உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Manipur: منی پور میں فرقہ وارانہ کشیدگی، 2 اضلاع میں دفعہ 144 نافذ، 5 دن تک موبائل ڈیٹا معطل

    ’’عوام کے جذبات کو بھڑکا رہے ہیں‘‘۔

    ’’عوام کے جذبات کو بھڑکا رہے ہیں‘‘۔

    طلبہ تنظیم اس بات کا مطالبہ کر رہی ہے کہ منی پور (پہاڑی علاقے) خود مختار ضلع کونسل بل کو اسمبلی میں پیش کیا جائے۔ غیر معینہ معاشی ناکہ بندی کے نفاذ کے بعد آل ٹرائبل اسٹوڈنٹ یونین منی پورکے امپھال دفتر کو تالا لگا دیا۔

    • Share this:
      اسپیشل سکریٹری (ہوم) ایچ گیان پرکاش (H Gyan Prakash) نے ہفتہ کے روز جاری کردہ ایک حکم میں کہا کہ پورے منی پور (Manipur) میں موبائل ڈیٹا سروسز کو پانچ دنوں کے لیے معطل کر دیا گیا ہے۔ حکم نامے کے مطابق کچھ سماج دشمن عناصر سوشل میڈیا کا استعمال کرتے ہوئے نفرت انگیز تقاریر پھیلا رہے ہیں جو عوام کے جذبات کو بھڑکا رہے ہیں۔

      یہ فیصلہ بشنو پور ضلع کے سپرنٹنڈنٹ آف پولیس کی اس رپورٹ کے بعد آیا ہے جس میں کہا گیا تھا کہ ہفتہ کی شام فوگاکچاو اکھانگ میں 3 تا 4 افراد نے ایک گاڑی کو آگ لگا دی تھی۔ حکم میں کہا گیا ہے کہ اس جرم نے فرقہ وارانہ کشیدگی کو جنم دیا ہے۔

      بشنو پور کے ضلع مجسٹریٹ نے ہفتہ کی شام سے شروع ہونے والے وادی ضلع میں دو ماہ کی مدت کے لیے سی آر پی سی کی دفعہ 144 کے تحت امتناعی احکامات بھی نافذ کیے ہیں۔ آل ٹرائبل اسٹوڈنٹ یونین منی پور (All Tribal Student Union Manipur) یا اے ٹی ایس یو ایم کی جانب سے جمعہ کی صبح ریاست کی قومی شاہراہوں پر غیر معینہ اقتصادی ناکہ بندی کے بعد ریاست میں کشیدگی پیدا ہوگئی ہے۔

      طلبہ تنظیم اس بات کا مطالبہ کر رہی ہے کہ منی پور (پہاڑی علاقے) خود مختار ضلع کونسل بل (Manipur (Hill Areas) Autonomous District Council Bill) 2021 کو اسمبلی میں پیش کیا جائے۔ غیر معینہ معاشی ناکہ بندی کے نفاذ کے بعد آل ٹرائبل اسٹوڈنٹ یونین منی پورکے امپھال دفتر کو تالا لگا دیا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Israel attacks Gaza: غزہ پر لگاتار اسرائیلی حملے! چھ فلسطینی بچے سمیت 24 افراد ہلاک

      اس کے بجائے ریاست کی این بیرن سنگھ کی زیرقیادت بی جے پی حکومت نے منگل کو منی پور (پہاڑی علاقوں) ڈسٹرکٹ کونسل 6 ویں اور 7 ویں ترمیمی بل پیش کیے، جن کا مظاہرین نے دعویٰ کیا کہ ان کے مطالبات کے مطابق نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Israel bombs Gaza: ’یہ یوکرئن نہیں غزہ ہے‘ غزہ پر اسرائیلی بمباری سے فلسطینی عوام میں شدید بے چینی!

      اے ٹی ایس ایم منگل سے قبائلی اکثریتی پہاڑی کانگ پوکپی اور سینا پتی میں ترمیمی بلوں کے غیر اعلانیہ طور پر پیش کیے جانے کے بعد مکمل بند کا اعلان کیا گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: