ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ممتا بنرجی کی اپوزیشن پارٹیوں کے لیڈران سے ملنے کی امید

دہلی کے تین روزہ دورے پر آئیں ممتا بنرجی کا اس دوران قومی اپوزیشن پارٹیوں کو متحد کرنے کے لئے ان پارٹیوں کے سرکردہ لیڈروں سے ملنے کا امکان ہے

  • Share this:
ممتا بنرجی  کی اپوزیشن پارٹیوں کے لیڈران سے ملنے کی امید
ممتا بنرجی ۔ فائل فوٹو

تین روزہ دورہ پر دہلی آئیں ترنمول کانگریس کی سربراہ ممتا بنرجی کا اس دوران قومی اپوزیشن پارٹیوں کو متحد کرنے کے لئے ان پارٹیوں کے سرکردہ لیڈروں سے ملنے کا امکان ہے. وہ انہیں آئندہ 19 جنوری کی ریلی کے لئے مدعو بھی کریں گی۔ترنمول کانگریس کے ذرائع کے مطابق مغربی بنگال کی وزیر اعلی کا منگل یا بدھ کو پارلیمنٹ کے سینٹرل ہال جانے کا پروگرام ہے اور وہ اپوزیشن پارٹیوں کے رہنماؤں میں شامل متحدہ ترقی پسند اتحاد کی صدر سونیا گاندھی سے ذاتی طور پر مل کر آئندہ 19 جنوری کو کولکتہ میں 'وفاقی اور بی جے پی مخالف قوتوں 'کی ریلی کے لئے مدعو کر سکتی ہیں۔

ممتا  بنرجی نے مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ سے بھی ملاقات کا وقت مانگا ہے اور ان سے آسام میں قومی شہریت رجسٹر (این آرسي) کے مسئلے پر بات چیت کرنے کا امکان ہے. وہ کیتھولک بشپ کانفرنس کی طرف سے منگل کو منعقد کانفرنس میں لیکچر بھی دیں گی۔


پارٹی ذرائع کے مطابق ممتا بنرجی کا سینئر وکیل رام جیٹھ ملانی، سابق بی جے پی لیڈر یشونت سنہا اور موجودہ بی جے پی ایم پی شتروگھن سنہا سے بھی ملنے کا پروگرام ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کجریوال سے بھی ملاقات کی امید ہے۔

First published: Jul 31, 2018 02:02 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading