உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    موسیقار Ilaiyaraaja اورایتھلیٹ پی ٹی اوشا راجیہ سبھاکیلئےنامزد، وزیراعظم نےدی مبارکباد

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی نے ٹوئٹر پر ان سب کو مبارکباد دی۔ اوشا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور ان کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی۔ انہوں نے کہا کہ قابل ذکر پی ٹی اوشا جی ہر ہندوستانی کے لیے ایک تحریک ہیں۔

    • Share this:
      معروف ایتھلیٹ پی ٹی اوشا (Legendary athlete PT Usha)، موسیقی کے استاد الائیاراجا (Ilaiyaraaja) اور فلمساز وی وجیندر پرساد (V Vijayendra Prasad) ان اہم شخصیات میں شامل ہیں جنہیں بدھ کو راجیہ سبھا کے لیے نامزد کیا گیا۔ دھرماستھلا مندر کے منتظم ویریندر ہیگڑے کو بھی پارلیمنٹ کے ایوان بالا کے لیے نامزد کیا گیا۔

      الائیاراجا کی زندگی کے سفر کو متاثر کن قرار دیتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا کہ الائیاراجا جی کی تخلیقی صلاحیتوں نے نسل در نسل لوگوں کو مسحور کیا ہے۔ ان کے کام بہت سارے جذبات کی خوبصورتی سے عکاسی کرتے ہیں۔ ان کی زندگی کا سفر بھی اتنا ہی متاثر کن ہے۔ بہت خوشی ہے کہ انہیں راجیہ سبھا کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔

      ہیگڑے کے بارے میں بتاتے ہوئے، وزیر اعظم نے ٹویٹ کیا کہ شری ویریندر ہیگڑے جی شاندار کمیونٹی سروس میں سب سے آگے ہیں۔ دھرماستھلا مندر میں عبادت، صحت، تعلیم اور ثقافت میں وہ جو عظیم کام کر رہے ہیں اس کا مشاہدہ کرنے کا موقع ملا ہے۔ وہ یقینی طور پر پارلیمانی کارروائی کو تقویت بخشیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں: والد کے ساتھ بیٹی نے اڑایا فائٹر جیٹ، Indian Airforce میں رقم ہو گئی تاریخ

      پرساد کو مبارکباد دیتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا کہ شری وی وجیندر پرساد گارو کئی دہائیوں سے تخلیقی دنیا سے وابستہ ہیں۔ ان کے کام ہندوستان کی شاندار ثقافت کو ظاہر کرتے ہیں اور عالمی سطح پر اپنی شناخت بنا چکے ہیں۔ راجیہ سبھا کے لیے نامزد ہونے پر انہیں مبارکباد۔ واضح رہے کہ پرساد فلم ڈائریکٹر اور اسکرین رائٹر ایس ایس راجامولی کے والد ہیں۔

      مزید پڑھیں: ہندوستان میں فیشن برینڈ گیپ کا آفیشل ریٹیل پارٹنر بنا ریلائنس ریٹیل، دونوں کمپنیوں کے درمیان ہوا سمجھوتہ

      وزیر اعظم نریندر مودی نے ٹوئٹر پر ان سب کو مبارکباد دی۔ اوشا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور ان کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی۔ انہوں نے کہا کہ قابل ذکر پی ٹی اوشا جی ہر ہندوستانی کے لیے ایک تحریک ہیں۔ کھیلوں میں ان کے کارنامے بڑے پیمانے پر مشہور ہیں لیکن پچھلے کئی سال میں ابھرتے ہوئے کھلاڑیوں کی رہنمائی کے لئے ان کا کام بھی اتنا ہی قابل تعریف ہے۔ راجیہ سبھا کے لیے نامزد ہونے پر انہیں مبارکباد۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: