உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مودی کا بس چلے تو رام مندر لاہور میں ہی بنوا دیں: منیش تیواری

    نئی دہلی۔ کانگریس نے مودی کے پاکستان دورے کو لے کر زبردست حملہ بولا ہے۔

    نئی دہلی۔ کانگریس نے مودی کے پاکستان دورے کو لے کر زبردست حملہ بولا ہے۔

    نئی دہلی۔ کانگریس نے مودی کے پاکستان دورے کو لے کر زبردست حملہ بولا ہے۔

    • IBN7
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی۔ کانگریس نے مودی کے پاکستان دورے کو لے کر زبردست حملہ بولا ہے۔ کانگریس لیڈر منیش تیواری نے وزیر اعظم کے پاک دورے پر نشانہ سادھتے ہوئے بیان دیا۔ منیش نے کہا کہ جس طرح کا ماحول ہے اگر بی جے پی کا بس چلے تو رام مندر لاہور میں ہی بنا دے۔ منیش نے یہ بھی کہا کہ وزیر اعظم کے خارجی دوروں کا بل ملک کے عوام کو چکانا پڑے گا۔

      انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کو جواب دینا پڑے گا کہ اس دورے کا نتیجہ کیا ہے؟ وزیر اعظم ناشتہ کابل میں کریں، دوپہر کے کھانے لاہور میں اور اس کا بل ملک کے عوام کو چکانا پڑے؟

      وزیر اعظم اور بی جے پی پر حملہ صرف منیش تیواری کی طرف سے ہی نہیں ہوا۔ کانگریس کے منی شنکر ایر نے اسے وزیر اعظم کی ڈرامے بازی قرار دیا اور کہا کہ وہ پاک میں بچے کو ہیپی برتھ ڈے کہہ کر لوٹ آئے۔ سمجھ نہیں آ رہا کہ پاکستان جانے کا ان کا پروگرام اچانک کیوں طے کیا گیا؟ سشما جی پڑوسیوں سے اچھے تعلقات کی بات کر رہی ہیں، کچھ دن پہلے تک وہی پاکستان کو گالیاں دیتی تھیں۔

      وہیں پرمود تیواری نے کہا کہ ملک کو اعتماد میں لئے بغیر مودی پاکستان چلے گئے۔ ملک کے جوان شہید ہو رہے ہیں۔ نواز شریف کی سالگرہ پر مودی کا پاکستان پہنچنا ملک کو دکھی کرتا ہے۔

      وہیں جے ڈی یو کے علی انور کا کہنا ہے کہ ان کو سمجھ آ گیا ہے کہ مغربی ممالک سے ملاقات سے کچھ حاصل نہیں ہونے والا تو اب پڑوسی ممالک کی طرف دیکھ رہے ہیں۔ صرف بیرون ملک دعوتیں اڑانے سے اور چائے کی چسكياں لینے سے ملک کے حالات نہیں سدھریں گے، کچھ کام بھی کرنا پڑے گا۔

      بتا دیں کہ مودی نے کل اچانک پاکستان پہنچ کر سب کو چونکا دیا تھا، جسے لے کر انہیں مسلسل اپوزیشن کے حملے برداشت کرنے پڑ رہے ہیں۔
      First published: