உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mann Ki Baat: پی ایم مودی کی ’من کی بات‘ آج 91 ویں ایڈیشن میں قوم سے کریں گے خطاب، کیا ہوگی خاص بات؟

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    یہ ماہانہ ریڈیو پروگرام کی 91ویں قسط ہوگی۔ قبل ازیں وزیر اعظم نے لوگوں کو مدعو کیا کہ وہ ان موضوعات پر اپنے خیالات کو شیئر کریں جن پر انہیں آج کے من کی بات کے ایپی سوڈ میں خطاب کرنا چاہیے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) پیر کے روز 31 جولائی کو صبح 11 بجے آل انڈیا ریڈیو (All India Radio) پر اپنے ماہانہ ریڈیو پروگرام من کی بات (Mann Ki Baat) میں قوم سے خطاب کریں گے۔ یہ ماہانہ ریڈیو پروگرام کی 91ویں قسط ہوگی۔ قبل ازیں وزیر اعظم نے لوگوں کو مدعو کیا کہ وہ ان موضوعات پر اپنے خیالات کو شیئر کریں جن پر انہیں آج کے من کی بات کے ایپی سوڈ میں خطاب کرنا چاہیے۔

      اس سے قبل وزیر اعظم نریندر مودی نے 26 جون 2022 کو صبح 11 بجے اپنے ماہانہ ریڈیو پروگرام من کی بات کی 90 ویں قسط سے خطاب کیا تھا۔ وزیر اعظم نے لوگوں سے من کی بات پر خیالات شیئر کرتے رہنے کی بھی اپیل کی تھی۔ انھوں نے کہا تھا کہ لوگ مائی گو (MyGov) یا نامو ایپ (NaMo App) پر اپنے خیالات شیئر کریں۔

      89ویں قسط میں وزیراعظم نے اس بات پر فخر کا اظہار کیا کہ ملک میں یونیکورنز (Unicorns) کی تعداد سو تک پہنچ گئی ہے۔ پی ایم مودی نے کہا تھا کہ ان یونیکورنز کی کل قیمت 330 بلین ڈالر سے زیادہ ہے جو کہ 25 لاکھ کروڑ روپے سے زیادہ بنتی ہے۔ یونیکورن کم از کم 7.5 ہزار کروڑ روپے کا ایک اسٹارٹ اپ ہے۔

      پی ایم مودی نے کہا کہ پچھلے سال 44 یونیکورنز سامنے آئے اور اس سال 3 سے 4 مہینوں میں 14 کا اضافہ ہوا۔ انہوں نے کہا کہ کورونا وبائی مرض کے دوران بھی ہندوستانی اسٹارٹ اپ دولت پیدا کررہے ہیں۔ ہندوستانی یونیکورنز کی اوسط سالانہ شرح نمو امریکہ، برطانیہ اور بہت سے دوسرے ممالک سے زیادہ ہے۔

      وزیر اعظم نے نشاندہی کی تھی کہ ہندوستانی یونیکورنز متنوع ہیں اور ای کامرس، فن ٹیک، ایڈ ٹیک اور بائیو ٹیک جیسے کئی شعبوں میں کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے خوشی سے نوٹ کیا کہ ہندوستان کا اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم صرف بڑے شہروں تک ہی محدود نہیں ہے بلکہ چھوٹے شہروں اور قصبوں سے بھی کاروباری افراد ابھر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہندوستان میں اختراعی آئیڈیا رکھنے والا دولت پیدا کرسکتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      وزیر اعظم نے اس بات پر زور دیا کہ اسٹارٹ اپ کی صحیح رہنمائی بہت ضروری ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایک اچھا رہنما ایک اسٹارٹ اپ کو نئی بلندیوں تک لے جا سکتا ہے اور بانیوں کی صحیح فیصلے کی طرف رہنمائی کر سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان میں ایسے بہت سے رہنما ہیں جنہوں نے اپنے آپ کو اسٹارٹ اپس کو فروغ دینے کے لیے وقف کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      واضخ رہے کہ من کی بات ایک ہندوستانی ریڈیو پروگرام ہے جس کی میزبانی وزیر اعظم نریندر مودی کرتے ہیں جس میں وہ ہر مہینے کے آخری اتوار کو قوم سے خطاب کرتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: