உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jet Airways: جیٹ ایئر ویز کو ڈی جی سی اے سے آپریٹر سرٹیفکیٹ ملا، سال کےآخرمیں پروازیں......

    اے او سی کی گرانٹ جیٹ ایئرویز کی آپریشنل تیاریوں میں ڈی جی سی اے کے اعتماد کی تصدیق کرتی ہے۔

    اے او سی کی گرانٹ جیٹ ایئرویز کی آپریشنل تیاریوں میں ڈی جی سی اے کے اعتماد کی تصدیق کرتی ہے۔

    ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ کی گرانٹ ایک جامع ریگولیٹری اور تعمیل کے عمل کا آخری مرحلہ تھا جس میں ایئر لائن کی آپریشنل تیاری کے لیے کئی طریقہ کار کی جانچ شامل تھی۔

    • Share this:
      جیٹ ایئرویز (Jet Airways) نے آج شہری ہوا بازی کی وزارت، حکومت ہند کے ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) سے اپنا دوبارہ تصدیق شدہ ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ (AOC) حاصل کیا۔ ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ کی وصولی کے ساتھ جالان کالروک کنسورشیم نے اپنے NCLT کے منظور شدہ ریزولوشن پلان کے تحت تمام شرائط کو پورا کر لیا ہے۔ ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ کی دوبارہ تصدیق جیٹ ایئرویز کو ہندوستان میں اپنے طے شدہ تجارتی آپریشنز کو دوبارہ شروع کرنے کے قابل بناتی ہے۔

      یہ اہم سنگ میل تازہ فنڈنگ، تبدیل شدہ ملکیت، اور نئے انتظام کے ساتھ ایک نئے اوتار میں مشہور ایئر لائن کی واپسی کی راہ بھی ہموار کرتا ہے۔ ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ کی گرانٹ ایک جامع ریگولیٹری اور تعمیل کے عمل کا آخری مرحلہ تھا جس میں ایئر لائن کی آپریشنل تیاری کے لیے کئی طریقہ کار کی جانچ شامل تھی۔

      یہ عمل ائر لائن کے ساتھ 15 مئی 2022 سے 17 مئی 2022 کے درمیان کامیابی کے ساتھ متعدد ثابت پروازوں کے انعقاد کے ساتھ اختتام پذیر ہوا، جس میں ڈی جی سی اے کے اہم افسران سوار تھے۔ اے او سی کی گرانٹ جیٹ ایئرویز کی آپریشنل تیاریوں میں ڈی جی سی اے کے اعتماد کی تصدیق کرتی ہے۔

      جالان-کالروک کنسورشیم کے لیڈ ممبر مراری لال جالان نے کہا کہ آج کا دن نہ صرف جیٹ ایئرویز کے لیے بلکہ ہندوستانی ہوابازی کی صنعت کے لیے بھی ایک نئی صبح کا آغاز ہے۔ اب ہم ہندوستان کی سب سے پسندیدہ ایئر لائن کو آسمانوں پر واپس لا کر تاریخ بنانے کے دہانے پر ہیں۔ ہم نہ صرف برانڈ جیٹ ایئرویز سے بڑی توقعات پر پورا اتریں گے، بلکہ آج کے سمجھدار مسافروں کے لیے کئی طریقوں سے ان سے آگے نکل جائیں گے۔

      مزی پڑھیں: World Boxing Championship: نکہت زرین ورلڈ چیمپئن بن کر میری کام کی کلب میں ہوئیں شامل، کبھی ٹرائل کو لے کر لیجنڈ سے ہوا تھا تنازع

      انھوں نے کہا کہ ہم اسے ہندوستانی ہوا بازی اور ہندوستانی کاروبار میں ایک غیر معمولی کامیابی کی کہانی بنانے کے لیے پرعزم ہیں۔ ہم NCLT، شہری ہوا بازی کی وزارت اور DGCA کے شکر گزار ہیں کہ انہوں نے ایئر لائن کو بحال کرنے کی ہماری کوششوں کے ہر قدم پر ہمارا ساتھ دیا۔

      مزید پڑھیں: گیان واپی مسجد معاملہ: سپریم کورٹ کا بڑا فیصلہ، ضلع جج کے پاس کیا گیا ٹرانسفر

      چیف ایگزیکٹیو آفیسر سنجیو کپور نے مزید کہا کہ جوائے آف فلائنگ پہلے دور میں جیٹ ایئرویز کے لیے ایک ٹیگ لائن تھی۔ ہمیں یہ اعلان کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ The Joy واپس آ رہا ہے! "ہم دوبارہ تصدیق شدہ AOC حاصل کرنے کے لیے شکر گزار ہیں، جو کہ ایک شاندار اور سرشار ٹیم کی مہینوں کی کوششوں کا نتیجہ ہے جس نے اپنے ایمان اور یقین میں کبھی بھی ڈگمگانے نہیں دیے کہ جیٹ ایئرویز دوبارہ پرواز کرے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: