உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sign Language: اشاروں کی زبان کے ترجمانوں کو بھی تمام سرکاری پریس کانفرنسوں میں کیاجائے گا تعین

    زبان کی تشریح کے لیے اس انسٹی ٹیوٹ کی تکنیکی مدد لے سکتے ہیں۔

    زبان کی تشریح کے لیے اس انسٹی ٹیوٹ کی تکنیکی مدد لے سکتے ہیں۔

    خط میں مزید کہا گیا ہے کہ ان کے پیشرو نے 2018 میں تمام وزارتوں کو ایک خط بھیجا تھا اور دوسرا خط سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کے وزیر ڈاکٹر وریندر کمار نے گزشتہ سال اکتوبر میں تمام وزراء کو لکھا تھا۔

    • Share this:
      تمام سرکاری پریس کانفرنسوں اور میٹنگز میں زبان کے مترجمین میں جلد ہی ایک نیا اضافہ ہو سکتا ہے۔ نیوز 18 کو معلوم ہوا ہے کہ تمام وزارتوں کو اس مہینے میں اسے جلد نافذ کرنے کے لئے کہا گیا ہے۔ اشاروں کی زبان کے ترجمانوں کو مغربی ممالک میں پریس کانفرنسوں میں دیکھا جا سکتا ہے۔

      ہندوستان میں معذور افراد کے حقوق کے قانون 2016 کے تحت یہ ایک لازمی ضرورت ہے لیکن عملی طور پر شاذ و نادر ہی اس کی پیروی کی جاتی ہے۔ معذور افراد کے بااختیار بنانے کے محکمے کے سکریٹری (دیویانگجن) انجلی بھورا نے 2 جون کو تمام وزارتوں کو اس بارے میں لکھا ہے۔ اس خط کی ایک کاپی نیوز 18 کے پاس ہے۔

      انجلی بھورا نے لکھا ہے کہ یہ ایکٹ حکومت کو جسمانی انفراسٹرکچر، ٹرانسپورٹ، انفارمیشن اور کمیونیکیشن ٹیکنالوجی اور دیگر سہولیات اور خدمات میں معذور افراد کے لیے رکاوٹ سے پاک ماحول پیدا کرنے کا پابند کرتا ہے۔ لہذا یہ حکومت پر فرض ہے کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ ہر شعبے سے متعلق تمام معلومات معذور افراد تک بھی ان کی اپنی زبان میں پہنچائی جائے۔ تاکہ سرکاری معلومات ان تک قابل رسائی ہو۔

      انہوں نے مزید کہا کہ چونکہ اشاروں کی زبان سماعت سے محروم افراد کے لیے رابطے کے ترجیحی طریقوں میں سے ایک ہے، اس لیے ہر میٹنگ/سیمینار/ورکشاپ بشمول پریس بریفنگ، منعقد کیے جانے والے اجلاس میں اشاروں کی زبان کی تشریح کے انتظامات کیے جانا چاہیے۔ یہ خود وزارتوں/محکموں/ انتظامیہ کو کرنا ہوگا۔

      خط میں مزید کہا گیا ہے کہ ان کے پیشرو نے 2018 میں تمام وزارتوں کو ایک خط بھیجا تھا اور دوسرا خط سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کے وزیر ڈاکٹر وریندر کمار نے گزشتہ سال اکتوبر میں تمام وزراء کو لکھا تھا۔

      بھورا نے لکھا ہے کہ میں مشکور ہوں گا اگر آپ براہ کرم تمام متعلقہ اداروں بشمول اپنے انتظامی کنٹرول میں موجود اداروں میں میٹنگز/سیمینارز/ورکشاپ/پریس بریفنگ کے دوران اشاروں کی زبان کے ترجمان کو یقینی بنانے کے لیے مناسب ہدایات جاری کریں گے۔ اس سلسلے میں کی گئی کارروائی کے بارے میں مہربانی کرکے اس محکمہ کو مطلع کیا جائے۔

      مزید پڑھیں: IND vs SA: ریشبھ پنت بنے ٹیم انڈیا کے کپتان تو گرل فرینڈ ایشا نیگی نے لکھا خاص پیغام، کہی یہ بات

      وزارتوں کی رہنمائی کے لیے، بھورا نے کہا ہے کہ حکومت نے ملک میں اس غیر زبانی مواصلات کے استعمال کو فروغ دینے کے مقصد سے انڈین سائن لینگویج ریسرچ اینڈ ٹریننگ سینٹر (ISLRTC) قائم کیا ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے : Pak کیلئے اچھی خبر، ٹی 20 میں ہیٹ ٹرک لینے والے کھلاڑی کو ملی دوبارہ گیند بازی کی اجازت

      اس کے خط میں کہا گیا ہے کہ وزارتیں/محکمے اپنی میٹنگز/سیمینار ورکشاپس/پریس بریفنگ میں اشاروں کی زبان کی تشریح کے لیے اس انسٹی ٹیوٹ کی تکنیکی مدد لے سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: