உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rajya Sabha: آج راجیہ سبھا کی 16 سیٹوں کے لیے 4 ریاستوں میں سخت مقابلہ، کس ریاست میں کون ہیں امیدوار؟

    راجیہ سبھا کے آج ہوگی ووٹنگ۔

    راجیہ سبھا کے آج ہوگی ووٹنگ۔

    مہاراشٹر میں آج سب سے زیادہ سیٹوں پر مقابلہ ہو رہا ہے۔ جس میں چھ سیٹوں پر انتخابات ہونے جا رہے ہیں۔ انتخابات سے چند گھنٹے قبل شیو سینا، نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) اور کانگریس کے ساتھ ساتھ حزب اختلاف بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے الگ الگ میٹنگیں کیں۔

    • Share this:
      گیارہ ریاستوں کے 41 امیدواروں کو راجیہ سبھا کے لیے بلامقابلہ منتخب ہونے کے اعلان کے ایک ہفتے بعد جمعہ کو چار ریاستوں میں مزید 16 سیٹوں کے لیے انتخابات ہونے والے ہیں۔ جس میں مہاراشٹر، کرناٹک، راجستھان اور ہریانہ شامل ہیں۔

      ان ریاستوں میں ریزورٹ سیاست کی اطلاعات کے درمیان ہائی اسٹیک پولز نے پارٹیوں کو برتری پر رکھا ہے۔ پارلیمنٹ کے ایوان بالا میں 57 نئے اراکین پارلیمنٹ کے داخلے سے موجودہ چہروں میں تبدیلی کی توقع ہے۔ الیکشن کمیشن نے خصوصی مبصرین کو تعینات کیا ہے اور پوری مشق کی ویڈیو گرافی کا حکم دیا ہے۔

      چیف الیکشن کمشنر راجیو کمار نے جمعہ کو نامہ نگاروں کو بتایا کہ ہم نے چاروں جگہوں (ریاستوں) میں خصوصی مبصرین کا تقرر کیا ہے۔ پورے عمل کی ویڈیو گرافی کی جائے گی۔ جمعہ کو راجیہ سبھا کے امیدواروں میں دو مرکزی وزراء شامل ہیں۔ کرناٹک سے نرملا سیتارامن اور مہاراشٹر سے پیوش گوئل اس کا حصہ ہیں۔

      راجیہ سبھا انتخابات پر دس نکات یہ ہیں:

      1. مہاراشٹر میں آج سب سے زیادہ سیٹوں پر مقابلہ ہو رہا ہے۔ جس میں چھ سیٹوں پر انتخابات ہونے جا رہے ہیں۔ انتخابات سے چند گھنٹے قبل شیو سینا، نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) اور کانگریس کے ساتھ ساتھ حزب اختلاف بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے الگ الگ میٹنگیں کیں۔

      مزید ٖپڑھیں: Exclusive: پاکستانی فوج میں کشیدگی؟ کیا باجوا پر سے بھروسہ ٹوٹ رہا ہے؟ اقتدار کے گلیاروں میں بڑا سوال

      2. پیوش گوئل، انیل بونڈے، دھننجے مہادک (بی جے پی)، پرفل پٹیل (این سی پی)، سنجے راوت (شیو سینا) اور سنجے پوار (شیو سینا) اور عمران پرتاپ گڑھی (کانگریس) ریاست کے سات امیدوار ہیں، جس کا مشاہدہ ہو رہا ہے۔ تقریباً دو دہائیوں کے بعد الیکشن ہورہا ہے۔ جہاں بی جے پی ایم ایل ایز سیٹ ملنے کی توقع کی جارہی ہے، وہیں سینا کے ایم ایل ایز کو نریمان پوائنٹ پر رکھا گیا ہے۔

      مزید پڑھیں: Rajya Sabha Election 2022: راجستھان میں 4 سیٹوں میں 3 پر کانگریس، ایک سیٹ پر بی جے پی کا قبضہ


      3. اسدالدین اویسی کی اے آئی ایم آئی ایم نے حکمراں مہاراشٹرا اتحاد کی حمایت کا فیصلہ کیا ہے۔ پارٹی رہنما عمران جلیل نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ بی جے پی کو شکست دینے کے لیے ہماری پارٹی نے مہاراشٹر میں راجیہ سبھا انتخابات میں مہا وکاس اگھاڑی (MVA) کو ووٹ دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ تاہم ہمارے سیاسی/نظریاتی اختلافات شیو سینا کے ساتھ جاری رہیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: