitter.com/dayashankarmi )(https://www.facebook.com/dayashankar.mishra.54 )

First published: Nov 27, 2019 05:15 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading