உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راجستھان کے بھیلواڑہ میں موٹرسائیکل سوار حملہ آوروں کی فائرنگ سےایک شخص ہلاک، انٹرنیٹ خدمات معطل

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    اجمیر رینج کے انسپکٹر جنرل (آئی جی) روپیندر سنگھ نے کہا کہ ملزمان کی شناخت کر لی گئی ہے اور ان کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔ ابتدائی طور پر یہ ایک انتقامی قتل لگتا ہے کیونکہ ایک قتل تقریباً چھ ماہ قبل ہوا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Rajasthan | Jammu | Hyderabad
    • Share this:
      راجستھان کے ضلع بھیلواڑہ میں جمعرات کو نامعلوم موٹر سائیکل سوار حملہ آوروں کی فائرنگ سے ایک شخص ہلاک اور دوسرا زخمی ہوگیا، جس کے بعد انٹرنیٹ خدمات 48 گھنٹے کے لیے معطل کردی گئیں۔ مقتولین کی شناخت ٹونی اور ابراہیم کے نام سے ہوئی ہے۔ پولیس کے مطابق یہ قتل کی انتقامی کارروائی ہے۔ موٹر سائیکل پر سوار حملہ آوروں نے چھ ماہ قبل ہوئے آدرش تاپاڈیا کے قتل کا بدلہ لینے کے لیے بھائیوں پر فائرنگ کی۔

      ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس جیستھا میتری نے کہا کہ بائیک پر سوار حملہ آوروں نے جمعرات کی شام کو بھیلواڑہ شہر کے کوتوالی تھانہ علاقے کے بدلہ چوراہے پر متاثرین کو گھیر لیا۔ پولیس نے بتایا کہ ابراہیم علاج کے دوران دم توڑ گیا جبکہ ٹونی زیر علاج ہے۔

      اجمیر رینج کے انسپکٹر جنرل (آئی جی) روپیندر سنگھ نے کہا کہ ملزمان کی شناخت کر لی گئی ہے اور ان کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔ ابتدائی طور پر یہ ایک انتقامی قتل لگتا ہے کیونکہ ایک قتل تقریباً چھ ماہ قبل ہوا تھا جس میں اس واقعے کے متاثرین کو سابق واقعے میں ملزم ٹھہرایا گیا تھا۔ پچھلے کیس میں متاثرہ آج کے کیس میں ملوث ہیں۔ آئی جی سنگھ نے کہا کہ تفتیش صحیح سمت میں جا رہی ہے۔



      سنگھ سے جب پوچھا گیا کہ آدرش تاپاڈیا کے اہل خانہ پولیس کی تفتیش سے ناخوش تھے تو انہوں نے یہ واقعہ انجام دیا۔ تفصیلات پولیس کی تفتیش کے بعد ہی سامنے آئیں گی، تفتیش صحیح سمت میں جا رہی ہے۔


      اجمیر کے ڈویژنل کمشنر نے بھیلواڑہ ضلع میں اگلے 48 گھنٹوں کے لیے انٹرنیٹ خدمات معطل کرنے کے احکامات جاری کیے ہیں۔ بھیلواڑہ کے سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ایس پی) نے لوگوں سے امن و امان برقرار رکھنے کے لیے تعاون کرنے کی اپیل کی

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: