ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کیزول جنسی تعلقات کے پیچھے کافی سارے اسباب ہوتے ہیں

موٹے طور پر کہا جائے تو کسی کے لئے بھی ممکنہ طور پر چار طرح کی ترغیبات ہو سکتی ہیں جس کی وجہ سے کوئی کیزول سیکس کا متبادل چنتا ہے۔

  • Share this:
کیزول جنسی تعلقات کے پیچھے کافی سارے اسباب ہوتے ہیں
کیزول جنسی تعلقات کے پیچھے کافی سارے اسباب ہوتے ہیں

ہیلو پلوی، چونکہ آپ بھی ایک کوچ ہیں اس لئے ایک موضوع پر میں آپ کی صلاح چاہتا ہوں جس پر میں بڑا جدوجہد کر رہا ہوں۔ آج کل مستقل تعلقات یا ایک رات کے تعلقات یا عادتا بننے والے جسمانی تعلقات بہت اہم ہیں۔ لیکن یہ کیسے پہچانیں گے کہ ہمارے دوستوں کے گروپ میں کون سی لڑکی اس طرح کے تعلقات کے لئے تیار ہے اور ان معاملوں پر کیسے بات چیت شروع کی جائے۔ مجھے ڈر ہے کہ سیدھے سیدھے پوچھنے پر لڑکی کو برا لگ سکتا ہے، ہماری دوستی بھی ٹوٹ سکتی ہے اور میرے خلاف شکایت بھی ہو سکتی ہے۔ میری مختصر تفصیل۔ ایک 35 سالہ مرد۔


ہیلو وی،


ایک شخص کے مستقل تعلقات بننے یا اتفاق سے ہونے والے جنسی تعلقات کے پیچھے کافی سارے اسباب ہوتے ہیں۔ ہوک اپ (مستقل تعلقات) کی روایت دن بہ دن بڑھتی جا رہی ہے اور ایسا کئی چیزوں کی مہربانی کے سبب ہو رہا ہے۔ جیسے کہ لوگوں کی ٹیکنالوجی تک آسان پہنچ، میڈیا کا اثر یا پورن جو کہ عام طور پر ہونے والے سیکس کو بڑے ہی معمول اور فیشن ایبل چیز کے طور پر دکھاتی ہے۔ یہ ان لوگوں کا اثر بھی ہو سکتا ہے جو اپنے پہلے رہ چکے کئی سارے سیکس پارٹنرس کے بارے میں ڈینگیں مارتے چلتے ہیں۔ یہ انفرادی ثقافت کا بڑھنا بھی ہو سکتا ہے جس میں شخص اپنی سیکسوئلٹی کو جاننا اور سمجھنا چاہتا ہے اور اس سے اسے ایک خاص طرح کی بااختیاری محسوس ہوتی ہے اور جنسی سکون کو ایک طرح کی انفرادی آزادی کے طور پر تلاش کرتا ہے۔ اس سے پہلے کہ آپ کوئی فیصلہ لیں آپ کو اپنے اسباب کی جانچ پڑتال کر لینی چاہئے جن کی وجہ سے آپ ہوک اپ چاہتے ہیں اور اس کے لئے اپنے ہونے والے پارٹنر کے تئیں اپنی نیت میں ایماندار رہیں۔


موٹے طور پر کہا جائے تو کسی کے لئے بھی ممکنہ طور پر چار طرح کی ترغیبات ہو سکتی ہیں جس کی وجہ سے کوئی کیزول سیکس کا متبادل چنتا ہے۔

اپنی خود کی مرضی سے: یہ شخص سیکس کا مزہ لینا چاہتا ہے۔ اپنی سیکسوئلٹی کو آزاد ہو کر محسوس کرنا چاہتا ہے اور وہ بھی بغیر کسی جذباتی بندھن کے۔ اس طرح کے معاملوں میں نتیجہ یہ ہوتا ہے کہ پارٹنر کے ساتھ مستقبل میں کسی بھی طرح کا کوئی تعلق نہیں ہوتا ہے، صرف پلیٹونک تعلق: صرف دوست یا سیکسوئل پارٹنر کے طور پر یہ تعلق جاری رہے گا۔

ساتھیوں کا دباو۔ یہ شخص صرف اپنے آپ کو مطلوب محسوس کرنا چاہتا ہے اور اپنی خود اعتمادی بڑھانا چاہتا ہے۔ ایسی صورت میں وہ یا تو پارٹنر کو خوش کرنے یا دوستوں میں فٹ ہونے کے لئے ہوک اپ کرنے کے تئیں پابند ہوتا ہے۔ ایسے میں سیکس کے لئے یا تو وہ کسی سے فیور چاہتا ہے یا جذباتی تعلق کے بغیر سیکس ایک بدلے کے طور پر کرنے کی کوشش کرتا ہے۔

کوئی سودا نہیں: خاص شخص یا تو الکحل کے اثر میں ہے یا کسی طرح کی چال یا جعل سازی میں پھنس گیا ہو یا زبردستی کسی بھی طرح سے فیصلہ لینے میں نااہل ہو گیا ہو۔ اور وہ ہوک اپ کرنا ہی نہ چاہتا ہو۔

تعلقات کی شروعات: کبھی کبھی ہوک اپ رومانٹک تعلقات کا آغاز بھی ہو سکتا ہے ( دو مشہور ہالی ووڈ فلمیں دیکھئے۔ فرینڈس وتھ بینیفٹس اور نو اسٹرنگس اٹیچڈ) کچھ اس طرح کے مختصر وقت چلنے والے تعلقات میں اس امید میں بھی شامل ہو جاتے ہیں کہ شاید آگے چل کر کچھ بڑا ہو جائے۔

اب کسی لڑکی کے ساتھ ان کیزول تعلقات کا آغاز کرنا مشکل ثابت ہو سکتا ہے جیسا کہ آپ نے محسوس کیا ہو گا۔ اس موضوع پر سیدھے سیدھے بات کرنا مشکل ہو سکتا ہے اور نتیجہ بھیانک ہو سکتا ہے۔ ہمارے سماج میں کسی بھی خاتون یا لڑکی کے لئے کھلے طور پر سیکس کے بارے میں چرچا تک کرنا ایک مشکل کام ہے اور لڑکیوں سے امید کی جاتی ہے کہ وہ سیکس سے اوپر جذباتی تعلقات کو ترجیح دیں گی۔ اسی طرح سے مردوں کے لئے بھی اپنی فکرمندیوں اور اندیشوں کو ظاہر کرنا مشکل کام ہے کیونکہ مانا جاتا ہے کہ وہ سیکس میں موثر ہوں گے اور جذباتی تعلقات کے مقابلے جسمانی تعلقات کو ترجیح دیں گے۔ ہمارے سماج میں دوہرے معیار بھی ہیں۔ خواتین کے لئے کیزول سیکس کو شرمناک سمجھا جاتا ہے۔ خواتین کو مانع حمل اور تحفظ کی مار بھی جھیلنی پڑتی ہے۔ بہت سارے جنسی تعلقات خواتین کے لطف پر مرکوز بھی نہیں ہوتے جس سے عروج پانے میں ایک وقت وقفہ بھی آ جاتا ہے۔ ان سارے اسباب سے ایسے تعلقات بغیر ڈر کے بنانا ایک لڑکی کے لئے مشکل ہو جاتا ہے۔

انہی اسباب سے اور جیسا کہ آپ نے اپنے آپ سے کہا، جب کیزول سیکس کی باری آتی ہے بہت ساری لڑکیاں اپنے آپ اس کی شروعات نہیں کرتیں۔ وہ چاہتی ہیں کہ مرد ہی اس میں پہلا قدم اٹھائے۔ اس لئے کچھ ایسی علامتیں ہیں جن سے یہ پتہ لگایا جا سکتا ہے کہ لڑکی کس حد تک آپ کے قریب آنے میں دلچسپی لے رہی ہے۔ لیکن یاد رکھیں، آخر کار آپ کو ایماندار ہونا ہو گا اور اپنے ارادے بتانے ہوں گے جس سے آپ مستقبل کے الزامات اور غلط فہمیوں سے خود کو بچا سکتے ہیں۔

وہ آپ کے ساتھ وقت گزارنا چاہتی ہے: کچھ چیزوں کو لے کر وہ ہچکچاہٹ محسوس کر سکتی ہیں لیکن خواتین عام طور پر اس شخص کے ساتھ اکیلے وقت گزارنا چاہتی ہیں جس کے ساتھ وہ مطمئن محسوس کرتی ہیں۔

وہ جان بوجھ کر چھونا چاہتی ہے: جب آپ کسی کی طرف راغب ہوتے ہیں۔ اوہ! دھیان دیں اگر وہ اپنا ہاتھ آپ کی پشت یا ران پر رکھتی ہے، تب سوچنے کے لئے زیادہ کچھ نہیں رہ جاتا۔ اگر وہ آپ کے قریب نہیں بیٹھتی یا اگر وہ آپ سے نظروں کے رابطے اور جسمانی تعلقات سے بچتی ہے، اس کا امکان ہے کہ اس کے جذبات صرف بےقصور ہیں، اس سے زیادہ کچھ نہیں۔

وہ فلرٹ کرتی ہے: چھیڑخانی، جنسی دلچسپی کا ایک پرانا اشارہ ہے اور سب سے عام بھی ہے۔ آپ مختلف طریقوں سے رغبت ظاہر کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اپنے لفظوں اور اشاروں سے، بجائے آپ کسی کو سیدھے سیدھے بتا دیں کہ آپ ان میں دلچسپی لے رہے ہیں۔ پھر بھی یاد رکھیں آپ کو محتاط رہنا ہو گا کہ آپ چھیڑخانی اور نرمی کے درمیان بھرم پیدا نہ کریں۔ سیدھے آنکھوں کا رابطہ اور گرماہٹ بھری مسکان سے یہ پتہ نہیں لگایا جا سکتا کہ خاتون آپ کے ساتھ فلرٹ کر رہی ہیں۔ رغبت کے واضح معاملوں میں خواتین بول کر آپ کو اشارہ کریں گی، جیسے کئی بار آپ کی تعریف کرنا۔

آپ کے آگے بڑھائے قدم پر مثبت ردعمل: اگر آپ بات چیت میں آگے بڑھ رہے ہیں، اس کی دلچسپی لینے کا ایک اشارہ یہ بھی ہے کہ آپ کی باتوں اور حرکتوں پر وہ کیسا ردعمل ظاہر کر رہی ہے۔ اگر کوئی خاتون آپ کے ساتھ مطمئن محسوس کرتی ہے، چھونے پر برا نہیں مانتی (اگر وہ سمجھتی ہے اور پروا کرتی ہے) وہ آپ کو جواب دے گی۔ اگر آپ ایسی رفتار میں آگے بڑھتے ہیں جو کہ بہت تیز نہیں ہے اور وہ ان باتوں کا جواب دیتی ہے، ہو سکتا ہے اس کے بعد وہ آپ میں سیکس کو لے کر دلچسپی لے۔ اور اگر وہ کسی نکتے پر یہ کرنا بند کر دیتی ہے تو آپ کو بھی وہاں رک جانا چاہئے۔

پھر بھی ان میں سے کوئی بھی اشارہ پوری طرح سے محفوظ نہیں ہے۔ آپ کو کبھی بھی یہ اندازہ نہیں لگانا چاہئے کہ کوئی آپ میں سیکس کو لے کر دلچسپی لے رہا ہے جب تک آپ واضح طور پر ان سے نہیں پوچھیں گے اور وہ اپنی رضامندی ظاہر نہیں کر دیتا۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Nov 18, 2020 09:35 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading