உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ان مسائل کو نظر انداز کرنا آنکھوں کی Health کے ساتھ خطرہ مول لینا، گرمی میں آنکھوں کا اس طرح رکھیں خیال

    Eye Care Tips in Summer

    Eye Care Tips in Summer

    Eye Care Tips in Summer: گرمیوں میں دھوپ یا ہیٹ اسٹروک کی وجہ سے آنکھیں سرخ ہوجاتی ہیں۔ اس کے ساتھ ان میں جلن اور خارش بھی شروع ہوجاتی ہے۔ ایسے میں دن میں 3 سے 4 بار آنکھوں کو ٹھنڈے پانی سے دھونا بہت فائدہ مند ہوتا ہے۔ کمپیوٹر پر زیادہ دیر کام کرنے کی وجہ سے کئی بار وژن سنڈروم کا خطرہ ہوتا ہے۔ اس لیے ہر آدھے گھنٹے بعد 5 سے 10 منٹ تک کمپیوٹر، لیپ ٹاپ، aسمارٹ فون اور ٹی وی اسکرین سے نظریں ہٹاکر کر آنکھوں کو آرام دینا نہ بھولیں۔

    • Share this:
      Eye Care Tips in Summer: لوگ گرمیوں کے قہر سے بچنے کے لیے کئی طریقے آزماتے ہیں۔ ڈائٹ پلان سے لے کر جلد کی دیکھ بھال کے معمولات تک، جسم کو دھوپ اور گرمی سے بچانے پر خصوصی توجہ دی جاتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آنکھیں بھی جسم کے نازک ترین حصوں میں سے ایک ہیں۔ ایسے میں جہاں گرمی کا براہ راست اثر آنکھوں پر نظر پڑتا ہے۔ گرمی سے بچنے کے لیے آنکھوں کی بھی خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔

      دراصل گرمیوں میں چلچلاتی دھوپ اور گرم ہواؤں کی وجہ سے آنکھوں میں جلن، خارش، پانی اور سرخی جیسے مسائل نظر آتے ہیں۔ ان مسائل کو نظر انداز کرنا آنکھوں کی صحت کے ساتھ خطرہ مول لینے کے مترادف ہے۔ ہم آپ کو آنکھوں کی دیکھ بھال کے کچھ خاص ٹپس بتارہے ہیں، جن پر عمل کرکے آپ گرمیوں میں بھی اپنی آنکھوں کو صحت مند رکھ سکتے ہیں۔

      پانی سے آنکھیں دھوئیں
      گرمیوں میں دھوپ یا ہیٹ اسٹروک کی وجہ سے آنکھیں سرخ ہوجاتی ہیں۔ اس کے ساتھ ان میں جلن اور خارش بھی شروع ہوجاتی ہے۔ ایسے میں دن میں 3 سے 4 بار آنکھوں کو ٹھنڈے پانی سے دھونا بہت فائدہ مند ہوتا ہے۔
      چلچلاتی دھوپ سے جلد کی خوبصورتی کو لیکر ہیں فکرمند، تو اپنائیں یہ Skin Care Tips

      سن گلاسز کا استعمال کریں
      آنکھوں کو سورج کی مضر شعاعوں سے بچانے کے لیے دھوپ میں نکلنے سے پہلے چشمہ لگانا نہ بھولیں۔ اس کے علاوہ، آنکھوں کے لیے بڑے شیشے والے سن گلاسز کا انتخاب کریں۔ جس کی وجہ سے آنکھیں مکمل طور پر ڈھک جائیں گی۔
      کمرے کی روشنی پر دیں توجہ ۔
      آنکھوں کی اچھی صحت کے لیے کمرے کی مناسب روشنی بھی ضروری ہے۔ خاص طور پر پڑھائی کے دوران کمرے میں مکمل روشنی کا ہونا ضروری ہے۔ جس کی وجہ سے آنکھوں پر زیادہ اثر نہیں پڑے گا اور ایمبلیوپیا یعنی آنکھوں میں دھندلا پن کا خطرہ بھی دور ہو جائے گا۔

      Healthy diet for summer: گرمیوں بیماری سے بچنے کیلئے ضرور لیں یہ غذائیں، کریں گی فائدہ
      غذائیت سے بھرپور خوراک لینا ضروری ۔
      گرمیوں میں آنکھوں کو صحت مند رکھنے کے لیے وٹامن سی، وٹامن اے اور منرلز سے بھرپور غذا کھائیں۔ اس کے لیے آپ اپنی خوراک میں ہری سبزیاں، موسمی پھل، دودھ، دہی، پنیر جیسی چیزیں شامل کر سکتے ہیں۔
      Energetic Diet : اس عمر کے بعد اپنی غذا میں شامل کریں کیلشیم سے بھرپور خوراک

      خشک آنکھوں کے سنڈروم سے چھٹکارا حاصل کریں۔
      کمپیوٹر کا زیادہ دیر تک استعمال، اے سی میں رہنے یا بہت زیادہ دوائی لینے کا براہ راست اثر آنکھوں پر پڑتا ہے۔ جس کی وجہ سے آنکھوں میں سوجن، جلن، بخل، خارش اور خشکی ہوتی ہے۔ ایسی صورت میں آپ دن میں 3 سے 4 بار آنکھوں میں آئی ڈراپس ڈال کر آرام حاصل کر سکتے ہیں۔

      ویژن سنڈروم سے بچیں۔
      کمپیوٹر پر زیادہ دیر کام کرنے کی وجہ سے کئی بار وژن سنڈروم کا خطرہ ہوتا ہے۔ اس لیے ہر آدھے گھنٹے بعد 5 سے 10 منٹ تک کمپیوٹر، لیپ ٹاپ، aسمارٹ فون اور ٹی وی اسکرین سے نظریں ہٹاکر کر آنکھوں کو آرام دینا نہ بھولیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: