உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی حکومت آکسیجن کی کمی سے ہونے والی کورونا اموات کی جانچ پر مصر، سسودیا نے مرکزی وزیر صحت کو لکھا خط

    دہلی حکومت آکسیجن کی کمی سے ہونے والی کورونا اموات کی جانچ پر مصر، سسودیا نے مرکزی وزیر صحت کو لکھا خط

    دہلی حکومت آکسیجن کی کمی سے ہونے والی کورونا اموات کی جانچ پر مصر، سسودیا نے مرکزی وزیر صحت کو لکھا خط

    نائب وزیر اعلی نے کہا کہ یہ خیال کرنا غلط ہوگا کہ دہلی میں کورونا کی دوسری لہر کے دوران آکسیجن کی کمی کی وجہ سے کوئی موت نہیں ہوئی ۔ انہوں نے کہا کہ بغیر کسی جانچ کے آکسیجن کی کمی کی وجہ سے اموات کی تعداد بتانا مشکل ہوگا ۔

    • Share this:
    نئی دہلی : دہلی میں کورونا کی دوسری لہر کے دوران اس بات کی تصدیق کرنا مشکل ہوگا کہ آیا کوئی موت بغیر کسی تحقیقات کے آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہوئی ہے ۔ اس سلسلہ میں نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے جمعرات کو مرکزی وزیر صحت منسکھ مانڈویہ کو ایک خط لکھا اور اپیل کی کہ دہلی حکومت دہلی میں آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہونے والی اموات کی تحقیقات کرنا چاہتی ہے ، جسے ایل جی نے مسترد کر دیا ہے ۔ اگر مرکزی حکومت چاہتی ہے کہ دہلی میں آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہونے والی اموات کے صحیح اعداد و شمار سامنے آئے ، تو دہلی حکومت کی تشکیل کردہ کمیٹی کو منظوری دی جائے۔

    نائب وزیر اعلی نے ایک پریس کانفرنس کے ذریعہ یہ معلومات شیئر کی ۔ نائب وزیر اعلی نے کہا کہ یہ خیال کرنا غلط ہوگا کہ دہلی میں کورونا کی دوسری لہر کے دوران آکسیجن کی کمی کی وجہ سے کوئی موت نہیں ہوئی ۔ انہوں نے کہا کہ بغیر کسی جانچ کے آکسیجن کی کمی کی وجہ سے اموات کی تعداد بتانا مشکل ہوگا ۔ ہمیں تسلیم کرنا ہوگا کہ دہلی میں آکسیجن کی کمی کی وجہ سے اموات ہوئی ہیں ۔ دہلی میں اب تک تقریبا 25 ہزار افراد کورونا سے مر چکے ہیں ، لیکن یہ معلوم نہیں ہے کہ اس میں آکسیجن کی کمی کی وجہ سے کتنی اموات ہوئیں ۔

    نائب وزیر اعلی نے کہا کہ اس سے قبل مرکزی حکومت نے انتہائی غیر ذمہ دارانہ اور غیر حساس رویہ اپناتے ہوئے یہ ماننے سے انکار کر دیا تھا کہ ملک میں آکسیجن کی کمی کی وجہ سے کوئی موت نہیں ہوئی ۔ لیکن عدالت کی سرزنش کے بعد اب یہ ریاستوں سے ڈیٹا مانگ رہی ہے ۔ دوسری طرف جب دہلی حکومت نے آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہونے والی اموات کی تحقیقات کے لیے ماہرین صحت کی ایک اعلیٰ سطحی انکوائری کمیٹی تشکیل دی جو کہ آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہونے والی اموات کی تحقیقات کرے گی اور 5 لاکھ روپے معاوضہ ادا کرنے کے لیے کام کرے گی ۔

    نائب وزیر اعلی نے مرکزی حکومت سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ پچھلی مرتبہ کی طرح اس مرتبہ بھی ایل جی کو انکوائری کمیٹی کو برخاست نہیں کرنا چاہئے ، بلکہ آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ہونے والی اموات کی جانچ میں دہلی حکومت کے ساتھ تعاون کرنا چاہئے ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: