உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سرحد پر کشیدگی برقرار ، پونچھ میں دو ہندوستانی جوان شہید ، دراندازی کی دو کوششیں ناکام

    فائل تصویر

    فائل تصویر

    پاکستان نے لائن آف کنٹرول پر ایک مرتبہ پھر جنگ بندی کی خلاف ورزی کی ہے۔ پاکستان کی جانب سے فائرنگ میں فوج کا ایک جوان شہید ہو گیا ہے۔

    • Pradesh18
    • Last Updated :
    • Share this:
      جموں : جموں و کشمیر کے پونچھ ضلع میں کنٹرول لائن پر آج فائرنگ میں فوج کے دو جوان شہید ہو گئے جبکہ سرحدی سیکورٹی فورس کے ایک جوان سمیت تین افراد زخمی ہو گئے۔ ساتھ ہی سکیورٹی فورسز نے دراندازی کی دو کوششوں کو ناکام کر دیا۔ وزارت دفاع کے ایک ترجمان نے یہاں کہا، ’فوج نے پونچھ کے کرشنا وادی سیکٹر میں کنٹرول لائن پر دراندازی کی دو کوششوں کو ناکام کر دیا‘۔ انہوں نے بتایا کہ چوکس جوانوں نے کنٹرول لائن پر مشتبہ سرگرمی دیکھی اور دراندازوں کے منصوبوں کو ناکام بنا دیا۔
      کرشنا وادی سیکٹر کے 5 علاقوں میں پاکستان بھاری گولہ باری کر رہا ہے۔ صبح 3 بجے کے قریب پاکستان کی بی اے ٹی ٹیم نے ہندوستانی فوج کی ایک پوسٹ پر گھات لگا کر حملہ کیا، جس میں فوج کا ایک جوان شہید ہو گیا۔ پونچھ سیکٹر کے ہی سلوتري علاقے میں بھی پاکستان کی جانب سے فائرنگ جاری ہے۔
      پولیس افسر کے مطابق پاکستانی فوج نے علاقہ میں شہری اور سیکورٹی یونٹس کو نشانہ بنا کر چار مقامات پر بلااشتعال گولہ باری اور فائرنگ شروع کر دی۔ انہوں نے کہا ہے کہ ہندوستانی فوج مساوی صلاحیت کے ہتھیاروں کا استعمال کر کے مؤثر طریقے سے اس کا جواب دے رہی ہے۔ گولہ باری اور فائرنگ اب بھی جاری ہے۔
      پاکستانی فوج نے کنٹرول لائن اور بین الاقوامی سرحد پر دو دنوں کے امن کے بعد اتوار کو ایک مرتبہ پھر جنگ بندی کی خلاف ورزی کر کے گولہ باری شروع کر دی۔
      First published: